Boeing po třech letech porazil Airbus v objednávkách. Pomohla mu nákladní letadla
Boeing 777X v Dubaji. Foto: Boeing
Boeing loni získal nejvíce zakázek na nákladní letadla v historii.
Boeing loni získal nejvíce zakázek na nákladní letadla v historii.
Myslím, že ty nákladní letadla budou to jediné, co Boeingu brzy zbyde. Letecká doprava se hodně proměnila a hojně se teď začnou provozovat střední a dlouhé lety point-to-point. Airbus nabízí A321LR a A321XLR, Boeing nemá nic. B767 přestal vyrábět a MAX může jen stěží A321XLR konkurovat. Jako alternativu k A220 také Boeing nemá nic. Dreamlinery také nejsou taková hitovka, jak se čekalo, navíc Boeing „zase jednou“ trochu šetřil na kvalitě, takže je jen otázka času, kdy se zákazníci přesunou k A330neo, případně k A350. Vývoj dalších verzí B777 se táhne, navíc takto velkým letadlům současná situace opravdu nehraje do karet.… Číst vice »
nemusíš mít strach … 737 mají stále své místo na trhu .. a ještě dlouho mít budou …
To jistě, classic i NG jsou držáci. MAX ale jejich kvality a oblíbenosti nedosáhne. Zatvrzelí milovníci boeingů to samozřejmě budou silně popírat, ale to je tak celé co s tím mohou dělat.
Což předpokládá, že Boeing na změny trhu nezareaguje. Jenže Boeing není Správa železnic.
Hlavně point to point….cesky to napsat nejde?:-(
Tak point to point je také terminus technikus. Napadá vás nějaký výstižný český překlad pro point to point?
Někde jsem četl, že Boeing má větší počet zakázek proto,že v minulých letech některé zakázky odepsal jako že se pravděpodobně neuskuteční, avšak některé z nich do objednávkových knih v loňském roce zase vrátil.A že kdyby se počítali opravdu pouze zcela nové zakázky uzavřené v loňském roce,vyhrál by Airbus.Ví o tom někdo něco víc prosím?