Autobusy na Zlaté návrší zůstanou. KRNAP prodloužil výjimku, nesmí jezdit posily
Zastávka Vítkovice, Zlaté návrší. Foto: IDOL

Dojde i ke zkrácení sezóny, jízdné bude dražší.
Dojde i ke zkrácení sezóny, jízdné bude dražší.
Z ČR se stává skanzen.Fascinuje mě,jak si hrajeme na ekologii a kdo byl v Rakousku,Švýcarsku,Francii,Itálii, tak se nestačí divit co vše je možné v Alpách dělat, jak se dělá první poslední,aby turisti do dané oblasti přijeli. A nemusí se jezdit jen do Alp,stačí zajet do Polska ať už do Beskyd ,Krkonoš…vše pro turisty,kvalita služeb nesrovnatelná,ceny mnohde i nižší…Nic ne nemá přehánět,ekologie a ochrana je důležitá,ale byrokracie je u nás hrozná…
Vy jste byl jen v tom Polsku, že? Nebo ani tam ne? 😉
Nesmysl provozovat takovou linku, kdo na to nemá ať tam neleze.
Tak hlavně že nejsou problém ty tisíce aut poměrně hluboko do hor.
Mám trochu obavy o kapacitu. Určitě bych se nebál nasadit cenu 300 Kč za lístek a ve výsledku by z toho i bylo více než z 80 a byla by jistota volného místa…
Když je to tam chranění tak at tam jezdějí elektrobusi co sou ekologickí a nebudou problém. Motoroví autobusi smději
nechápu ty mínusy, sem se elektrobus hodí víc než kamkoliv jinam, protože to převýšení se alepoň využije k návratu energie a ušetří brzdy, nulové lokální emise jsou jedině plus i když zrovna tady to nepředstavuje takový problém
Mínusy budou možná za to, že problémem není ani tak autobus samý (elektro nebo diesel), ale to množství nezodpovědných turistů, co tam naváží. Jeden diesel neudělá v NP tolik škody jako 40 turistů, které přiveze. Proto bych řekl, že zakázali ty posilové spoje. A další mínusy budou třeba za ten způsob vyjadřování. Když někam veřejně píšu, tak si to po sobě alespoň přečtu.
Jednak a pak taky zcela nepříčetné prznění češtiny.
To je co za řeć?
Rozumné řešení.