Brno si připlatí za stavebnice trolejbusů, se SOR Libchavy se dohodlo na zdražení o 8,6 %
Trolejbus SOR TNS 12 v ulicích Brna. Foto: DPMB

SOR zaplatí smluvní sankci přes 4 miliony za pozdní dodání průkazů způsobilosti.
SOR zaplatí smluvní sankci přes 4 miliony za pozdní dodání průkazů způsobilosti.
I velcí kluci si chtějí hrát…
No…, zřejmě máme taky super obchodní. To bezesporu.
V Brně musí mít super funkční HR když jejich dílny zvládají i výrobu vozidel. ..
Těch deset vozů je 3067 – 3076 (nedávno zařazené) nebo přiobjednali dalších 10 kusů.
Dodatek se týká smlouvy z května 2024, tedy vozů 3067-3076. Jiné vozy objednané zatím nejsou, resp. v registru smluv žádná další smlouva týkající se oné rámcové dohody (až 40 kusů) není.
To zdražení bych chápal, kdyby měli ve smlouvě inflační doložku, ale takhle?
Úplně stejné jako se Škodovkou, nedivil bych se, že jim přidali právě aby SOR nenapadal navýšení Škodovce, ale je to jenom takové mlácení prázdné slámy
Mezi lety 2021 a 2024 se množství korun v oběhu navýšilo o 25 % (inflace měřená změnou agregátu M2). Takže v článku uvedená změna ceny pro dodatečně objednané vozy je ještě docela umírněná.