obrazok-zdopravy

Nové pražské tunely: Jak budou vypadat štoly pro Bílou skálu, Jarov a Malešice

Tunel Bílá skála. Foto: SatraTunel Bílá skála. Foto: Satra

Současný harmonogram se začátkem prací počítá už pro příští rok.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Clovek

4×4 metry je dost, kdyz stat neprispeje, bude v tom cyklostezka?

Zdeněk

„Podle náměstka pro dopravu Zdeňka Hřiba bude na stavbu nutná finanční spoluúčast státu.“

to neprojde ….

Vingárdijum levijósa

Ne, že by to nebylo potřeba, ale proč se neadekvátně tolik dělá na východě Prahy a na západ se celkem kašle? Radlická, Plzeňská, Evropská slouží jako hlavní výpadovky a jsou to přitom většinou jednopruhové, s milion semafory, často rozmlácené ulice přímo v zástavbě. Navíc někteří starostové mají ještě pnutí části těchto ulic zadusit ještě víc, zřejmě ať ty kolony jsou ještě horší. To na východě mají několik radiál a spojnic a plánují a staví se další.

Zdeněk

Radlická se pořád odkládá do nekonečna, Hřib už dokonce někde řekl že to není priorita, takže se o tom bude do nekonečna pořád jenn kecat a dělat další studie a nikdy se to nepostaví….

automatic

pokud vím tak Radlická se odkládá i kvůli neustálému odporu místních (i nemístních) obyvatel například – https://www.idnes.cz/praha/zpravy/dostavba-radlicke-radialy-spolky-blokuji-chteji-zahloubit.A200926_573387_praha-zpravy_rsr

je “milion” petic pro a proti a krásně to ukazuje, že existuje velké procento místních, kterým záhadně současný stav vyhovuje a nejsou jen pro úpravu projektu ale proti němu celkově. U pokračování městského okruhu se taková míra nevole zatím nezvedla i když ale člověk vidí jak místní protestují i proti hloubetínskému tunelu kde se fakt jedná stoprocentně nejlepší řešení a chtějí současný stav, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne s tímhle. Podle mě s ražbou průzkumných štol nastane období protestů

L.

Protože na západě jsou vnější i vnitřní okruh už dávno postavené.

PavelM

Na pravém břehu řeky žije mnohem více Pražanů a až se dostaví D0 na východě Prahy, tak bych řekl, že se situace dorovná. Naopak bych řekl, že západ Prahy měl infrastrukturní náskok z hlediska D0 a městského okruhu. To že ty víceproudé radiály na JV Prahy kolabují když se sejdou Pražané, co jedou z města s dojíždějícími do/z města asi nemáte ani tušení. A na stavařině je krásné to, že když se nestaví byty ve městě, za dekády se budou muset stavět dálnice či železnice pro ty, co bydlí daleko za městem.

Jan Kavan

Dobrá zpráva. A doufám, že to dopadne tak, že se primárně udělá napojení pod Bílou na vysočanskou radiálu a pak se bude drandit po průmyslovém polookruhu

Michal Staša

Jaderné reaktory VR1 a VR2 patří pod ČVUT, ne pod UK