Boeing 737 MAX 8 poprvé po uzemnění letěl s cestujícími nad Evropou. Z Belgie do Španělska

Boeing 737 MAX 8 TUI fly Belgium. Foto: Dylan AgbagniBoeing 737 MAX 8 TUI fly Belgium. Foto: Dylan Agbagni

Smartwings počítají s návratem letadla do provozu v sobotu.

25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Student DR

Stylová imatrikulace. 🙂

Kakulo

To jim tedy trvalo 🤦

Anonymous

Co očekáváš? Piloti musí být znovu trénováni na letadla MAX, protože s tím typem nelétali více než 15 měsíců..

Kakulo

Anonymous, vždyť přece tvrdili, že je to prakticky totéž letadlo jako jeho předchůdce, jen s novými motory. Před nehodami na něm létali bez jakéhokoliv výcviku a tvrdili, že to je bezpečné. Dokonce Boeing tvrdí, že to je nejbezpečnější letadlo. Nebo se v něčem pletu?

gajda

Tak jak nad Evropou tak Amerikou to tak vypadalo, problém byl „jen“ v systému s jedním čidlem, což bylo v letectví podivné, protože tam má být vždy i záloha, s kontrolkou za příplatek a s výcvikem, kde byl jen plán A. Ty neduhy se napravily a piloti mají mimo plánu A i B a C, kdyby náhodou. Takže by si měli s případným problémem s novým MCAS poradit. A zbytek je už 737 NG.

Y.K.

Ne to není pravda. Vždycky bylo vyžadováno přeškolení a naučení se rozdílů – rozšíření typovky. Že to je udělané co nejpodobnější neznamená, že to je stejné. Výcvik se po nehodách navíc rozšířil o to co bylo shledáno nedostačující a na simulátoru musí sjet specifika Maxu.

mauricio

To jsem zvědav, kolik občanů v sobotu v letadle založí odboj a učiní demonstraci za výměnu stroje, protože v televizi říkali, že to letadlo je nebezpečný, a Máňa „vod vedle jen tak tak přežila let dva roky zpět“, nebo zda proběhne vše v klidu. Osobně očekávám možnost a). Z mé čistě zvědavosti by bylo zajímavé zjistit, kolik zrušených letenek na tento let připadá – jestli to bude velký číslo, nebude to náhoda 🙂

Martin Csabo

vy si asi myslíte že ty Maxy dva roky stály na zemi jen tak pro nic za nic a pak je jednoho dne zase povolili, ale na Maxech se provedly zásadní změny a dnes je to v podstatě jiné letadlo. 90% cestujících ani neví čím letí. Typoval bych že tak jeden ze dvou tisíc cestujících odmítne letět Maxem

mauricio

Ne, to si opravdu nemyslim.

gajda

No já jsem si naopak jistej, že kdyby SW udělali sranda lety z Prahy do Ostravy, když se teď nikam nesmí, za 990, tak jsou vyprodaný za 2 hodiny, max nemax 🙂

Bmo

Pámbu všechny ty cestující ochraňuj!

Ondra

Proč ?

Anonymous

Jen protože letadlo mělo dvě smrtelné nehody neznamená že to spadne zase…

Y.K.

Poslední (pře)let OO-MAX 15. 3. 2019 z Alicante (kam zjevně divertoval na cestě z Espargos) do Bruselu dle historie FR24. A pak zálet v pondělí. Bez měsíce dva roky na zemi.

tom

Drama vrcholí…. Nebozí pokusní králíci jsou stále naživu, let pokračuje… Držme palce!!!

Y.K.

Ach jo a nad Amerikami už je týdny nebe plné Maxů a nikdo už to neřeší.

tom

No právě

Jiří Kocurek

A to by měli nějakého Maxe sestřelit, aby škarohlídi měli pravdu, že to spadne zase?

tom

Nic takového si nemyslím. Maxem jsem letěl, rád s ním zase poletím.
Jen se trochu směju té hysterii okolo něj…

kulhán

To stejné by se dalo říct o očkování důchodců.
Takhle to nefunguje ale…

Honza

Tome a když to tak všechno víš a znáš, v čem je tedy problém toho letadla?

tom

Žádnej problém nevidím

Jiří Kocurek

V hlavě některých jednotlivců. Čím míň o tom vědí, tím silnější mají přesvědčení.

Ondra

nějak nechápu vás příspěvek. Nebo jen ,,rýpání,, ?

tom

Jen ironie