Autobusy na Zlaté návrší zůstanou. KRNAP prodloužil výjimku, nesmí jezdit posily
Zastávka Vítkovice, Zlaté návrší. Foto: IDOL

Dojde i ke zkrácení sezóny, jízdné bude dražší.
Dojde i ke zkrácení sezóny, jízdné bude dražší.
Výsledné řešení mi moc jako kompromis nepřijde. Spíše jako hodně velký ústupek vůči přepravní společnosti. Sice nepojedou posilové autobusy, ale i tak tam zůstává půlhodinový takt od rána do večera. A ještě zvednou jízdné, takže to bude ekonomicky podstatně výhodnější – náklady jenom na jeden autobus, přitom tržby aspoň o polovinu vyšší. A příroda trpí… Kdyby aspoň bylo podmínkou provozovat tam bezemisní vozidla, když už to zajíždí až do klidového území KRNAP, dalo by se o kompromisu hovořit. Ale tohle vůbec nic neřeší. Pořád zůstává problém, že po silnici proudí i davy pěších turistů či cyklistů a ti neustále musí… Číst vice »
Tak to jako vždy odnesou řidiči nadávkami od cestujících, proč nejedou častěji
když je hezky a je tolik lidí.
Informace proč to tak je se dostane k málo komu. Místní obecní úřad to neřeší,
dopravce řekne že je to věc kraje a kdo je první na ráně….?
Toto by se dalo vyřešit tím že autobus bude povinně místenkovy. S preferencí osob které mají nějaké zdravotní omezení. Takto to funguje na Lysou horu v Beskydech.
Tak ale za to může špatná výchova
já bych to zkrouhnul úplně a jako bonus bych dal zákaz elektrokol a elektrokoloběžek (s výjimkou pro elektrokola pro starobní a invalidní důchodce). za cestu do kopce je nejlepší platit vlastním sádlem.
je spousty jiných míst s hezkým výhledem, které jsou dostupné pro lenochy vozící si pudel.
ale uznávám, že můj názor je poněkud extrémní.
a dodávám: bez Poláků to nepůjde. dokud budou polské lyžařské lanovky (na Šrenicu a na Obří sedlo) chrlit lidi na hřebeny, tak je nějaké omezování návštěvnosti hřebenů Krkonoš nepohodlím řešení dost polovičaté. a chápu roztrpčení Peckých, kterým Krnap omezil kapacitu lanovky na Sněžku v situaci, kdy polská lanovka chrlí v zimě v létě bez omezení.
a zrušíte zároveň všechny lanoky?
Z ČR se stává skanzen.Fascinuje mě,jak si hrajeme na ekologii a kdo byl v Rakousku,Švýcarsku,Francii,Itálii, tak se nestačí divit co vše je možné v Alpách dělat, jak se dělá první poslední,aby turisti do dané oblasti přijeli. A nemusí se jezdit jen do Alp,stačí zajet do Polska ať už do Beskyd ,Krkonoš…vše pro turisty,kvalita služeb nesrovnatelná,ceny mnohde i nižší…Nic ne nemá přehánět,ekologie a ochrana je důležitá,ale byrokracie je u nás hrozná…
Vy jste byl jen v tom Polsku, že? Nebo ani tam ne? 😉
Jakápak je plocha Alp a jaká Krkonoš?
Jestli to nebude tím, že rozloha Alp je 800x větší než rozloha KRNAPu.
V Alpách, když tě chytí ochranář, tak je to dost slušná pokuta. V Krkonoších, když ochranář někoho napomene, tak dostane do držky.
Nesmysl provozovat takovou linku, kdo na to nemá ať tam neleze.
Tak hlavně že nejsou problém ty tisíce aut poměrně hluboko do hor.
Mám trochu obavy o kapacitu. Určitě bych se nebál nasadit cenu 300 Kč za lístek a ve výsledku by z toho i bylo více než z 80 a byla by jistota volného místa…
Správně, hory jenom pro vyvolené oplotit a zamknout.
Hory jsou zdarma pro všechny. Ovšem odvoz nahoru je rozmazlenost, která není pro všechny
Když je to tam chranění tak at tam jezdějí elektrobusi co sou ekologickí a nebudou problém. Motoroví autobusi smději
nechápu ty mínusy, sem se elektrobus hodí víc než kamkoliv jinam, protože to převýšení se alepoň využije k návratu energie a ušetří brzdy, nulové lokální emise jsou jedině plus i když zrovna tady to nepředstavuje takový problém
Mínusy budou možná za to, že problémem není ani tak autobus samý (elektro nebo diesel), ale to množství nezodpovědných turistů, co tam naváží. Jeden diesel neudělá v NP tolik škody jako 40 turistů, které přiveze. Proto bych řekl, že zakázali ty posilové spoje. A další mínusy budou třeba za ten způsob vyjadřování. Když někam veřejně píšu, tak si to po sobě alespoň přečtu.
Jednak a pak taky zcela nepříčetné prznění češtiny.
Velká krádež písmenka Y z klávesnice 😀
To je co za řeć?
Rozumné řešení.