Mě by zajímalo proč na vizualizaci z Brna je polské pendolíno PKP když se tam nikdy nepodívá.
Negrelli
2 let
Trochu jsem zklamán… očekával bych krytou trasu od šaliny ke stanici, aby cestující během přestupu nemusel moknout. Vizualizace je funkčně jako z minulého století
Je před volbami, takže i spolek Brno autem zjistil, že existuje něco jako železnice.
Vojta
2 let
Taky by nebylo špatné do podoby nádraží promítnout výsledky studie diametru – čekal bych, že se posuzují i varianty krátkého diamteru – tj. zapojení do nádraží Královo Pole od teplárny Červený mlýn. Aby se za pár let nepřišlo na to, že chybí koleje nebo nástupiště.
Ano, bylo by to vhodné, postavit to s rezervou pro případnou varinatu přes Sportovní. Jenže to by ta rezerva ve stavebním povolení musela být už dneska.
Studý Chudent
2 let
Brno je v dluhu snad 3 miliardy, MHD v troskách, auta všude, ale hlavně, že zaplatí vybudování podchodu v krpoli.
Nevidím v aktuální situaci jedinej důvod, proč by jej neměla cálovat SŽ.
A není jedno, zda lova vytáhnete z levé, nebo pravé kapsy? MHD v troskách myslíte například draky a kloubové solarisy? Prodloužený podchod v Kéniku měl být hotový už před 20 roky. Zajímalo by mne, zda se počítá s opravou zchátralého mostu přes nádraží u hřibitova.
Ten podchod je tam potřeba ne pro to, aby se lidi dostali na nádraží ale proto, aby se dostali přes 4 proudovou silnici před nádražím, která přerušila dřívější přístup do ulice Myslínova. Nyní se musí tato silnice přes park obcházet směrem k nádráží. Park je plný bezdomovcú a na kraji parku je nádražka, s dost pochybnými individui, z nichž některá nabízí dětem peníze za to že s nimi pújdou. Je to obdobné jako přístup na Zvonařku, na který si Brňané taky museli dlouho počkat.
Já té investice do nového podchodu také příliš nerozumím, lidem přicházejícím po ulici Žleb (ze sídliště Sadová), se zkrátí cesta na nádraží díky novému podchodu o cca 100 m. Lidem z rodinných domů na Myslínově se zkrátí cesta více, ale tam bydlí pár lidí (patrně mezi nimi někdo významný). Kvalita MHD v Brně se opravdu viditelně zhoršuje, intervaly mezi spoji čím dál delší, jízdní doba také. Že má DPMB v garáži nové vozy nebo postavil novou trať, mi je na nic, když po té nové trati žádné nové vozidlo nepřijede. Já sám MHD v Brně již několik téměř nepoužívám, auto/kolo… Číst vice »
Problém Myslínovi a i navazujících ulic je v tom, že jsou odříznuty od Králova Pole jak železnicí tak výpadovkou naprosto dokonale. Za hřbitovem se staví a pravděpodobně i stavět bude, ale ti lidi se domú dostanou jedině autem.
Lidi nepotřebují zkrátit přístup ke kolejím, oni (převážně) potřebují podejít překážku = trať…
Dtto Řečkovice (tam už to dávno funguje), podchod neslouží primárně k tomu aby se davy lidí dostaly na peron, ale aby nemuseli courat přes koleje… anebo půl kiláku okolo přes silniční tunel.
Těch pár korun na to aby ten podchod byl o kousek delší než je absolutně nezbytně nutné je takový výraz dobré vůle… celkem v pohodě. Samozřejmě si zapamatujme všichni, SŽDC nedělá ani ň navíc než nezbytně musí… jen aby to tak bylo všude stejně, aby se „jinde“ nedělaly rozsáhlé úpravy okolí.
Budova mi na první pohled trochu připomíná plovárnu… ovšem v porovnání se stávajícím nádražím je to skok o století do budoucnosti.
Oproti obrázkům v článku z ledna zmizely ty tři „ozdobné díry“ v pravé části střechy. Zdá se, že někdo dostal rozum.
https://zdopravy.cz/sprava-zeleznic-chce-pristi-rok-zacit-s-prestavbou-stanice-brno-kralovo-pole-vznikne-nova-budova-101413/
Vypadá, že se máme na co těšit…
…jen aby to tak i skutečně vypadalo 😀
Mě by zajímalo proč na vizualizaci z Brna je polské pendolíno PKP když se tam nikdy nepodívá.
Trochu jsem zklamán… očekával bych krytou trasu od šaliny ke stanici, aby cestující během přestupu nemusel moknout. Vizualizace je funkčně jako z minulého století
Ono aby to vypadalo normálně by tam nesměl být ten ošklivej most. Silnice by mohla vést po novém nad nádražím.
*nad novým nádražím
Je před volbami, takže i spolek Brno autem zjistil, že existuje něco jako železnice.
Taky by nebylo špatné do podoby nádraží promítnout výsledky studie diametru – čekal bych, že se posuzují i varianty krátkého diamteru – tj. zapojení do nádraží Královo Pole od teplárny Červený mlýn. Aby se za pár let nepřišlo na to, že chybí koleje nebo nástupiště.
Ano, bylo by to vhodné, postavit to s rezervou pro případnou varinatu přes Sportovní. Jenže to by ta rezerva ve stavebním povolení musela být už dneska.
Brno je v dluhu snad 3 miliardy, MHD v troskách, auta všude, ale hlavně, že zaplatí vybudování podchodu v krpoli.
Nevidím v aktuální situaci jedinej důvod, proč by jej neměla cálovat SŽ.
SŽDC je taky ve ztrátě…
A není jedno, zda lova vytáhnete z levé, nebo pravé kapsy? MHD v troskách myslíte například draky a kloubové solarisy? Prodloužený podchod v Kéniku měl být hotový už před 20 roky. Zajímalo by mne, zda se počítá s opravou zchátralého mostu přes nádraží u hřibitova.
Ví někdo, jak se podílely / nepodílely města u jiných podobných prodloužení podchodů (např. Kuřim, Český Brod, Šakvice…)?
Jasně, lidi mají to nádraží obcházet naokolo. Tím se výrazně zlepší MHD a ubyde aut.
Auta všude budou, ikdyby ho měl byť 1 ze 100 lidí. S tím se prostě smiřte a přestaňte závidět.
Ten podchod je tam potřeba ne pro to, aby se lidi dostali na nádraží ale proto, aby se dostali přes 4 proudovou silnici před nádražím, která přerušila dřívější přístup do ulice Myslínova. Nyní se musí tato silnice přes park obcházet směrem k nádráží. Park je plný bezdomovcú a na kraji parku je nádražka, s dost pochybnými individui, z nichž některá nabízí dětem peníze za to že s nimi pújdou. Je to obdobné jako přístup na Zvonařku, na který si Brňané taky museli dlouho počkat.
K té nádražce, pořád otevírá v 5:30 (a.m.)?
Tato individua se přesunou k novému podchodu, určitě nezůstanou v prázdném parku.
Já té investice do nového podchodu také příliš nerozumím, lidem přicházejícím po ulici Žleb (ze sídliště Sadová), se zkrátí cesta na nádraží díky novému podchodu o cca 100 m. Lidem z rodinných domů na Myslínově se zkrátí cesta více, ale tam bydlí pár lidí (patrně mezi nimi někdo významný). Kvalita MHD v Brně se opravdu viditelně zhoršuje, intervaly mezi spoji čím dál delší, jízdní doba také. Že má DPMB v garáži nové vozy nebo postavil novou trať, mi je na nic, když po té nové trati žádné nové vozidlo nepřijede. Já sám MHD v Brně již několik téměř nepoužívám, auto/kolo… Číst vice »
Problém Myslínovi a i navazujících ulic je v tom, že jsou odříznuty od Králova Pole jak železnicí tak výpadovkou naprosto dokonale. Za hřbitovem se staví a pravděpodobně i stavět bude, ale ti lidi se domú dostanou jedině autem.
Lidi nepotřebují zkrátit přístup ke kolejím, oni (převážně) potřebují podejít překážku = trať…
Dtto Řečkovice (tam už to dávno funguje), podchod neslouží primárně k tomu aby se davy lidí dostaly na peron, ale aby nemuseli courat přes koleje… anebo půl kiláku okolo přes silniční tunel.
Těch pár korun na to aby ten podchod byl o kousek delší než je absolutně nezbytně nutné je takový výraz dobré vůle… celkem v pohodě. Samozřejmě si zapamatujme všichni, SŽDC nedělá ani ň navíc než nezbytně musí… jen aby to tak bylo všude stejně, aby se „jinde“ nedělaly rozsáhlé úpravy okolí.