Autobus za cenu šrotu nebo traktor Zetor. DPP spustil další vlnu rozprodeje nepotřebných vozidel

Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr HejnaBus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna

V soutěži je jediné kritérium: nabídnutá cena.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
vojta.tydli

Prošel jsem celý seznam a některé položky jsou vyloženě golden – např. “Zkušebna funkčnosti naftového topení. Stav: nefunkční” nebo: “kiosek, obsahuje 2 chladicí boxy. Kiosek je zamčený, nejsou klíče, hmotnost 5 tun”

Samozřejmě chápu, ze část majetku se prodá na ND, část na šrot (kovy), potom ale jaksi celá věc ztrácí pointu, když je v podmínkách uvedeno, že pokud bude výkupní cena “do šrotu” vyšší, nez nabídnutá, tak se prodej ruší – tedy na kovy si to umíme prodat sami…

Radek Musil

Ten bus, co najel jen 900 kilometrů by se mi hodil.

Srackotravmvaj

Milión km a už to odepisujou? 😀 tolik když mají busy u Regiojetu, tak se přesunou že zahra na vnitro

Bartol

Opotřebení městských autobusů je výrazně vyšší než u dálkových autobusů. Dokonce i auta, která jezdí stop and go, jsou zničená rychleji než auta obchodních zástupců. Auta poštovní a balíkové služby jsou po krátké době katastrofou.

Y.K.

Kilometry na dálnci soustavnou stovkou a popojíždění od zastávku k zastávce po městě včetně kostek, kolejí a dalšího jsou opravdu diametrálně odlišná zátěž.

Jiří Kocurek

On si chtěl kopnout do žlutého, takové věci ho nezajímají.

Pavel Vavříček

O tu Karosu se lidi poperou. STK pak není problém udělat.

Jiří Kocurek

Byla by to adekvátní NAD za vlaky vedené motorákem 810, aby si cestující nezvykali na lepší … 😀

jaroslav.dohnalik

U About Me už rozbíjejí prasátko

Michal M

Docela by mě zajímalo k čemu si někdo takový vrak koupí.
Možná nějaký garážový NADista… ale zase i zprovoznění stojí majlant.
V reálu tomu můžou chybět náhodně vybrané díly včetně oken a nemusí to zvládnout ani odtah…

Jiří Kocurek

Možná k vytěžení dílů… ale to je už jeho věc

David

Proto je to za cenu šrotu

Dejf

z 12m autobusu je skvělej obytňák, do 12 metrů jsou ty pravidla pro obytňáky ještě celkem přívětivý.

Lysimachia

Tak spousta těch NB18 je i dle popisu pojízdných a provozuschopných dle české legislativy. Nemluvě o tom, pokud by to někdo vyvezl mimo EU – což by se ale nejspíš nevyplatilo.

Skoro se ale divím, že ty pojízdné nevěnují alespoň do Charkova jako tramvaje.

Jan

Stav je podle seznamu nabizených vozů různý, ale jsou tam i funkční a pojízdné vozy s platnou STK.