Autobusy pro Karlovarský kraj má dodat SOR, menší Dekstra a Rošero
Autobusy SOR společnosti Autobusy Karlovy Vary. Foto: AKV
Běží ještě lhůta na odvolání, kraj tlačí čas na dotaci.
Běží ještě lhůta na odvolání, kraj tlačí čas na dotaci.
SORu by som sa momentálne nebál, posledné modely sa im podarili – pokiaľ sa teda jedná o ICNG. Rád by som sa diskutujúcich, ktorí nadávajú na SOR (často bezdôvodne) opýtal čo považujú za dobrý autobus. Naozaj by ma to zaujímalo. Bola im kritizovaná kvalita interiéru no úprimne som nezažil jediný autobus, ktorý by na našich cestách nevŕzgal či nepukal. Ak chcete porovnať, prosím porovnávajte so súčasnými modelmi NS a ICN. Totiž všimol som si že Čech/Slovák nadáva na Iveco a SOR, chce jazdiť na Mercedese. V Nemecku nadávajú na Mercedes, chcú jazdiť na Scanii. Vo Švédsku nadávajú na Scaniu a… Číst vice »
Za dobrý autobus považuji jakýkoliv autobus, ne traktor od jezeďáků z Libchav. Nejde o to, čím chce kdo jezdit, ale s čím v žádném případě ochoten jezdit nebude. To jim způsobí problém, protože u většiny kolegů je to Sorka, ať již preferují Mana, Solaris nebo Iveco.
Koupili špatné busy, nabídnou mizernou mzdu a pak si budou stěžovat, že u nich zlí řidiči nechtějí pracovat. A bude tu evergreen „nejsou řidiči“. Takový pěkný krajský BuzzLine. Ale vlastně je to jedno, plyn nebude taky.
Snad to někdo ještě zhatí, tam je špatně úplně všechno.
Tlaci je cas, neni cas resit kdo je kdo.
Ale treba se to zase otoci. Prece jenom zivotnost bude cca 20 let, mozna.
Životnost normálního busu denně nasazovaného na linky je 12 let.
Na zemní plyn v dnešní době??? Nevím, zda je to šťastné v této době 😑