Autobusové zastávky na znamení, obnovení přeshraničního spojení. Co přinese nový jízdní řád ve Zlínském kraji
Železniční stanice Vsetín v rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý![Železniční stanice Vsetín v rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/03/IMG_7177.jpeg)
![Železniční stanice Vsetín v rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/03/IMG_7177.jpeg)
V autobusových spojích IDZK zdraží jízdné.
Přátelé, je sice výborné že se spojení mezi Lidčí a Púchovem obnovilo.! Máme na slovensku v obci Dohňany rodinu, zastavením dopravy jsme trpěli a byli nuceni používat automobil. Nicméně se zde opakuje velká chyba z předchozích jízdních řádů !!!! Tou je obrovská mezera mezi prvním ranním vlakem v 5.12 z Lidče a následným spojem až ve 12.50 !!! Pro jednodenní výlety do slovenského příhraničí je to v podstaě nepoužitelné. Vyrazit s dětmi na 5 ráno do Lidče je sience fiction a ve 13 je prostě pozdě ! Někam sice dojedete, ale to je tak se otočit dat si kafe a… Číst vice »
Zlínský kraj bohužel zamrznul v předbaťovské době. Žádné snahy o zlepšení: Elektrizace do Vizovic zatím v nedohlednu (přitom projekt se připravoval ve stejné době jako Lichkov). Pokračování do Valašské Polanky je definitivně smetnuté ze stolu. Z dálnice D49 na Slovensko bude možná jen dvoupruh.
Je ale pravda, že taková autobusová doprava se na Vsetínsku a okolí skutečně zefektivnila. Stejně tak zmizely úplně náhodné výjimky v jízdních řádech. To ale vše je relativně „jednoduché“ měnit věci směrem dolů, díky skutečně zapláleným lidem. Nikdo však nemá tolik odvahy (politika ANO, no…) aby si došlápl na stát a donutil ho dostavět všechny tyto věci. Totéž Zlín jako takový. A o Uherském hradišti taky vím svoje.
Na druhou stranu, má jedno malé pozitivum už tam jde pro občasného cestujícího koupit krajskou jízdenku na vlak elektronicky, což je třeba v Pardubickém kraji je scifi.
Zaměstnanec SŽ? To jsou věci v kompetenci SŽ, nikoli kraje. Kteréhokoliv.
Žádné zlepšení ve zlínské dopravě.. modernizace trati třeba valmez Kojetín nic ..na Vizovice nic. Modernizace že Vsetína na valmez ..ta silnice hnus.obchvat valmezu nula. S takovou dopravou běžte k šipku.
No a po zrušení krajů se o to bude starat … Správa Železnic a všecko bude řůžové.
Parodie ve zlínském kraji .. tak pod dráty jezdí diesely jak z valmezu na Vsetín nebo nahoru na Lideč a ten ještě na Slovensko. Místo toho krasne mohl jezdit panter.na co zas přidali spoje Valmez Kojetín vecer už tak to tam vozí vzduch ty ..tramvajové spoje…jezdí furt a prázdné. Na Karlovice taky.
Protože ve Valmezu je depo. Jak se asi tak dostavály M152 na Karlovickou trať za Husáka?
Na Vsetíne je depo ty Husáku
Je tam ještě a funkční? Nezbourali depo s úpravou celého prostoru za nádražím?
A ARR motoráky jsou odstavené na vlečce co vede do MEZu (nevím co tam je teď)
A bude se teď teda bagetám říkat smradlostroj, jako motorům Arrivy, když měla vyjet ze Vsetína do Střelný, nebo ne, protože patří tomu správnému dopravci?
Tak u žlutého vadí diesel pod dráty i při napěťové výluce. Zkusím to najít …
Roční síťová jízdenka zdražena o 4750,- na neuvěřitelných 28500,-? V IDZK někomu hráblo…
Deset krát region, který se zdražil na cenu druhého nejdražšího města.
Zlínský kraj je zbytečný
JJ. když vezmu v úvahu že roční IN100, platná po celé republice ve vlacích ČD stojí 21 990 Kč, a o 3000 kč více oneticket na všechny vlaky v ČR tak je to opravdu absurdita.
Já myslel že OT neplatí ve všem (třeba v LE bych se divil kdyby ano).
Neplatí jenom u komerčního Lea, jinak i RegioJetu platí už i i nočního do Košic.