Autobus za cenu šrotu nebo traktor Zetor. DPP spustil další vlnu rozprodeje nepotřebných vozidel

Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr HejnaBus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna

V soutěži je jediné kritérium: nabídnutá cena.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vašek bus

No ale aspoń ty busy prodávají s kolama. Byli doby kdy to prodávali bez kol.

vojta.tydli

Prošel jsem celý seznam a některé položky jsou vyloženě golden – např. “Zkušebna funkčnosti naftového topení. Stav: nefunkční” nebo: “kiosek, obsahuje 2 chladicí boxy. Kiosek je zamčený, nejsou klíče, hmotnost 5 tun”

Samozřejmě chápu, ze část majetku se prodá na ND, část na šrot (kovy), potom ale jaksi celá věc ztrácí pointu, když je v podmínkách uvedeno, že pokud bude výkupní cena “do šrotu” vyšší, nez nabídnutá, tak se prodej ruší – tedy na kovy si to umíme prodat sami…

mlp

Já jsem to jen prolítnul, a některé položky by možná byly i pro muzeum třeba Osciloskop Tesla BM 566 A (dokonce prý funkční) to je slušné retro.

Ty kiosky jsou zajímavé. Že nejsou klíče, to asi bude ta nejmenší překážka, tyhle kiosky snad neměly žádný extra zámek, takže kdo bude chtít si to otevře, ale spíš nechápu na co by někomu byla buňka se skříní a dřezem a taky co na ní může být nefunkční.

Bublina

Protože z toho může být něco víc, než jen cena šrotu.
Třeba ta Fabie by šla na výkup do 10k. Takhle se třeba najde někdo, kdo nabídne 25k s DPH. Páč chce auto. A hele, zisk 15k pro DPO.
Za zkoušku nic nedaj.

Radek Musil

Ten bus, co najel jen 900 kilometrů by se mi hodil.

Srackotravmvaj

Milión km a už to odepisujou? 😀 tolik když mají busy u Regiojetu, tak se přesunou že zahra na vnitro

Bartol

Opotřebení městských autobusů je výrazně vyšší než u dálkových autobusů. Dokonce i auta, která jezdí stop and go, jsou zničená rychleji než auta obchodních zástupců. Auta poštovní a balíkové služby jsou po krátké době katastrofou.

Y.K.

Kilometry na dálnci soustavnou stovkou a popojíždění od zastávku k zastávce po městě včetně kostek, kolejí a dalšího jsou opravdu diametrálně odlišná zátěž.

Jiří Kocurek

On si chtěl kopnout do žlutého, takové věci ho nezajímají.

Jiří Kocurek

Byla by to adekvátní NAD za vlaky vedené motorákem 810, aby si cestující nezvykali na lepší … 😀

jaroslav.dohnalik

U About Me už rozbíjejí prasátko

Pohoda tv

Pobavilo

Michal M

Docela by mě zajímalo k čemu si někdo takový vrak koupí.
Možná nějaký garážový NADista… ale zase i zprovoznění stojí majlant.
V reálu tomu můžou chybět náhodně vybrané díly včetně oken a nemusí to zvládnout ani odtah…

Jiří Kocurek

Možná k vytěžení dílů… ale to je už jeho věc

David

Proto je to za cenu šrotu

Dejf

z 12m autobusu je skvělej obytňák, do 12 metrů jsou ty pravidla pro obytňáky ještě celkem přívětivý.

Lysimachia

Tak spousta těch NB18 je i dle popisu pojízdných a provozuschopných dle české legislativy. Nemluvě o tom, pokud by to někdo vyvezl mimo EU – což by se ale nejspíš nevyplatilo.

Skoro se ale divím, že ty pojízdné nevěnují alespoň do Charkova jako tramvaje.

Jan

Stav je podle seznamu nabizených vozů různý, ale jsou tam i funkční a pojízdné vozy s platnou STK.

LanGusta

Bylo by zajímavé zjistit za kolik se ten majetek pak prodal. Nechystáte takový článek?

hroch.obojzivelny

Zrovna ty busy (a vozidla obecně) se myslím prodají hravě. Prostě se to přebere, něco půjde ještě provozovat, něco se rozebere na díly… A pokud se to někomu podaří koupit za cenu šrotu, koupí tři, poskládá z toho jeden a ještě mu zbydou díly. Rentabilní to být může docela dobře, záleží na ceně práce…

Bizarní je spíš spálený tester topení, rezatý hnětač na těsto a podobně. To nechápu, že rovnou nepřistavili kontejner druhotných surovin…