Až 330 vlaků denně. Nejdelší železniční tunel je po více než roce v plném provozu

Stadler Giruno u Gotthardského tunelu. Foto: StadlerStadler Giruno u Gotthardského tunelu. Foto: Stadler

Návrat plného provozu umožní půlhodinový interval vlaků osobní dopravy mezi severem a jihem Švýcarska.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Skippy

Neni 330 vlaku za den prilis? To znamena 165 vlaku za den v kazdem smeru a to vychazi na jeden vlak kazdych 8.7 minut celych 24 hodin denne. Nevim, proste mi to prijde hodne.

Cargo

On tam opravdu takový provoz je, možná teď bude trochu slabší, když lehce klesá poptávka po přepravě po železnici, ale v období před Covidem to byl ,,opravdu náklad co deset minut”.

Josef Pešek

To je samozřejmě špičková hodnota, které se nedosahuje každý den.

Practicus

Takový provoz máme třeba mezi Poříčanama a Kolínem, nebo mezi Ústí nad Orlicí a Českou třebovou

JGR

Neřeš to

Pavel Matoušek

Není to nereálné. Hlavně nákladních vlaků tam jezdí opravdu hodně, hlavně v noci.

Mivoj Táček

Jen houšť takových dobrých zpráv!

Josef Pešek

Mě to jako dobrá zpráva nepřijde, když si uvědomím, že způsobený problém zavinila nedbalost.