Brněnský dopravní podnik překonal tržbami za jízdenky úroveň před pandemií
Představení nové tramvaje Škoda ForCity Smart 45T v Brně (říjen 2022). Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra
Za nárůstem příjmů vidí dopravce i ukrajinské cestující.
„Ukazuje se, že všechny kroky, které společně s městem Brnem pro návrat našich zákazníků děláme, mají smysl.“
Třeba nově zavedený 7 minutový interval ve špičce místo 5 minut. Jezdí víc cestujících, tak ubereme spoje. Více lísáni se o spolucestující přiláká opravdu hodně lidí, kteří doteď MHD nejezdili.
Na 12 to bude fakt peklo. Už předtím jezdily šaliny narvané, tak jsem zvědavý kolik lidí to odradí. Obzvláště, když třeba jako dneska, dojede místo šaliny autobus, do kterého nastoupí resp. nacpe se tak 30% lidí, co čeká na zastávce.
No, já tedy doufám, že až na 12 přestanou jezdit dlouhé tramvaje, tak tam alespoň ve špičce dají interval 5 minut. Když teď omezili 34 a 36, tak by na to snad ty prachy najít mohli ne? Nebo jsem až moc naivní?
Super, takze dojde od 1.6. k 3% navyseni platu ridicu, jak bylo avizovano 🙂
A spoje vrátí DPMB kdy?
Až je město zaplatí. Nějaký drobný z navýšených příjmů to opravdu nespasí
I kdyby je město zaplatilo, tak na ně musíte mít vozy a řidiče.