Na zelený. A ten zelený vodík se vyrobí v průtočné vodní elektrárně, aby nedošlo k omylu.
Sice to spotřebuje 4x víc elektřiny než trolejbus a 3x víc než autobus na baterie, ale zato je to bezemisní.
Zlámalík
2 let
Já bych tedy napřed rozšířil síť tramvají, zejména do Petržalky. Kromě toho jednoho cancouru doprostřed parku tam nic nejezdí a mít 100 000 lidí závislých jen na autobusech je hrůza.
Jak často se tohle stává? V Brně je teda častější sněhová kalamita a zamrzlé výhybky, než několikahodinový výpadek napájení. A pokud dojde na sněhovou kalamitu, tak se chodí pěšky, protože kloubák nevyjede, jedno jaké trakce.
Tramvaj se rozšiřuje několik dalších projektů získává stavební povolení ,běží rekonstrukce obrátíšť, trojejbusovych trati včetně rozšíření, čeká se na vozy Otokar další) v Praze se to bude tvářit že je to Iveco)…řeší se EIA na novou trať na Bory…probíhá výměna dalších 600 přístřeškyu,pokračuje výměna označníku,tady uvidíme jestli to česká obdoba Miroslava Patrika….Slavík nesabotuje…tych projektu běží víc než dost i přes to,že dotace na MHD jsou výrazně nižši jako v Brně a o Praze ani nemluvím,….za extrémně málo peněz vcelku slušná modernizační muzika
Je to trocha inak. Tramvaj má meškanie a nestihnú sa vyčerpať fondy EU, takže mesto to bude patriť zo svojho. Projekty síce existujú ale s ich realizáciou je to biedne.
Na jaký vodík budou jezdit?
Na zelený. A ten zelený vodík se vyrobí v průtočné vodní elektrárně, aby nedošlo k omylu.
Sice to spotřebuje 4x víc elektřiny než trolejbus a 3x víc než autobus na baterie, ale zato je to bezemisní.
Já bych tedy napřed rozšířil síť tramvají, zejména do Petržalky. Kromě toho jednoho cancouru doprostřed parku tam nic nejezdí a mít 100 000 lidí závislých jen na autobusech je hrůza.
No, oni ty tramvaje také nejsou nic moc….venku se zablejskne, vypadne rozvodna a tramvají se dostaneš jedině tak do zadnice. Autobus pojede vždycky !
Jak často se tohle stává? V Brně je teda častější sněhová kalamita a zamrzlé výhybky, než několikahodinový výpadek napájení. A pokud dojde na sněhovou kalamitu, tak se chodí pěšky, protože kloubák nevyjede, jedno jaké trakce.
Tramvaj se rozšiřuje několik dalších projektů získává stavební povolení ,běží rekonstrukce obrátíšť, trojejbusovych trati včetně rozšíření, čeká se na vozy Otokar další) v Praze se to bude tvářit že je to Iveco)…řeší se EIA na novou trať na Bory…probíhá výměna dalších 600 přístřeškyu,pokračuje výměna označníku,tady uvidíme jestli to česká obdoba Miroslava Patrika….Slavík nesabotuje…tych projektu běží víc než dost i přes to,že dotace na MHD jsou výrazně nižši jako v Brně a o Praze ani nemluvím,….za extrémně málo peněz vcelku slušná modernizační muzika
Je to trocha inak. Tramvaj má meškanie a nestihnú sa vyčerpať fondy EU, takže mesto to bude patriť zo svojho. Projekty síce existujú ale s ich realizáciou je to biedne.
A Slávik, pokračuje ďalej v sabotážach.
Doplňuji rozšíření sítě v Petržalce běží výše 6 měsíců a obyvatel je tam víc než 120 tisic