Březiněves na severu Prahy získá obchvat. Stavba za čtvrt miliardy je podmínkou dostavby okruhu
Březiněves. Zdroj: Mapy.cz

Březiněvsí projede podle radnice v pracovních dnech i 18 000 vozidel za den.
Březiněvsí projede podle radnice v pracovních dnech i 18 000 vozidel za den.
TSK ma šuplíky plné potřebnějších projektů imo. Jestli Brezinevsi projíždí moc aut, nechť nějak zablokují průjezd a pošlou to na I-9, která za tímto účelem existuje.
Kromě toho ten pravý úhel na hranici Prahy je perfektní ukázkou toho, jak absurdně v ČR funguje rozdělení na územní samosprávy.
Jestli tam není provoz taky od Ďáblic. Nicméně celá tahle oblast je zahrada promarněných příležitostí. Vlak do Neratovic jede z centra až skoro hodinu, na kole se nedá z Líbeznic bezpečně (bezpečně == pošlete tam samostatně své 12leté dítě) na vlak ani do Měšic, ani do Hovorčovic. Z Březiněvsi na nádraží do Čakovic by to určitě taky šlo, kdyby někdo chtěl. Měšice by mohly mít na nádraží moc pěkný P+R i třeba pro lidi z Kostelce. A nešlo by vlastně protáhnout metro do Čakovic k vlaku? Chápu lidi, že tam všude jezdí autem, moc jiných (a pohodlných) možností se nenabízí.
Tak schválně kdo bude jezdit delší cestou a kdo bude vymáhat, aby tranzit nejel přes městskou část.
Stačí vědět, že na obchvatu nestojíte za odbočujícím doleva 3x než projedete dědinu.
Ten záborák pan Ing. Lebeda kreslil pastelkami?
To mě neuráží, mám stát v koloně ve vesnici nebo na poli.:)
Původní odklon silnice na Mělník byl vybudovaný před 15 lety, teď stavějí další 🙁
To byly Líbeznice
A po Březiněvsi by mely podle logiky následovat Bořanovice
Ta trasa se k tomu dost nabízí.
To už v budoucnu po I/9 nebude jezdit vůbec nikdo 🙂
No nevím, minimálně ve směru na Mělník (nový bypass Zdiby) jezdím raději po I/9. Ty dva – tři kilometry rozdílu mi nestojí za crcání se přes dvě (tři) obce.
No ale s tímhle obchvatem už to bude zase o něco pohodlnější i tudy