Balík z e-shopu rovnou do kufru auta. Škoda umožní kurýrům otevřít auto zákazníka
Pilotní provoz nové služby potrvá do konce roku v Praze.
První logistické služby začaly nabízet svým zákazníkům možnost dodávky objednané zásilky do kufru jejich auta. Umožňuje to nová služba Škoda Connect, kterou lze využít u nejnovějších vozů tuzemské automobilky. Do projektu se zatím zapojuje Alza, Zásilkovna a DoDo.
Nová služba má eliminovat riziko, že se kurýr se zákazníkem minou, mají také ušetřit oproti klasické dodávce do domu či kanceláře. „Díky řešení Přístup do vozu zajistí vůz Škoda svému majiteli kvalitní službu i ve chvíli, kdy je pouze zaparkovaný a za normálních okolností by svému majiteli neposkytl žádnou přidanou užitkovou hodnotu. Touto službou rozšiřujeme naši řadu řešení v oblasti mobility a zákazníkům nabízíme časovou úsporu, pohodlí a v mnoha ohledech jim usnadníme každodenní život. Umožníme jim například využít dodání zásilek ve chvíli, kdy pracují, čímž odpadá čas, který by jinak strávili čekáním na kurýra,“ řekl člen představenstva Škoda Auto Martin Jahn.
Přístup k požadovaným údajům o vozidle má pouze kurýr zvolené doručovací služby, dodání zásilky navíc probíhá bezkontaktně. V rámci služby Přístup do vozu se dodací adresou stávají údaje o poloze vozu a jeho registrační značka. Pro doručení je nutné povolit kurýrovi zvolené doručovací služby, aby přes funkci „Přístup do vozu“ určil polohu vozu, odemkl vůz a umístil nakoupené zboží do zavazadlového prostoru.
Pilotní provoz začíná v Praze, potrvá do konce roku. Pak se má rozšířit po celé zemi. Momentálně je produkt Přístup do vozu k dispozici pro všechny vozy značky Škoda vyrobené od ledna 2019 a vybavené balíčkem Care Connect: Vzdálený přístup. Zatím tato služba nebude nabízena o modelů Kamiq, Scala a Enyaq iV.
Detailní popis služby je k dispozici zde.