Je to místo podobné, nikoliv stejné. Počty pasažérů jsou v Drážďanech zhruba na polovině stavu před covidem (což byla asi desetina pražských čísel) a potřeba rozšiřování terminálu (natož letiště) se tak nejeví zcela akutní.
(Ale ano, vlak tam jezdí, kdyby se někdo ptal. Ehm.)
M M
4 dny
25€ je za ten relativně krátký úsek tedy celkem dost. To i do Berlína to bývá z Prahy levnější.
Průvodce původní Aleš
4 dny
To bude prasklých žilek! Schválně, kdo už sem nedá žádný komentář, že Ruzyně je jen drahé regionální letiště, odkud nic nelétá a všichni soudní lidé létají odjinud? 🙂
Pěkně jste si to překroutili k obrazu svému… Nicméně ten narativ zní trošku jinak… Je dost lidí, kteří jsou ochotní jet klidně i přes celou republiku za levnějšími letenkami do Vídně.
Takže se znovu začteme do textu článku:
„Důvodem zavedení spojení je očekávaná zvýšená poptávka po cestách do Chemnitz kvůli řadě akcí spojených se statusem Evropského hlavního města kultury.“
Závěr:
1. Až ta kulturní estráda v Chemnitz na podzim skončí, vše se zase vrátí do svých starých kolejí, tak, jak to fungovalo do března.
2. Záliba obyvatelstva v používání letišť v blízkém zahraničí touto akcí nebude nijak dotčena.
MP22
4 dny
Další důvod, proč by z Chomutova do Chemnitz měla být silnice vylepšená. Stačil by střídavý třípruh mimo obce s MÚK. To by bylo pár obchvatů, pár narovnání, vybudování nadjezdů a rozšíření o několik metrů. V porovnání s dálnicí minimální náklady a atraktivita spojení do Čech by se zvýšila a Česko by z toho jen profitovalo.
To je sice moc hezké, ale ze současného (neutěšeného) stavu profitují nejen obchodníci s chudobou ale i nadnárodní koncerny které potřebují levnou pracovní sílu i samotní exekutori a stát který inkasuje DPH z exekucí. Takže dálnice D7 (v celku) jen tak nebude. A to i proto že je směrem na Německo a to se taky nehodí.
Vůbec jsi to nepochopil. A vůbec nevíš, jak vypadá dnešní silnice mezi Chomutovem a Chemnitz. Prosím, podívej se do mapy, na StreetView, projeď si to. Do Křimova 4-proudá SMV, pak kus třípruh. Jde o to, aby německá strana udělal pořádný třípruh z Kamenice a česká ten třípruh jen dotáhla na hranice.
V Německu je těch obcí víc ale je to horší než se zdá z mapy. Jsou tam taky často ostré oblouky. Částečně je ta sinice slušná, částečně velmi špatná. Třípruhu je tam málo a MÚK jako šafránu.. takhle by to vypadat určitě nemělo.
Přesně tak, třeba obchvat Marienbergu je celkem i pěkný, ale pokud chytnete kamion, tak moc možností k předjetí tam není. Od Zschopau nahoru směrem k ČR sice je stoupací pruh po celé délce, ale pokud se nemýlím tak je tam 70 asi kvůli zatáčkám. No a na vrcholu stoupání čeká vjezd do obce, protože Němci ty obchvaty pořád odkládají.
Navíc nechápu obsesi Němců mít všude semafory, tedy i na křižovatkách mimo obec a ještě bez dynamického řízení nebo pokud ho mají, tak tedy dost zvláštně nastavený. to pak každou chvíli zastavujete a koukáte se na pole, jestli někde něco nevyjede.
V Česku je akorát Hora Svatého Šebestiána, ale ani tam už se nejede přímo přes obec. V Německu jsou obce dvě, chcíplý pohraniční Reitzenhain a pak ještě Hohndorf, kde je ten průjezd kamionů celkem nepříjemný. Mezi tím je obchvat Marienbergu, kde mě několikrát zastaví semafor uprostřed polí. Za Hohndorfem následuje prudký sešup do Zschopau, kde se kamiony řítí jedním pruhem těsně vedle protisměru, a pak je tam kousek „dálnice“ na 130, ale tolik se tam ani prakticky jet nedá, jak je to klikaté. Pro jakékoliv další pokračování je potřeba projet městským provozem v Chemnitz. Nedávno jsem tudy jel do ČR,… Číst vice »
Nojo, ona taková silnice by pomohla i na mnoha jiných místech naší republiky… zdá se vám Chomutov-Chemnitz důležitější než třeba Jihlava-Znojmo, či HB-Kolín?
Obecně ty přímo přeshraniční úseky bývají relativně „mrtvé“…
Ostatně, D7-I/7 je z naší strany v 2+2 až po Křímov (dokonce to podle leteckého snímku vypadá v posledních pár kilometrech jako rozumně úsporný čtyřpruh s minimálním odstavným ale s „normálním“ středním dělícím) takže z naší strany to už moc nevylepší…
Na německé straně čtyřpruh po Zschopau, chtělo by to minimálně o 5km prodloužit a i tak zůstane Marienberg obchvat mimo obec ale jen 1+1 s úrovňovými křižovatkami…
Já nemluvil o vylepšení jen na naší straně, tady se musí ukázat hlavně Němci. Jelikož je Chemnitz a celý ten region v dost blbé kondici, mohlo by to být v národním zájmu.
Kde jsou ty plány primátora Drážďan, že až bude VRT na Ruzyň, bude lepší létat z Ruzyně a letiště Dresden se nebude muset rozšiřovat.
Nejsou tyto plány na stejném místě, jako plány že na Ruzyň povede VRT?
Je to místo podobné, nikoliv stejné. Počty pasažérů jsou v Drážďanech zhruba na polovině stavu před covidem (což byla asi desetina pražských čísel) a potřeba rozšiřování terminálu (natož letiště) se tak nejeví zcela akutní.
(Ale ano, vlak tam jezdí, kdyby se někdo ptal. Ehm.)
25€ je za ten relativně krátký úsek tedy celkem dost. To i do Berlína to bývá z Prahy levnější.
To bude prasklých žilek! Schválně, kdo už sem nedá žádný komentář, že Ruzyně je jen drahé regionální letiště, odkud nic nelétá a všichni soudní lidé létají odjinud? 🙂
Podle mistnich leteckych odborniku, prece cela republika leta z Vidne 🙂
Pěkně jste si to překroutili k obrazu svému… Nicméně ten narativ zní trošku jinak… Je dost lidí, kteří jsou ochotní jet klidně i přes celou republiku za levnějšími letenkami do Vídně.
Jedině z Vídně !!
Vídeň je jasná volba 😀
Ja kdyz letim do Kosic tak radsi z Muc
Takže se znovu začteme do textu článku:
„Důvodem zavedení spojení je očekávaná zvýšená poptávka po cestách do Chemnitz kvůli řadě akcí spojených se statusem Evropského hlavního města kultury.“
Závěr:
1. Až ta kulturní estráda v Chemnitz na podzim skončí, vše se zase vrátí do svých starých kolejí, tak, jak to fungovalo do března.
2. Záliba obyvatelstva v používání letišť v blízkém zahraničí touto akcí nebude nijak dotčena.
Další důvod, proč by z Chomutova do Chemnitz měla být silnice vylepšená. Stačil by střídavý třípruh mimo obce s MÚK. To by bylo pár obchvatů, pár narovnání, vybudování nadjezdů a rozšíření o několik metrů. V porovnání s dálnicí minimální náklady a atraktivita spojení do Čech by se zvýšila a Česko by z toho jen profitovalo.
To je sice moc hezké, ale ze současného (neutěšeného) stavu profitují nejen obchodníci s chudobou ale i nadnárodní koncerny které potřebují levnou pracovní sílu i samotní exekutori a stát který inkasuje DPH z exekucí. Takže dálnice D7 (v celku) jen tak nebude. A to i proto že je směrem na Německo a to se taky nehodí.
Vůbec jsi to nepochopil. A vůbec nevíš, jak vypadá dnešní silnice mezi Chomutovem a Chemnitz. Prosím, podívej se do mapy, na StreetView, projeď si to. Do Křimova 4-proudá SMV, pak kus třípruh. Jde o to, aby německá strana udělal pořádný třípruh z Kamenice a česká ten třípruh jen dotáhla na hranice.
Pokud dobře vidím, tak v Česku tam je 1 obec a tři křižovatky, to už opravdu chybí málo. V Německu je též jedna obec a křižovatek asi deset.
V Německu je těch obcí víc ale je to horší než se zdá z mapy. Jsou tam taky často ostré oblouky. Částečně je ta sinice slušná, částečně velmi špatná. Třípruhu je tam málo a MÚK jako šafránu.. takhle by to vypadat určitě nemělo.
Přesně tak, třeba obchvat Marienbergu je celkem i pěkný, ale pokud chytnete kamion, tak moc možností k předjetí tam není. Od Zschopau nahoru směrem k ČR sice je stoupací pruh po celé délce, ale pokud se nemýlím tak je tam 70 asi kvůli zatáčkám. No a na vrcholu stoupání čeká vjezd do obce, protože Němci ty obchvaty pořád odkládají.
Navíc nechápu obsesi Němců mít všude semafory, tedy i na křižovatkách mimo obec a ještě bez dynamického řízení nebo pokud ho mají, tak tedy dost zvláštně nastavený. to pak každou chvíli zastavujete a koukáte se na pole, jestli někde něco nevyjede.
V Česku je akorát Hora Svatého Šebestiána, ale ani tam už se nejede přímo přes obec. V Německu jsou obce dvě, chcíplý pohraniční Reitzenhain a pak ještě Hohndorf, kde je ten průjezd kamionů celkem nepříjemný. Mezi tím je obchvat Marienbergu, kde mě několikrát zastaví semafor uprostřed polí. Za Hohndorfem následuje prudký sešup do Zschopau, kde se kamiony řítí jedním pruhem těsně vedle protisměru, a pak je tam kousek „dálnice“ na 130, ale tolik se tam ani prakticky jet nedá, jak je to klikaté. Pro jakékoliv další pokračování je potřeba projet městským provozem v Chemnitz. Nedávno jsem tudy jel do ČR,… Číst vice »
Nojo, ona taková silnice by pomohla i na mnoha jiných místech naší republiky… zdá se vám Chomutov-Chemnitz důležitější než třeba Jihlava-Znojmo, či HB-Kolín?
Obecně ty přímo přeshraniční úseky bývají relativně „mrtvé“…
Ostatně, D7-I/7 je z naší strany v 2+2 až po Křímov (dokonce to podle leteckého snímku vypadá v posledních pár kilometrech jako rozumně úsporný čtyřpruh s minimálním odstavným ale s „normálním“ středním dělícím) takže z naší strany to už moc nevylepší…
Na německé straně čtyřpruh po Zschopau, chtělo by to minimálně o 5km prodloužit a i tak zůstane Marienberg obchvat mimo obec ale jen 1+1 s úrovňovými křižovatkami…
Vždyť je až do Křimova čtyřpruh. Co chcete vylepšovat? Těch pár km na čáru už nehraje roli.
Já nemluvil o vylepšení jen na naší straně, tady se musí ukázat hlavně Němci. Jelikož je Chemnitz a celý ten region v dost blbé kondici, mohlo by to být v národním zájmu.
Podle zpráv z poslední doby to vypadá, že v dost blbé kondici není jen Chemnitz a ten region okolo.