Až 330 vlaků denně. Nejdelší železniční tunel je po více než roce v plném provozu
Stadler Giruno u Gotthardského tunelu. Foto: Stadler
Návrat plného provozu umožní půlhodinový interval vlaků osobní dopravy mezi severem a jihem Švýcarska.
Neni 330 vlaku za den prilis? To znamena 165 vlaku za den v kazdem smeru a to vychazi na jeden vlak kazdych 8.7 minut celych 24 hodin denne. Nevim, proste mi to prijde hodne.
On tam opravdu takový provoz je, možná teď bude trochu slabší, když lehce klesá poptávka po přepravě po železnici, ale v období před Covidem to byl ,,opravdu náklad co deset minut”.
To je samozřejmě špičková hodnota, které se nedosahuje každý den.
Takový provoz máme třeba mezi Poříčanama a Kolínem, nebo mezi Ústí nad Orlicí a Českou třebovou
Neřeš to
Není to nereálné. Hlavně nákladních vlaků tam jezdí opravdu hodně, hlavně v noci.
Jen houšť takových dobrých zpráv!
Mě to jako dobrá zpráva nepřijde, když si uvědomím, že způsobený problém zavinila nedbalost.