Britové řeší nové vlaky od Siemensu. Úzké sedačky jsou tvrdé jak žehlící prkno, stěžují si

Desiro City UK, Thameslink, London Blackfriars, foto: Zdopravy.cz/Josef PetrákDesiro City UK, Thameslink, London Blackfriars, foto: Zdopravy.cz/Josef Petrák

Velká modernizace flotily vlaků na hlavní trati napříč Londýnem nazvané Thameslink mezi Brightonem a Bedfordem vzbudila mezi cestujícími velkou vlnu

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rail2005

Neházejte to vše na Siemens! Ten vám do vlaku dá, co si naspecifikujete (resp. vždycky nějaký výběr je). Vážení občané Velké Británie, tohle je problém politiků, které jste si zvolili. Ostatně v tom vašem multikulturním sajrajtu bych se nedivil, že osazení vlaků právě takovým typem sedaček byl dokonce záměr, protože tyto budou pravděpodobně vandalismu odolné. Až uskutečníte několik sérií deportací a vyčistíte si společnost, můžete mít i lepší sedačky v regionálních a městských vlacích…

Vlastimil

Jako sedačky od Borcadu, na těch se taky nedá sedět. Viz interpanter.

železničář v důchodu

Přesně tak – asi někdo z GB byl na exkurzi u ČD, aby obhlédl a okopíroval pro jejich dráhy, jaké nenázvuhodné prasečiny dokáží úředníci z GŘ ČD vymyslet a jaký inventář nakoupit: co si kdo objedná, to dostane.
A jen ještě mimochodem: FAINSA dodala například před už asi více než 20 roky ty příšerné tramvajové sedačky pro rekonstrukci interiéru „krátkych Balmů“ ČD – tehdy to údajně při své návštěvě ve funkci ministra zahraničí dohodl ve Španělsku Dienstbier starší jako „českou pomoc“ španělskému průmyslu …

jan

obb například citi jet prostě představuje mnohem lepší levnější služby. A je kupodivu státní.

jan

No jo no, evidetně největší low cost. Ale ten si asi někdo objednal. Protože vlaky od OBB vypadají trochu jinak.
Takže co jím politici nebo teda půjčovny objednaly, to mají. Tady jde vidět, že tady se na kvalitu nehraje. Tady je prostě monopol a zákazníku sorry, my máme smlouvu. U naší autobusové dotované dopravy ty sedačky vypadají podobně.

mgr.pavel

„115 souprav, celkem 1140 vozů v hodnotě 1,6 milionu liber“?

Celkem láce. To se potom nedivím, že ani na pořádné sedačky nezbylo 🙂

petr.r

britové řeší nepohodlné sedačky a že mají dva kouhoutky nad umyvadlem a vanou to jim nevadí.

JOHNNY

celkove jdou standardy dolů – stačí se v Česku projet „novinkou“ od Škody a „chloubou ČD – soupravou Interpanter….
Já tím jel jen jednu stanici z Praha Hl.n. na Praha Smíchov – a hned jsem utek do první tridy jak ty sedaacky byly STRAAASNE ale opravdu STRASNE nephodlne… Jen tak mimochodem – ta první trida – cervena – mela kklasicke sedacky co normalne davaji do standatni 2. tridy…
o miste na nohy radeji nemluvim..

Jan Sova

No plně v duchu „nechci slevu zadarmo“ 😀
InterPanter je u nás podobná báze. Doporučuji vyzkoušet posezení v prostoru na konci a začátku soupravy. 2 sedačky pojmou 1 tlustopána.
Ostatně, nejsou britové také statisticky vzato „obtloustlý“ národ jako my ??
Zřejmě to má působit jako aktivní prvek na zeštíhlování dojíždějícího obyvatelstva.