regio-vlak

Autobusové zastávky na znamení, obnovení přeshraničního spojení. Co přinese nový jízdní řád ve Zlínském kraji

Železniční stanice Vsetín v rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýŽelezniční stanice Vsetín v rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

V autobusových spojích IDZK zdraží jízdné.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mejra

Přátelé, je sice výborné že se spojení mezi Lidčí a Púchovem obnovilo.! Máme na slovensku v obci Dohňany rodinu, zastavením dopravy jsme trpěli a byli nuceni používat automobil. Nicméně se zde opakuje velká chyba z předchozích jízdních řádů !!!! Tou je obrovská mezera mezi prvním ranním vlakem v 5.12 z Lidče a následným spojem až ve 12.50 !!! Pro jednodenní výlety do slovenského příhraničí je to v podstaě nepoužitelné. Vyrazit s dětmi na 5 ráno do Lidče je sience fiction a ve 13 je prostě pozdě ! Někam sice dojedete, ale to je tak se otočit dat si kafe a… Číst vice »

David

Zlínský kraj bohužel zamrznul v předbaťovské době. Žádné snahy o zlepšení: Elektrizace do Vizovic zatím v nedohlednu (přitom projekt se připravoval ve stejné době jako Lichkov). Pokračování do Valašské Polanky je definitivně smetnuté ze stolu. Z dálnice D49 na Slovensko bude možná jen dvoupruh.

Frantík

Je ale pravda, že taková autobusová doprava se na Vsetínsku a okolí skutečně zefektivnila. Stejně tak zmizely úplně náhodné výjimky v jízdních řádech. To ale vše je relativně „jednoduché“ měnit věci směrem dolů, díky skutečně zapláleným lidem. Nikdo však nemá tolik odvahy (politika ANO, no…) aby si došlápl na stát a donutil ho dostavět všechny tyto věci. Totéž Zlín jako takový. A o Uherském hradišti taky vím svoje.

Petr

Na druhou stranu, má jedno malé pozitivum už tam jde pro občasného cestujícího koupit krajskou jízdenku na vlak elektronicky, což je třeba v Pardubickém kraji je scifi.

M19

Zaměstnanec SŽ? To jsou věci v kompetenci SŽ, nikoli kraje. Kteréhokoliv.

Hask

Žádné zlepšení ve zlínské dopravě.. modernizace trati třeba valmez Kojetín nic ..na Vizovice nic. Modernizace že Vsetína na valmez ..ta silnice hnus.obchvat valmezu nula. S takovou dopravou běžte k šipku.

Jiří Kocurek

No a po zrušení krajů se o to bude starat … Správa Železnic a všecko bude řůžové.

Hask

Parodie ve zlínském kraji .. tak pod dráty jezdí diesely jak z valmezu na Vsetín nebo nahoru na Lideč a ten ještě na Slovensko. Místo toho krasne mohl jezdit panter.na co zas přidali spoje Valmez Kojetín vecer už tak to tam vozí vzduch ty ..tramvajové spoje…jezdí furt a prázdné. Na Karlovice taky.

Jiří Kocurek

Protože ve Valmezu je depo. Jak se asi tak dostavály M152 na Karlovickou trať za Husáka?

Hask

Na Vsetíne je depo ty Husáku

JanO

Je tam ještě a funkční? Nezbourali depo s úpravou celého prostoru za nádražím?

hor411

A ARR motoráky jsou odstavené na vlečce co vede do MEZu (nevím co tam je teď)

Most

A bude se teď teda bagetám říkat smradlostroj, jako motorům Arrivy, když měla vyjet ze Vsetína do Střelný, nebo ne, protože patří tomu správnému dopravci?

Jiří Kocurek

Tak u žlutého vadí diesel pod dráty i při napěťové výluce. Zkusím to najít …

John

Roční síťová jízdenka zdražena o 4750,- na neuvěřitelných 28500,-? V IDZK někomu hráblo…

Frantík

Deset krát region, který se zdražil na cenu druhého nejdražšího města.

Hask

Zlínský kraj je zbytečný

Petr

JJ. když vezmu v úvahu že roční IN100, platná po celé republice ve vlacích ČD stojí 21 990 Kč, a o 3000 kč více oneticket na všechny vlaky v ČR tak je to opravdu absurdita.

hor411

Já myslel že OT neplatí ve všem (třeba v LE bych se divil kdyby ano).

Tomariero

Neplatí jenom u komerčního Lea, jinak i RegioJetu platí už i i nočního do Košic.