Budoucímu Pražskému okruhu ustoupila čerpací stanice MOL, ŘSD má již 85 % smluv na pozemky
Již neexistující čerpací stanice MOL u Štěrboholské radiály. Foto: Google Street View
Aktuálně běží u některých vyvlastňovací řízení.
Toman je šikulka.
Také jsem zvědavý na tu Shellku na druhé straně. Už dnes tam překáží, že tam nejsou 3+3 průběžné pruhy, chybí kolektor. Kdysi se argumentovalo tím, že přes ni byly napojeny jakési budovy za ní, a tento (jediný) příjezd nelze zbourat. Dnes už jsou ty budovy napojeny z Nupak, takže nevidím problém?
Bude zbouraná. Shell za ni chtěl nějak hodně, že je to prý jeho nejvýdělečnější pumpa.
Ty tři pruhy tam pak zas budou?
A budou potřeba, když provoz D1-D8/D10 uhne na okruh?
Nebude zbouraná, kolektor se bude muset nějak vejít. Viz https://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?t=110&start=4725
těžký lobbing daný historicky (i ty bejvalý naproti) již při její výstavbě.
Vlastně je to podobný případ jako to pověstné motocentrum v Táboře. Ale Shell je těžší váha.
Tak tuhle čerpací stanici jsem ani jednou v životě nevyužil. A to ani k pouhému zastavení.
To jste dobrej, zavidim Vam!
Holt to není trumwayová zastávka, no.
Děkujeme za přínosnou informaci!
To ovšem do věci vnáší úplně nové světlo! V tom případě je ta benzínka totiž zcela zbytečná a měli ji zbourat už dávno!
A teď ještě jsem zvědav, jak vykoupí Shellku u D1 která je přesně ve sjezdu z PO směr Praha
Podle map ta shellka nicemu nevadi. snezd je veden zcela mimo ni.
To je pouze provizorní sjezd. V budoucnu by měl být výjezd z MUK napojeny na současný výjezd z te Shellky.
Ok , vychazel jsem z toho, že tak, jak je to nyní, je i na mapach RSD…
Mimcohodem, to není jenom shellka, nejakemu inteligentnejsimu sjezdu tam (aspon soude dle map a fotek) překáží i ten sklad XXX Lutz atd…
Vypadá to tak, ale to by muselo ŘSD dotlačit Shell, aby to na své náklady celé přestavěl, resp. odsunul na stranu od dálnice, aby se tam ten kolektor vešel. Navíc se asi do toho pořád nikomu nechce, protože to i tak nebude moc košér vůči platným normám.
Ovšem ten pouhých 85m dlouhý průplet je opravdová lahůdka, která na takovém místě nemá opravdu co dělat: https://mapy.cz/s/cezasuvepe
To je. Bych se neodvážil navrhnout ani násobek, páč by mne při projednání nejspíš hnali dopraváci bičem.😂
Proč ne? Co je na tom špatně?
Zkuste si tam představit budoucí provoz. Ano, pro obočení z okruhu směrem k Průhonicím to bude bezpečnější i rychlejší přes tu benzínku prostě projet.
Je bezpečně řešení. Proste jednou tou benzínku někdo “projede” ala ARNOLD v Terminatorovi (já se vrátím) a bude vyreseno. A vlastně i v Smrtonosne pasti 4 bylo na začátku neco podobného. To není navádění k trestnímu činu!!!! To se jen z důvodu porušení bezpečnosti muže stát. Je jedno, zda bude řidič opilý nebo zda podobne jako prorusky agent s kanystrem benzinu na Klíčově
třeba výrazný vliv na bezpečnost a plynulost? Běžný připojovací pruh na dálnici má mít alespoň 200m, minimálně takovou délku by měl mít průplet zde, v ideálním stavu je ale samozřejmě zrušená benzínka a pokračování dvoupruhovým kolektorem, který se dvoupruhově připojí na D1, eventuelně se kolektor stáhne do jednoho pruhu který se připojí na D1… Obecně kritickými místy naší dálniční sítě jsou velmi často klíčové dálniční křižovatky, nikoliv průběžné úseky a ty se u nás až na pár výjimek prostě neumí navrhovat, stačí se podívat na západ, ale i na východ jak to může vypadat… Jde hlavně o připojení, spojují se… Číst vice »
Na druhou stranu se dá očekávat, že tato větev směrem od Běchovic do centra Prahy nebude nijak zvlášť zatížena dopravou, maximálně v ranní špičce, když se budou obyvatelé satelitů sjíždět do práce. Jinak provoz od severu a východu do centra i nadále bude odvádět Jižní spojka.
to sice ano, ale furt vám kolektorem přijede doprava z Exitu Říčany + ze západní D0 na Prahu a do toho se bude na 80m připojovat/prolínat doprava z JV části D0, to je prostě zatraceně krátké na to že se jedná o novodobou stavbu. To je prostě špatně
Nebylo možné vézt novostavbu silnice kousek vedle? Takhle ubylo další parkování pro kamiony kterých je už teť málo.
Správně, přizpůsobme život kamionové dopravě.
Předpokládám, že po dokončení této části okruhu bude tranzit kamionů na Jižní spojce zakázán. Tudíž zde nebudou místa pro kamiony potřeba.
Kamiony jsou zakázány i na barrandovské radiále a jezdí tam dál. I ty s úmyslně zničeným tlumičem výfuku, co dělají hluk jako vrtulníky.
Víte, občas je pro zásobování města potřeba, aby kamion dojel na cíl vykládky ve městě.
Samozřejmě si nedělám iluzi, že všichni, co tama jedou, tak tama musí jet. Odstraněné tlumiče výfuků jsou pak na přesdržku a okamžité odstavení vozidla a mastnou pokutu, to bez debat.
není náhodou snaha, aby po dostavbě této části PO nejezdily kamiony po ŠR?
Vy jste vtipálek, díval jste se vůbec na mapu? Jak kousek vedle, jakože udělat tu velkou mimoúrovňovou křižovatku uplně jinde a tím pádem uplně novou Štěrboholskou radiálu? 😀 Několikanásobně levnější je zrušit tu stávající benzínku s pouhými 10 místy pro kamiony a postavit jinde X velkých odpočívek, pokud k tomu budou obce svolné…
Neřeste to. Vždycky se pár ťápalů najde, kteří ví úplný h***o
Kde by se tam ty kamiony vzaly? Po dokonceni okruhu tam jiz nebudou moci jezdit.
Ale budou, pokud mají v místě vykládku/nakládku, tak kvůli tomu nikdo firmu nepoloží. To jenom pár bláznů by chtělo, aby se vešeká vozidla MHD vozila jen a pouze vlakem a ne kemionem na podvalu. Totéž se sloupy veřejného osvětlení…
To je sice hezky, ale kamion, co bude mit nekde v okoli nakladku, ndpotrebuje odpocinkovy misto na cerpacce prave tam
To je pravda, může dát přestávku až v areálu.
A ona Praha nebude plně zásobena nákladními jízdními koly? To jsem teda zklamán.
Silnici pro kamiony překáží parkoviště pro kamiony, tak zabereme něco dalšího, klasika. Není spíše už příliš mnoho kamionů? Musí se tolik věcí vozit přes půl světa po silnici?
Těžko objektivně posoudit, zda je kamionů už příliš mnoho. Možná jich je pouze větší než malé množství, nebo více, než akorát. To si nedovolím posoudit.
Každopádně s Vámi souhlasím, že tolik věcí by se přes půl světa rozhodně vozit nemuselo. Stačilo by o pět procent méně, než tolik. Nebo třeba o dvacet procent více, ale ne přes půl světa, ale třeba jen přes tři osminy světa.
Když ono se vozí to, co v místě není, a vozí se to z místa, kde toho je hodně a tím pádem je to tam levné.
Píchnu do vosího hnízda: Zastánci výroby v místě spotřeby jsou ti samí, kteří vypráskali těžaře lithia a zemního plynu z ČR?
No a jak treba resite zasobovani a odvoz vyrobku ve sve firme?