Brno částečně otevře podchod pod nádražím, po požáru je téměř dva týdny zavřený
Podchod pod brněnským hlavním nádražím. Foto: Brněnské komunikace
Město chystá kompletní proměnu podchodu.
Město chystá kompletní proměnu podchodu.
Vážně ťulpasové. Pár stánků pod Letmem blafne a oni na dva týdny zavřou celý podchod až k Prioru.
Škoda, těšil jsem se, že podchod zůstane zavřený a provoz chodců se bude odehrávat na povrchu formou sdílené zóny v celém prostoru. Už to měli lidi docela dobře natrénované.
Jakože u Tesca vyšplhám po zdi na 4. nástupiště, a pak půjdu přes koleje? To mi nepřipadá jako dobrý nápad 😉
Stačí nainstalovat žebříky!
Pochopitelně jsem měl na mysli hlavně prostor před nádražní budovou.
Abych se dostal k Vaňkovce, tak to obejdu tím krásným prostorem pod viaduktem, nebo se budu motat po nádraží, abych se někudy do té díry dostal. Logické, jako většina, co naši vědci v Brně vymýšlí.
Je to takovej blbej zvyk dělat poslední dobou na nádražích podchody, výtahy, eskalátory. Dřív ta sdílená zóna s vlaky byla zajímavější.
Nové nádraží bude katastrofa a nevyřeší nic, když si město nedokáže poradit třicet let s myší dírou. Tam se otočilo za tu dobu takových peněz že by to bylo na několik rozpočtů.🙂 v podstatě byznys rozjeli v osmdesátých letech skořápkáři, pak Arabové se směnárnami, taxikáři, Vietnamci a rodina Pliskova. Pak se do toho vesral hlavní architekt Sedlaček . Bude to ještě soda. Vše bylo funkční a byl na to spoleh. Teď je jen generační výměna. Každý brňák mění prachy třicet let u stejnyho Arabského obchodníka. A nikdy bych neměnil.
tohle není myší díra, to je podchod
Tak nová myší díra, chcete-li.
Komik a jeho Brno
Podchod bude!
Cirkus bude!
….a byl. Je .
V Králově Poli se už začíná stavět.
Snad bude v Brně co nejdříve nové nádraží pro dálkovou železniční dopravu a tuhle ostudu bude možné vyhradit pro příměstskou dopravu.
Nové nádraží je určitě potřeba,ale to,jak udržují stávající podchod a „hlavas“, to je opravdu ukázka naší mentality. Špína,chcanky,hnus. Naposledy jsem byl na nádraží před rokem,a na dlouhou dobu naposledy. Brno je ukázka jak zničit město. Vyžeňte původní obyvatelstvo, dosaďte do vedení Čechy a máte Brno.
Tak hlavně že ve vládě je tolik lidí z Jihomoravského kraje, to si fakt mají Češi a Moraváci co vyčítat. 🙂
Cesi jsou v Brne puvodni.
Omyl,Brno bylo rakouské/německé. Před cca sto lety proběhlo připojení vesnic v okolí z důvodu navýšení „českého“ zastoupení. A odsun po válce byla poslední rána. Majetky po němcích jsme pěkně rozkradli a tváříme se že je vše ok.
Bohužel máte naprostou pravdu.Tim odsunem Němců jsme si to my Češi posrali na tisíc let dopředu ,protože tady už nezůstal nikdo ,kdo by pořádně pracoval.A to co přišlo místo nich z Východu,o tom hanba mluvit.
Ordnung muss sein… 😀
Podchod samotnej není žádná hrůza. Až na to místo, kde kdysi býval minivŷtah do odjezdovýho nádražního podchodu, a po jeho demontáži, ehm, WC. Hrůza je přednádražní prostor, konkrétně ústí eskalátoru z podchodu těsně před nádražní budovou, kde se shromažďujou ti, komu už asi všechny vlaky ujely…
Tak narovinu – hrůza jsou ty smažky s čoklama a bezďáci.
Spodina společnosti, vrstva, která nikomu nikdy nic dobrého nepřinesla a nepřinese. K čemu tady jsou? K ničemu.
Chcanky špína hnus a rozjezdy na roli bude jednou po Unescem
Ten podchod není součástí nádraží, ale centrálního uzlu MHD.
A tím ještě hodně dlouho zůstane, protože měnit tenhle zásadní špunt brněnské dopravy nemá nikdo v plánu…
A kdo přijede osobákem na rychlík, ten si dá 2x delší pochodové cvičení než z Masaryčky na Hlavní. Geniální nápad!
Hlavní je v Komíně.
Jo, to je zhruba 5.5 km. Hodina a půl, když to vezmete volným tempem.
Legenda praví, že v první fázi se v Brně zruší podchod, pak průvodčí, nádraží a v poslední fázi se zruší celé Brno.
A to si myslite, že až se postaví to nové nádraží, tak ti bezdaci, zebraci, fetky a další individua zůstanou na tom starém? Dávám tomu tak měsíc a to nové nádraží bude pochcane a poblite úplně stejně.
Ani na současnŷm nádraží se tyhle existence moc nevyskytujou. Jsou, pravda, všude kolem, ale ne v hale…
zbourá se Prior / Tesco, vypukne tam stavební ruch no uvidíme co to udělá s tou komunitou
Přestěhujou se pod viadukt směrem na Křenku. Protože při rekonstrukci za desítky mega před pár rokama se nenašlo deset litrů na dvě kamery a pár zářivek….
Jsou i v hale zcela běžně a security to skoro vůbec neřeší.
Nebude nové nádraží nikdy, je to hloupost, ještě je par let na to až to celému Brnu dojde. Vsaď se.
Nebudeme mít nové nádraží, budeme mít stále to staré, ušmudlané a nevyhovující s celým přednádražím, které vypadá tak, jak se popisuje v této diskusi. To, že Brno potřebuje nové nádraží se ví více než 100 let a bohužel se prošvihla doba, kdy se dalo stavět. Dnes každý do všeho kecá, k tomu do toho rýpou různé spolky (R43, D52, nejnověji D49), takže milí Brňané a návštěvníci si budou užívat nádherné vstupní brány do Štatlu. Na novém nádraží se „bude pracovat“ a tenhle stav nějakou dobu dobu vydrží, než něco spadne. Osobní tip je viadukt na Opuštěné (ten je památkově chráněn,… Číst vice »
A místo něj by bylo nový nádraží, který by nic nevyřešilo, jen přidá hromady roblémů a město zatíží nákladama navíc.
Brno není schopno opravit tři kilometry existující trati do Líšně, Brno není schopno postavit chodník k nové zastávce Brno-Lískovec, zato je schopno zorganizovat let Mars a postavit nové nádraží, což jsou akce tisíckrát složitější. Takže možno zachovat klid, to nebude nikdy. V nejhorším se křeček na dolním najde a zablokuje to.
“To jsem nikdy nedělala, to mi určitě půjde!” — Pipi Dlouhá punčocha
Křeček ten už se přestěhoval na údolní 39 :-))) takže chránit práva na dolním už nebude 😀
To už je prosim vstupní vestibul hyperloopu?
To jo, na blbiny jsme v Brně mistři. Ještě umíme různé obrázky, vizualizace, modýlky a jiné nesmysly…
Před pár lety to byla brána do Ho Či Minova města
🙂
Opravte si ten nadpis prosím.
Brno otevře podchod po nádraží…