Autobus za cenu šrotu nebo traktor Zetor. DPP spustil další vlnu rozprodeje nepotřebných vozidel
Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna
V soutěži je jediné kritérium: nabídnutá cena.
V soutěži je jediné kritérium: nabídnutá cena.
No ale aspoń ty busy prodávají s kolama. Byli doby kdy to prodávali bez kol.
Prošel jsem celý seznam a některé položky jsou vyloženě golden – např. “Zkušebna funkčnosti naftového topení. Stav: nefunkční” nebo: “kiosek, obsahuje 2 chladicí boxy. Kiosek je zamčený, nejsou klíče, hmotnost 5 tun”
Samozřejmě chápu, ze část majetku se prodá na ND, část na šrot (kovy), potom ale jaksi celá věc ztrácí pointu, když je v podmínkách uvedeno, že pokud bude výkupní cena “do šrotu” vyšší, nez nabídnutá, tak se prodej ruší – tedy na kovy si to umíme prodat sami…
Já jsem to jen prolítnul, a některé položky by možná byly i pro muzeum třeba Osciloskop Tesla BM 566 A (dokonce prý funkční) to je slušné retro.
Ty kiosky jsou zajímavé. Že nejsou klíče, to asi bude ta nejmenší překážka, tyhle kiosky snad neměly žádný extra zámek, takže kdo bude chtít si to otevře, ale spíš nechápu na co by někomu byla buňka se skříní a dřezem a taky co na ní může být nefunkční.
Protože z toho může být něco víc, než jen cena šrotu.
Třeba ta Fabie by šla na výkup do 10k. Takhle se třeba najde někdo, kdo nabídne 25k s DPH. Páč chce auto. A hele, zisk 15k pro DPO.
Za zkoušku nic nedaj.
Ten bus, co najel jen 900 kilometrů by se mi hodil.
Milión km a už to odepisujou? 😀 tolik když mají busy u Regiojetu, tak se přesunou že zahra na vnitro
Opotřebení městských autobusů je výrazně vyšší než u dálkových autobusů. Dokonce i auta, která jezdí stop and go, jsou zničená rychleji než auta obchodních zástupců. Auta poštovní a balíkové služby jsou po krátké době katastrofou.
Kilometry na dálnci soustavnou stovkou a popojíždění od zastávku k zastávce po městě včetně kostek, kolejí a dalšího jsou opravdu diametrálně odlišná zátěž.
On si chtěl kopnout do žlutého, takové věci ho nezajímají.
Byla by to adekvátní NAD za vlaky vedené motorákem 810, aby si cestující nezvykali na lepší … 😀
U About Me už rozbíjejí prasátko
Pobavilo
Docela by mě zajímalo k čemu si někdo takový vrak koupí.
Možná nějaký garážový NADista… ale zase i zprovoznění stojí majlant.
V reálu tomu můžou chybět náhodně vybrané díly včetně oken a nemusí to zvládnout ani odtah…
Možná k vytěžení dílů… ale to je už jeho věc
Proto je to za cenu šrotu
z 12m autobusu je skvělej obytňák, do 12 metrů jsou ty pravidla pro obytňáky ještě celkem přívětivý.
Tak spousta těch NB18 je i dle popisu pojízdných a provozuschopných dle české legislativy. Nemluvě o tom, pokud by to někdo vyvezl mimo EU – což by se ale nejspíš nevyplatilo.
Skoro se ale divím, že ty pojízdné nevěnují alespoň do Charkova jako tramvaje.
Stav je podle seznamu nabizených vozů různý, ale jsou tam i funkční a pojízdné vozy s platnou STK.
V reálu se to vždy prodá, stačí se podívat do registru smluv.
Bylo by zajímavé zjistit za kolik se ten majetek pak prodal. Nechystáte takový článek?
Zrovna ty busy (a vozidla obecně) se myslím prodají hravě. Prostě se to přebere, něco půjde ještě provozovat, něco se rozebere na díly… A pokud se to někomu podaří koupit za cenu šrotu, koupí tři, poskládá z toho jeden a ještě mu zbydou díly. Rentabilní to být může docela dobře, záleží na ceně práce…
Bizarní je spíš spálený tester topení, rezatý hnětač na těsto a podobně. To nechápu, že rovnou nepřistavili kontejner druhotných surovin…