Bezpečnější hlavní tah ve Vsetíně. ŘSD zprovoznilo připojovací pruh
Nový připojovací pruh ve Vsetíně. Foto: ŘSD
Celá proměna křižovatky silnic I/57 a I/69 má být hotová do konce roku.
Celá proměna křižovatky silnic I/57 a I/69 má být hotová do konce roku.
Osobně si myslím, že logické bylo se změnou křižovatky silnice I/57 s I/69 z jednostranné „T“ větve na I/57 na dvě ramena MUK přebudovat úsek mezi touto novou MUK a stávajícím úsekem v šíři 2+2 pruhy – https://mapy.cz/s/fecolanuha také na čtyřpruh, přičemž právě připojení od I/69 k Valmezu a odbočení od něj na I/69 by bylo napojeno do přidaných krajních průběžných pruhů, což je za mě bezpečnější než jejich dosavadní ukončení mimo křižovatkami! A dvě navazující „T“ křižovatky ulic Rokytnice x Mostecká x Štěpánská x I/52 od Valašské Polanky / k Valmezu by to chtělo přestavět na jeden turbokruháč –… Číst vice »
2+2 pruhy jsou k ničemu, pokud jsou na tom úseku dvě křižovatky s bočními ulicemi, jak sám uznáváte v jiném přspěvku …
Zjevně naprosto popis nechápete a situaci v místě asi neznáte – narážíte jistě na toto mnou uvedené „“…. 2.) a) Na Vsetíně křižovatka silnice I/57 s ul. Potůčky – https://mapy.cz/s/duruduzovu je technicky řešitelná zcela jasně – obchvat Vsetína v daném místě má být výše, aby ul. Potůčky nadjel. b) Stejně jako s ul. Potůčky by mělo být přestavěno křížení I/57 s ulicí Tataláky – V Zahrádkách https://mapy.cz/s/cegodurefa …““, znamenající že současný obousměrný úsek obchvatu Vsetína obsahující by v místech dvou stávajících úrovňových křižovatek s místními komunikacemi tyto jen nadjel – ty křižovatky by byly zrušeny (nahrazeny pouze mimoúrov%novým křížením), protože… Číst vice »
Ono i to odbočení vpravo směr Valmez bylo … nedotažené. Konečně tam bude taky připojovací pruh.
Máte pravdu. Jezdím tamtudy celkem často a ještě by to chtělo pořešit tu 50tku s radarem uprostřed rovinky na ValMez. P. S. Zajímalo by mne, co vedlo někoho k tomu, že na Vaše konstatování reality Vám dá minusový bod, asi nějaká sněhová vločka.
No tam je to jak to je, protože křižovatku do Potůčku asi jinak vyřešit nejde. Holt člověk ubere a pak se zas rozjede, oproti průjezdu Vlamezem, celý sněhulák kruháčů, je to drobnost.
1.) a) Srovnávat obchvat Vsetína s průtahem Valmezu je totální nesmysl! – srovnatelný se vznikem toho průtahu Valmezem v 70.letech minulého století na popud tehdejšího místního předsedy Národního výboru na úkor již tehdy připraveného obchvatu Valmezu, čemuž padla za oběť část historického centra města. b) Aktuální průjezdnost průtahu Valmezu od poslední stavební úpravy křižovatky silnic od/ke Hranicí x Rožnovu x Vsetínu a ul. Nádražní na turbokruháč se třemi baypasy pro pravá odbočení – https://mapy.cz/s/jufabafogu je, přes nesporné navyšování intenzity provozu, rozhodně lepší než když ve Valmezu před 20ti roky byly na průtahu jím křižovatky řízené semafory! 2.) a) Na Vsetíně… Číst vice »
Beru to z pohledu řidiče, který by jel od libovolné dálnice na Vsetín (a možná dál). To že krajský náměstek prosadil, co prosadil… už nezmění fakt, že se jezdí se po tom, co je. Turbokruháč, ale až na třetí(?) pokus, než ho postavili funkční. Sněhulákem jsem myslel především ty dva mezi Dezou a městem – nouzové řešení do doby obchvatu. Potůčky: Aby byl obchvat Vsetína „o pratro výš“, to nebude ani levné ani rychlé. Rozšíření na 4 pruhy … to je hodně daleká budoucnost, po dostavbě obchvatu Valmezu. Jak píšu, z pohledu řidiče jedoucího na Vsetín je ta 50 u… Číst vice »
1.) Opakujia, že a) neberete v potaz, že dnes jezdí víc aut než před vznikem kruháčů na průtahu Valmezem b)asi si nepamatujete zácpy ve Valmezu v době průsečných křižovatek na jeho průtahu řízených SSZ (světelnými signalizačními zařízeními) a obchvat Valmezu je opět „na stole“/v přípravě, a tentokrát navíc rozhodně už v šíři 4 proudé komunikace pro motorová vozidla s oddělenými protisměry, tak jak se konečně po letech začne od Vsetína – Borbk přibližovat silnice stejného typu (kde již v tom typu reálně je, ale pro krátkost daného úseku tak ještě není úředně označena) k právě dokončované Palačovské spojce vedoucí od… Číst vice »
2.) třeba u autobusáku obyčejný kruháč slouží dobře od počátku,
Se tam hned první den zasekl autobus, sedl si na břicho… a tak ho hned zas předělávali.
Nepamatuju. Nesmím.
Průtahem ze 70. let myslíte doufám těch 500 metrů mezi Sokolskou a mostem přes Bečvu, že? Protože problém VM není „komunisty vybudovaný průtah“, ale naopak, že se tam odjakživa jezdí přes město vč. kopečku u hvězdárny. Takže ano, situace ve VM je horší než ve VS, protože tam není nic pro tranzit …
Průtah VM je minimálně od kruhače u „velkého“ Tesca atd. – resp. spíše
od křižovatky s ul. U Byniny, a to nejen na Vsetín až za přejezd s trati tamtez, ale i větev na Rožnov – račte si najít, jak cca mezi těmito místy má vést nový obchvat VM značně po estakádě nad Desou.
Tam je nejvtipnější, že lidi jezdí úzkostlivě 50 v úseku okolo radaru i ve směru na VM, byť ta 50 je tam již ukončena křižovatkou 😅
A chceš to dostat omylem? https://mapy.cz/s/faravopozu
Před tou křižovatkou totiž není značka „Křižovatka“.
Takže se hádej. Taky to můžou být dvě účelovky – pak se o křižovatku nejedná a 50 platí a platí a platí. Vůbec bych se jim neposmíval.
Pardon, ona tam značka je „Křižovatka“ je, ale je daleko před tím omezením. https://mapy.cz/s/musutufadu
Něco o umístění, čitelnosti a použitelnosti značení.
Dle mě se Vám nepovedl správně odkaz, tak si dovoluji dle mě správný – https://mapy.cz/s/fehasepuha , a jinak ta značka P1 – Křižovatka s vedlejší pozemní komunikací je mezi dvěma B20a – Nejvyšší dovolená rychlost (první 70 a druhou 50), při řemž pod tou „70“ je ještě umístěna B21a – Zákaz předjíždění!
Je tam značka P1 křižovatka s vedlejší pozemní komunikací.
https://mapy.cz/s/kacedohumu
ano chybí tam dvoupruh, aby ty šneky šlo předjet, když chtějí jet pořád 50, tak v pravém pruhu ať nezavazí. Ale to by tam nemohl být zase ten přechod a ta křižovatka by se musela zásadně upravit, což vzhledem k tomu jejímu okolnímu terénu by byl hodně drahý špás.