dal bych Vám plus, kdybyste napsal: „redaktoři … neumějí“.
Dále by se hodila čárka za slovem „redaktoři“ a velké T ve slově „titulek“. Ke stylu se nevyjadřuji, Vámi navržené znění mi zní poněkud neústrojně.
Přeji hezký den.
P. S. A omlouvám se za uvozovky ve stylu psacího stroje; moje klávesnice jiné neumí.
Kopr
1 rok
Cas na nakup akcii se blizi, když byly za cca 120USD, tak jsem dohfal, ze pujdou jestedolu, ale ony mrchy vystrelily skoro na 2x:/
Y.K.
1 rok
Sice to mnozí nepochopí, ale toto: – nemá nic společného se zvýšeným dohledem FAA na expedici – dodavatel nalezl problém, nahlásilo se to Boeingu a FAA – je to úplně normální proces a je to ukázka že funguje správně – vydá se bulletin a díl se vymění, také normální proces – nepříjemné, ale na letadla vychází každou chvíli, stojí na tom bezpečnost, technologie holt nejsou bez chyby – Boeing možná pozastaví dodávky, aby nepředával letadlo co hned potřebuje zásah podle bulletinu Do novin se to dostalo hlavně kvůli investorské histerii a panice (což u nervózních investorů Boeingu trochu chápu, ale… Číst vice »
Jenže když Boeing tvrdí, že to určitě neohrožuje bezpečnost letu, tak se tomu dá věřit stejně, jako když to zarputile tvrdil u MCAS.. může to teď být úplná pravda, ale kdo to ví?
Proč kdo ví? Jde to přes FAA, ta by typ uzemnila a nebo vydala limity, kdyby to bylo akutní ohoržení.
MCAS bylo něco úplně jiného. Toto jsou prostě „závady“ mechanických dílů a to je co nachází každou chvíli u všech výrobců. Na netu máte seznam bulletinů a jsou toho tuny. Boeing onehdy hlavně neřekl, že nějaký MCAS vůbec existuje. Takže porušil to první pravidlo, zatajil možná problematický systém (nakonec se zjistilo, že více než problematický).
Ach ti mladí redaktoři kteří neumí ani česky ……. titulek by měl znít správně:
„Boeingu se zastavil kvůli technickému problému odbyt … .“
Dobrý den,
dal bych Vám plus, kdybyste napsal: „redaktoři … neumějí“.
Dále by se hodila čárka za slovem „redaktoři“ a velké T ve slově „titulek“. Ke stylu se nevyjadřuji, Vámi navržené znění mi zní poněkud neústrojně.
Přeji hezký den.
P. S. A omlouvám se za uvozovky ve stylu psacího stroje; moje klávesnice jiné neumí.
Cas na nakup akcii se blizi, když byly za cca 120USD, tak jsem dohfal, ze pujdou jestedolu, ale ony mrchy vystrelily skoro na 2x:/
Sice to mnozí nepochopí, ale toto: – nemá nic společného se zvýšeným dohledem FAA na expedici – dodavatel nalezl problém, nahlásilo se to Boeingu a FAA – je to úplně normální proces a je to ukázka že funguje správně – vydá se bulletin a díl se vymění, také normální proces – nepříjemné, ale na letadla vychází každou chvíli, stojí na tom bezpečnost, technologie holt nejsou bez chyby – Boeing možná pozastaví dodávky, aby nepředával letadlo co hned potřebuje zásah podle bulletinu Do novin se to dostalo hlavně kvůli investorské histerii a panice (což u nervózních investorů Boeingu trochu chápu, ale… Číst vice »
Jenže když Boeing tvrdí, že to určitě neohrožuje bezpečnost letu, tak se tomu dá věřit stejně, jako když to zarputile tvrdil u MCAS.. může to teď být úplná pravda, ale kdo to ví?
Proč kdo ví? Jde to přes FAA, ta by typ uzemnila a nebo vydala limity, kdyby to bylo akutní ohoržení.
MCAS bylo něco úplně jiného. Toto jsou prostě „závady“ mechanických dílů a to je co nachází každou chvíli u všech výrobců. Na netu máte seznam bulletinů a jsou toho tuny. Boeing onehdy hlavně neřekl, že nějaký MCAS vůbec existuje. Takže porušil to první pravidlo, zatajil možná problematický systém (nakonec se zjistilo, že více než problematický).
hysterii