dpp

Budoucímu Pražskému okruhu ustoupila čerpací stanice MOL, ŘSD má již 85 % smluv na pozemky

Již neexistující čerpací stanice MOL u Štěrboholské radiály. Foto: Google Street ViewJiž neexistující čerpací stanice MOL u Štěrboholské radiály. Foto: Google Street View

Aktuálně běží u některých vyvlastňovací řízení.

Odebírat
Upozornit na
guest
42 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Toman je šikulka.

PavelX

Také jsem zvědavý na tu Shellku na druhé straně. Už dnes tam překáží, že tam nejsou 3+3 průběžné pruhy, chybí kolektor. Kdysi se argumentovalo tím, že přes ni byly napojeny jakési budovy za ní, a tento (jediný) příjezd nelze zbourat. Dnes už jsou ty budovy napojeny z Nupak, takže nevidím problém?

VTT

Bude zbouraná. Shell za ni chtěl nějak hodně, že je to prý jeho nejvýdělečnější pumpa.
Ty tři pruhy tam pak zas budou?

Jiří Kocurek

A budou potřeba, když provoz D1-D8/D10 uhne na okruh?

Dusanh

Nebude zbouraná, kolektor se bude muset nějak vejít. Viz https://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?t=110&start=4725

Rossec

těžký lobbing daný historicky (i ty bejvalý naproti) již při její výstavbě.

ene bene

Vlastně je to podobný případ jako to pověstné motocentrum v Táboře. Ale Shell je těžší váha.

Trumway

Tak tuhle čerpací stanici jsem ani jednou v životě nevyužil. A to ani k pouhému zastavení.

Frantisek

To jste dobrej, zavidim Vam!

Pako

Holt to není trumwayová zastávka, no.

Jana

Děkujeme za přínosnou informaci!

hroch.obojzivelny

To ovšem do věci vnáší úplně nové světlo! V tom případě je ta benzínka totiž zcela zbytečná a měli ji zbourat už dávno!

Honzík

A teď ještě jsem zvědav, jak vykoupí Shellku u D1 která je přesně ve sjezdu z PO směr Praha

Air Traveller

Podle map ta shellka nicemu nevadi. snezd je veden zcela mimo ni.

MK

To je pouze provizorní sjezd. V budoucnu by měl být výjezd z MUK napojeny na současný výjezd z te Shellky.

Air Traveller

Ok , vychazel jsem z toho, že tak, jak je to nyní, je i na mapach RSD…

Air Traveller

Mimcohodem, to není jenom shellka, nejakemu inteligentnejsimu sjezdu tam (aspon soude dle map a fotek) překáží i ten sklad XXX Lutz atd…

Pako

Vypadá to tak, ale to by muselo ŘSD dotlačit Shell, aby to na své náklady celé přestavěl, resp. odsunul na stranu od dálnice, aby se tam ten kolektor vešel. Navíc se asi do toho pořád nikomu nechce, protože to i tak nebude moc košér vůči platným normám.

PetrN

Ovšem ten pouhých 85m dlouhý průplet je opravdová lahůdka, která na takovém místě nemá opravdu co dělat: https://mapy.cz/s/cezasuvepe

Pako

To je. Bych se neodvážil navrhnout ani násobek, páč by mne při projednání nejspíš hnali dopraváci bičem.😂

DavidS

Proč ne? Co je na tom špatně?

Jiří Kocurek

Zkuste si tam představit budoucí provoz. Ano, pro obočení z okruhu směrem k Průhonicím to bude bezpečnější i rychlejší přes tu benzínku prostě projet.

PetrN

třeba výrazný vliv na bezpečnost a plynulost? Běžný připojovací pruh na dálnici má mít alespoň 200m, minimálně takovou délku by měl mít průplet zde, v ideálním stavu je ale samozřejmě zrušená benzínka a pokračování dvoupruhovým kolektorem, který se dvoupruhově připojí na D1, eventuelně se kolektor stáhne do jednoho pruhu který se připojí na D1… Obecně kritickými místy naší dálniční sítě jsou velmi často klíčové dálniční křižovatky, nikoliv průběžné úseky a ty se u nás až na pár výjimek prostě neumí navrhovat, stačí se podívat na západ, ale i na východ jak to může vypadat… Jde hlavně o připojení, spojují se… Číst vice »

Panoramix

Na druhou stranu se dá očekávat, že tato větev směrem od Běchovic do centra Prahy nebude nijak zvlášť zatížena dopravou, maximálně v ranní špičce, když se budou obyvatelé satelitů sjíždět do práce. Jinak provoz od severu a východu do centra i nadále bude odvádět Jižní spojka.

PetrN

to sice ano, ale furt vám kolektorem přijede doprava z Exitu Říčany + ze západní D0 na Prahu a do toho se bude na 80m připojovat/prolínat doprava z JV části D0, to je prostě zatraceně krátké na to že se jedná o novodobou stavbu. To je prostě špatně

Jiří

Nebylo možné vézt novostavbu silnice kousek vedle? Takhle ubylo další parkování pro kamiony kterých je už teť málo.

Petr David

Správně, přizpůsobme život kamionové dopravě.

Jan

Předpokládám, že po dokončení této části okruhu bude tranzit kamionů na Jižní spojce zakázán. Tudíž zde nebudou místa pro kamiony potřeba.

Tomáš

Kamiony jsou zakázány i na barrandovské radiále a jezdí tam dál. I ty s úmyslně zničeným tlumičem výfuku, co dělají hluk jako vrtulníky.

Otakar

Víte, občas je pro zásobování města potřeba, aby kamion dojel na cíl vykládky ve městě.

Samozřejmě si nedělám iluzi, že všichni, co tama jedou, tak tama musí jet. Odstraněné tlumiče výfuků jsou pak na přesdržku a okamžité odstavení vozidla a mastnou pokutu, to bez debat.

Honzík

není náhodou snaha, aby po dostavbě této části PO nejezdily kamiony po ŠR?

PetrN

Vy jste vtipálek, díval jste se vůbec na mapu? Jak kousek vedle, jakože udělat tu velkou mimoúrovňovou křižovatku uplně jinde a tím pádem uplně novou Štěrboholskou radiálu? 😀 Několikanásobně levnější je zrušit tu stávající benzínku s pouhými 10 místy pro kamiony a postavit jinde X velkých odpočívek, pokud k tomu budou obce svolné…

Tom

Neřeste to. Vždycky se pár ťápalů najde, kteří ví úplný h***o

Air Traveller

Kde by se tam ty kamiony vzaly? Po dokonceni okruhu tam jiz nebudou moci jezdit.

Jiří Kocurek

Ale budou, pokud mají v místě vykládku/nakládku, tak kvůli tomu nikdo firmu nepoloží. To jenom pár bláznů by chtělo, aby se vešeká vozidla MHD vozila jen a pouze vlakem a ne kemionem na podvalu. Totéž se sloupy veřejného osvětlení…

Air Traveller

To je sice hezky, ale kamion, co bude mit nekde v okoli nakladku, ndpotrebuje odpocinkovy misto na cerpacce prave tam

Jiří Kocurek

To je pravda, může dát přestávku až v areálu.

hroch.obojzivelny

A ona Praha nebude plně zásobena nákladními jízdními koly? To jsem teda zklamán.

Frantisek X

Silnici pro kamiony překáží parkoviště pro kamiony, tak zabereme něco dalšího, klasika. Není spíše už příliš mnoho kamionů? Musí se tolik věcí vozit přes půl světa po silnici?

hroch.obojzivelny

Těžko objektivně posoudit, zda je kamionů už příliš mnoho. Možná jich je pouze větší než malé množství, nebo více, než akorát. To si nedovolím posoudit.

Každopádně s Vámi souhlasím, že tolik věcí by se přes půl světa rozhodně vozit nemuselo. Stačilo by o pět procent méně, než tolik. Nebo třeba o dvacet procent více, ale ne přes půl světa, ale třeba jen přes tři osminy světa.

Jiří Kocurek

Když ono se vozí to, co v místě není, a vozí se to z místa, kde toho je hodně a tím pádem je to tam levné.

Píchnu do vosího hnízda: Zastánci výroby v místě spotřeby jsou ti samí, kteří vypráskali těžaře lithia a zemního plynu z ČR?

Dálnice

No a jak treba resite zasobovani a odvoz vyrobku ve sve firme?