Brněnské trolejbusy v úterý poprvé zastaví u Moravské zemské knihovny. Po 24 letech plánování

Tramvaj u Moravské zemské knihovny. Foto: Moravská zemská knihovnaTramvaj u Moravské zemské knihovny. Foto: Moravská zemská knihovna

Zastávka poslouží nejen návštěvníkům knihovny.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mgr.pavel

Stejně je to řešení jen takové polovičaté, když tam nezastavuje tramvaj. Údajně kvůli nedostatku místa pro ostrůvky – ale asi nikoho nenapadlo tam použít řešení ze sousední zastávky Klusáčkova..?

Ondra K.

Spíš se jedná o kompromisní řešení, které má umožnit obsluhu a současně nezpomalit už tak neúnosně pomalou tramvajovou dopravu. Kdo nutně potřebuje dojet až před knihovnu má možnost přestupu na trolejbus.

Petr Hanák

Nevím jestli by ebyla splněna norma pro vzdálenost tramvajových zastávek , ale tak jak psal Ondra K., další zdržení tak zatížené linky jako je 12 není na místě.

Petr Hanák

Ještě bych dodal, že k zastávce do centra se momentálně dostanete (bezpečně) jedině ve směru od Klusáčkovy, protože před MZK je rozkopaný celý její předprostor.

Petr Hanák

A nevím tedy co přesně obnáší zavedení nové zastávky, jaké jsou lhůty co se týče kolaudace apod., ale z pohledu cestujícího teda zprovoznění od úterý a nikoliv od pondělí působí úsměvně. (možná se někomu líbil termín 11.11.?)

Dan S.

To už jsme měli, ale pan Onderka už je naštěstí pryč.

autobusik2

Z téhle neschopnosti Brna dotáhnout MHD k důležitým stavbám a vytvořit tak přestupné uzly pramení moje obavy z nového hlavního nádraží. Aby to neskončilo tak, že jako MHD tam bude pendlovat autobus mezi novým a současným nádražím jako při těch výlukách pár let zpátky, kdy vlaky jezdili přes dolní nádraží…

xyz

K těm prodlevám – dalo by se pokračovat např. prodlevě mezi položením kolejí za zastávkou Štefánikova čtvrť a zprovozněním té druhé tramvajové trati na Lesnou, které jsou tyto koleje součástí.

Nebo jak dlouho uplynulo mezi připojením Chrlic k Brnu vs. přejmenování žst. Chrlice na žst. Brno-Chrlice. 🙂

Abc

Přejmenování je zajisté zásadní věc.

Frantík

Tak ČD jednou právě nechtěly uznávat do Chrlic akční jízdenku platící na území Brna.

xyz

Tam je zajímavé, že v Pardubicích k němu došlo hromadně už v roce 2001 (tam hned 5 nádraží nově dostalo slovo „Pardubice-“ do názvu + souběžně i hlavní nádraží se stalo i dle názvu hlavním), zato v Liberci k příslušné změně nedošlo dodnes. 🙂

Ondra K.

Neexistence tramvajové trati ze Štefánikovy čtvrti na Lesnou je o tom, že odpůrci stavby mají dostatečnou politickou sílu a vliv, aby stavbě zabránili. Nebýt odporu, trať by dávno existovala.