Hlavně ať je stavebně oddělená a ne jen červená čára podél cesty, kudy jezdí auta.
Stl
22 hodin
Konečně! Zrovna včera jsem někomu líčil, jak je ta ulice zbytečně velkoryse řešená pro auta – sto metrů dlouhé odbočovací pruhy do obytných zón, druhé pruhy, které najednou končí zúžením zas do jednoho. Snad je to dědictví z doby, kdy ještě nebyla Heršpická myšlená jako výpadovka, ale kolik to už je let? Jo a opatření pro cyklisty jsou tam taky k smíchu, ale to tak nějak po celém Brně.
Michal
1 den
S cyklostezkou to dopadne stejně jako na Veveří a Purkyňově (v přípravě), kde na počátku zadáni projektu měla být. Nebude žádná.
Pepin
1 den
Vídeňská trať by zasloužila opravit od hřbitova do Modřic. V těch místech trať připomíná tratě na východ od nás
No myslím, že opravou Vídeňské se nemyslí oprava Vojtovy ulice… opravovaný úsek bude od Kamenného mostu po tramvajový most u Albertu – nebo ne?
SYN
1 den
Hm, vodovod a kanalizace… tak to bude „díra uprostřed ulice“ a to aspoň tak dva roky…
Je to dost široká třída, je třeba do budoucnosti nějaká šance že by kanalizace třeba nevedla přesně pod kolejema, aby každá rekonstrukce (pravda, dělá se to jen každých 30 let nebo tak nějak) neznamenala totální výpadek provozu?
Koleje v odděleném uspořádání jsou od Unionu po Hřbitov (dál přesun do středu, ale odděleně) tak jestli by nešlo oddělený úsek protáhnout?
No tak oni v Brně existují… ale vzhledem k ceně především v centru. Já měl spíš na mysli „horizontální posun kolejí“ ostatně jako existuje dál na další části Videňské (TT zcela stranou od vozovky)…
Jo, jsou to ty celkem tři baráky… to bude už navždy? 🙁
Zuška a ten „obyčejný“ se asi nechají postavit znovu (dál) ale ta historická věc (tuším celnice?) bude problém…
Životnost kanalizačních stok je taková, že další rekonstrukci kanalizace lze čekat nejdřív na konci tohoto století. Z hlediska dopravních omezení při rekonstrukci kanalizace nemá smysl se trápit tím, že dotčená páteřní stoka v některých úsecích Vídeňské vede pod tramvajovou tratí.
Vyosení TT bokem dává smysl mimo těsnou zástavbu.V běžném uličním profilu, jaký je v dotčeném úseku Vídeňské, je to hloupost. Veškerá pravá odbočení a obsluha objektů na straně u trati by vedla přes trať.
Hlavně ať je stavebně oddělená a ne jen červená čára podél cesty, kudy jezdí auta.
Konečně! Zrovna včera jsem někomu líčil, jak je ta ulice zbytečně velkoryse řešená pro auta – sto metrů dlouhé odbočovací pruhy do obytných zón, druhé pruhy, které najednou končí zúžením zas do jednoho. Snad je to dědictví z doby, kdy ještě nebyla Heršpická myšlená jako výpadovka, ale kolik to už je let? Jo a opatření pro cyklisty jsou tam taky k smíchu, ale to tak nějak po celém Brně.
S cyklostezkou to dopadne stejně jako na Veveří a Purkyňově (v přípravě), kde na počátku zadáni projektu měla být. Nebude žádná.
Vídeňská trať by zasloužila opravit od hřbitova do Modřic. V těch místech trať připomíná tratě na východ od nás
Za týden! https://www.dpmb.cz/zmeny-v-doprave-od-17-kvetna-2025
To jsem zvědav jestli to opravdu začne. Mělo to začít 1.5. ( https://opd3.opd.cz/projekt/Modernizace-tramvajove-trati-Bohunicka—Moravanske-lany—Modrice-smycka-Brno). Na kordisu o tom není ani čárka a na nějaké upozornění na zastávkách jsem taky nenarazil. Navíc že by to stihli i s přestavbou vstupů/ výstupů na zastávky za 3 měsíce ?
Na webu DPMB je výluka oznámená od 17.5., takže asi bude: https://www.dpmb.cz/zmeny-v-doprave-od-17-kvetna-2025
Ale to by tuším mělo nastat dřív než zde probíraná stavba… Viz třeba zde https://www.busportal.cz/clanek/co-bude-noveho-v-mhd-v-brne-v-roce-2025-20475
Článek je „letošní“ tak snad rozumně aktuální…
No myslím, že opravou Vídeňské se nemyslí oprava Vojtovy ulice… opravovaný úsek bude od Kamenného mostu po tramvajový most u Albertu – nebo ne?
Hm, vodovod a kanalizace… tak to bude „díra uprostřed ulice“ a to aspoň tak dva roky…
Je to dost široká třída, je třeba do budoucnosti nějaká šance že by kanalizace třeba nevedla přesně pod kolejema, aby každá rekonstrukce (pravda, dělá se to jen každých 30 let nebo tak nějak) neznamenala totální výpadek provozu?
Koleje v odděleném uspořádání jsou od Unionu po Hřbitov (dál přesun do středu, ale odděleně) tak jestli by nešlo oddělený úsek protáhnout?
Jakože by i do Brna dorazil vynález kolektorů?
No tak oni v Brně existují… ale vzhledem k ceně především v centru. Já měl spíš na mysli „horizontální posun kolejí“ ostatně jako existuje dál na další části Videňské (TT zcela stranou od vozovky)…
Horizontálnímu posunu kolejí brání několik nemovitostí naproti unionu, a pak ZUŠka.
Jo, jsou to ty celkem tři baráky… to bude už navždy? 🙁
Zuška a ten „obyčejný“ se asi nechají postavit znovu (dál) ale ta historická věc (tuším celnice?) bude problém…
Kdysi koleje vedly po východní straně (tehdy ještě mnohem užší) ulice…
Životnost kanalizačních stok je taková, že další rekonstrukci kanalizace lze čekat nejdřív na konci tohoto století. Z hlediska dopravních omezení při rekonstrukci kanalizace nemá smysl se trápit tím, že dotčená páteřní stoka v některých úsecích Vídeňské vede pod tramvajovou tratí.
Vyosení TT bokem dává smysl mimo těsnou zástavbu.V běžném uličním profilu, jaký je v dotčeném úseku Vídeňské, je to hloupost. Veškerá pravá odbočení a obsluha objektů na straně u trati by vedla přes trať.
Díky, to je jistě pravda… tedy ta odbočení (směrem Jílová/Horní) jsou v daném úseku jen jednou = Celní… je to trošku uzavřená oblast.