Bezdůvodná překážka hospodářské soutěži. Soud potvrdil zrušení tendru na trolejbusy pro Zlín

Trolejbus Škoda 30Tr ve Zlíně. Foto: DSZOTrolejbus Škoda 30Tr ve Zlíně. Foto: DSZO

V tendru z loňského února šlo o dodávky 25 parciálních trolejbusů.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
L. P.

V DSZO něco hodně smrdí. Děkuji redakci za pozornost věnovanou tomuto tématu.

Šunka

Nechápu jak na tohle můžete dostat disliky (beztak pracovníci dszo 🤣🤣)

L. P.

Pět mínusů = pět členů dozorčí rady 🙂

Marek Janík

no to ale nemůžete, ve Zlíně už začli utrácet výpalné

Jan Tichavský

U nás je konkurence potřeba jako sůl, takže díky za Bozankayu, aspoň nemá Škoda úplně jisté ty svoje předražené soutěže psané na jediného správného doavatele.

Cestovatelix

Tureckou kvalitu ne, to radši Monopol Škody. Jen škoda , že koupili i Cegelec, který by se SORem mohl být alternativou.

218

Tak jestli dostanete turecký bus od Bozankaye nebo turecký bus od Škody (Temsa), je tak nějak jedno..
Kvalita se dá prosadit zohledněním záruky ve VŘ, ne zemi původu dodavatele..

Jan Tichavský

Škoda šetří náklady mimo EU taky, viz pražské elektrobusy, které postavili na turecké autobusové karoserii, která ale nebyla dělaná pro takové zatížení. Nakonec musela Škoda proplatit pokutu v ceně několika vozidel, rok byly prakticky mimo provoz a dopravní podnik si musel stále držet zálohu starých autobusů.

SYN

Tak se holt někdo bude muset ujmout toho a tu „kvalitu“ nějak formálně definovat, a to tak aby když to nebude „fungovat“ šly třeba zpozdit/odmítnout platby…
Ale to že „někdo“ nedodal v minulých létech aspoň XXX tak nemůže zase znamená že když to tak udělají všichni, nikdo nový nemá šanci vůbec začít! To není logicky správně, aby už od dnes až na věčnost žádný nový výrobce nemohl začít… nebo aby si napřed musel koupit celé jedno město??