Brněnský dopravní podnik překonal tržbami za jízdenky úroveň před pandemií

Představení nové tramvaje Škoda ForCity Smart 45T v Brně (říjen 2022). Autor: Zdopravy.cz/Jan SůraPředstavení nové tramvaje Škoda ForCity Smart 45T v Brně (říjen 2022). Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra

Za nárůstem příjmů vidí dopravce i ukrajinské cestující.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Voufa

„Ukazuje se, že všechny kroky, které společně s městem Brnem pro návrat našich zákazníků děláme, mají smysl.“
Třeba nově zavedený 7 minutový interval ve špičce místo 5 minut. Jezdí víc cestujících, tak ubereme spoje. Více lísáni se o spolucestující přiláká opravdu hodně lidí, kteří doteď MHD nejezdili.
Na 12 to bude fakt peklo. Už předtím jezdily šaliny narvané, tak jsem zvědavý kolik lidí to odradí. Obzvláště, když třeba jako dneska, dojede místo šaliny autobus, do kterého nastoupí resp. nacpe se tak 30% lidí, co čeká na zastávce.

Petr Novák

No, já tedy doufám, že až na 12 přestanou jezdit dlouhé tramvaje, tak tam alespoň ve špičce dají interval 5 minut. Když teď omezili 34 a 36, tak by na to snad ty prachy najít mohli ne? Nebo jsem až moc naivní?

Pavel

Super, takze dojde od 1.6. k 3% navyseni platu ridicu, jak bylo avizovano 🙂

Studý Chudent

A spoje vrátí DPMB kdy?

Zdeněk

Až je město zaplatí. Nějaký drobný z navýšených příjmů to opravdu nespasí

Pavel 2

I kdyby je město zaplatilo, tak na ně musíte mít vozy a řidiče.