Bratislavské letiště chce přilákat nové dopravce, postaví jim nástupní mosty
Letiště Bratislava Foto: Facebook Letisko Bratislava / Airport Bratislava

Připravuje se také rekonstrukce Terminálu B pro lety mimo schengenský prostor.
Obávám se, že reálný problém nebude letiště, nýbrž jeho široké okolí
Nastupne mosty v Bratislave nedavaju ziaden zmysel. Ryanair a Wizz o ne zaujem realny zaujem nema. Smartwings ak bude mat rotaciu EU a mimo EU tak je im most nanic kedze letisko ma schengen a non schengen cast. Zimne chartre lietadla A330/350/787 musia parkovat dalej od terminalu lebo tam maju stojanku. Nikto z dopravcov tie mosty nepotrebuje a tvarit sa ze na tom stoji ci zacne lietat niekde Lufthansa tak naozaj nestoji. Ale riaditel letiska je politicky nominant strany Smer ktory ani len nevie anglicky a pred tym podnikal v gastre a kozmetickych sluzbach. O letectve nevie ale ze vobec… Číst vice »
Obávám se, že máte pravdu… Kromě klíčové otázky, zda se jedná o skutečně největší problém letiště, tak instalace nástupních mostů byla vždy spojená s nutností rozšíření stojánek před terminály, protože současné jsou limitované na letadla kategorie C (před terminály – stojánky 5 – 11), kritický typ je 737-800/Max 8. Co se Terminálu B týče, ten rekonstrukcí určitě potřebuje, ale otázka je, zda rekonstrukce tohoto objektu je reálná. Uzavřená je část „landside“, protože dědici autorských práv architekta nechtěli dát souhlas se změnami a přestavbou. Pokud se toto podařilo odblokovat, tak to by byla dobrá zpráva, ale obávám se, že ani to… Číst vice »
Oni by na pravidelné linky recept i měly, jenže problém je, že Aeroflot nikdy Poláci so svého vzdušného prostoru nepustí.
Já bych řekl, že si od toho slibují nové linky Aeroflotu…
Vedení letiště by se tam hlavně mělo zamyslet nad cenotvorbou. Parkování dražší než v Praze a ceny občerstvení jakbysmet. To stojánky nezachrání.
V té oblasti je konkurence Vídeň, ne Praha.
Nejen letiště, celkově mi přijde Bratislava dražší než Praha.