Britský úřad zatlačil na Wizz Air. Přinutil ho vyplatit kompenzace za zpoždění

Úřad prověřoval přes 25 000 stížností cestujících.
Britský úřad civilního letectví (Civil Aviation Authority,CAA) prověřil přes 25 000 stížností na postup letecké společnosti Wizz Air v případě výplaty kompenzací za zpožděné či zrušené lety. V šesti tisících případech přinutil dopravce peníze vyplatit.
CAA se úspěšnou akcí proti nízkonákladové společnosti pochlubil v tiskové zprávě. Firma podle něj cestujícím ve Velké Británii musela vrátit 1,24 milionu liber.
„CAA zahájil řízení s Wizz Air z důvodu vysokého počtu stížností vůči dopravci od cestujících,“ uvedl úřad v tiskové zprávě. Podle úřadu je nutné, aby Wizz Air změnil svůj přístup pro odškodňování cestujících při zpoždění nebo rušení letů. Jde například i o úhradu nákladů za hotely, které si museli cestující při zpoždění či rušení letů zaplatit.
„Cestující mají právo na to, aby jejich stížnosti byly vyřešeny rychle a v souladu s předpisy. Ukončené řízení by mělo přispět ke zlepšení situace,“ řekl Paul Smith z CAA.