Březiněves na severu Prahy získá obchvat. Stavba za čtvrt miliardy je podmínkou dostavby okruhu
Březiněves. Zdroj: Mapy.cz

Březiněvsí projede podle radnice v pracovních dnech i 18 000 vozidel za den.
Březiněvsí projede podle radnice v pracovních dnech i 18 000 vozidel za den.
TSK ma šuplíky plné potřebnějších projektů imo. Jestli Brezinevsi projíždí moc aut, nechť nějak zablokují průjezd a pošlou to na I-9, která za tímto účelem existuje.
Kromě toho ten pravý úhel na hranici Prahy je perfektní ukázkou toho, jak absurdně v ČR funguje rozdělení na územní samosprávy.
Jestli tam není provoz taky od Ďáblic. Nicméně celá tahle oblast je zahrada promarněných příležitostí. Vlak do Neratovic jede z centra až skoro hodinu, na kole se nedá z Líbeznic bezpečně (bezpečně == pošlete tam samostatně své 12leté dítě) na vlak ani do Měšic, ani do Hovorčovic. Z Březiněvsi na nádraží do Čakovic by to určitě taky šlo, kdyby někdo chtěl. Měšice by mohly mít na nádraží moc pěkný P+R i třeba pro lidi z Kostelce. A nešlo by vlastně protáhnout metro do Čakovic k vlaku? Chápu lidi, že tam všude jezdí autem, moc jiných (a pohodlných) možností se nenabízí.
Tak schválně kdo bude jezdit delší cestou a kdo bude vymáhat, aby tranzit nejel přes městskou část.
Ten záborák pan Ing. Lebeda kreslil pastelkami?
To mě neuráží, mám stát v koloně ve vesnici nebo na poli.:)
Původní odklon silnice na Mělník byl vybudovaný před 15 lety, teď stavějí další 🙁
To byly Líbeznice
A po Březiněvsi by mely podle logiky následovat Bořanovice
Ta trasa se k tomu dost nabízí.
To už v budoucnu po I/9 nebude jezdit vůbec nikdo 🙂
No nevím, minimálně ve směru na Mělník (nový bypass Zdiby) jezdím raději po I/9. Ty dva – tři kilometry rozdílu mi nestojí za crcání se přes dvě (tři) obce.