Bezdůvodná překážka hospodářské soutěži. Soud potvrdil zrušení tendru na trolejbusy pro Zlín
Trolejbus Škoda 30Tr ve Zlíně. Foto: DSZO

V tendru z loňského února šlo o dodávky 25 parciálních trolejbusů.
V tendru z loňského února šlo o dodávky 25 parciálních trolejbusů.
V DSZO něco hodně smrdí. Děkuji redakci za pozornost věnovanou tomuto tématu.
Nechápu jak na tohle můžete dostat disliky (beztak pracovníci dszo 🤣🤣)
Pět mínusů = pět členů dozorčí rady 🙂
no to ale nemůžete, ve Zlíně už začli utrácet výpalné
U nás je konkurence potřeba jako sůl, takže díky za Bozankayu, aspoň nemá Škoda úplně jisté ty svoje předražené soutěže psané na jediného správného doavatele.
Tureckou kvalitu ne, to radši Monopol Škody. Jen škoda , že koupili i Cegelec, který by se SORem mohl být alternativou.
Tak jestli dostanete turecký bus od Bozankaye nebo turecký bus od Škody (Temsa), je tak nějak jedno..
Kvalita se dá prosadit zohledněním záruky ve VŘ, ne zemi původu dodavatele..
Škoda šetří náklady mimo EU taky, viz pražské elektrobusy, které postavili na turecké autobusové karoserii, která ale nebyla dělaná pro takové zatížení. Nakonec musela Škoda proplatit pokutu v ceně několika vozidel, rok byly prakticky mimo provoz a dopravní podnik si musel stále držet zálohu starých autobusů.
Tak se holt někdo bude muset ujmout toho a tu „kvalitu“ nějak formálně definovat, a to tak aby když to nebude „fungovat“ šly třeba zpozdit/odmítnout platby…
Ale to že „někdo“ nedodal v minulých létech aspoň XXX tak nemůže zase znamená že když to tak udělají všichni, nikdo nový nemá šanci vůbec začít! To není logicky správně, aby už od dnes až na věčnost žádný nový výrobce nemohl začít… nebo aby si napřed musel koupit celé jedno město??