Autobus za cenu šrotu nebo traktor Zetor. DPP spustil další vlnu rozprodeje nepotřebných vozidel
Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna
V soutěži je jediné kritérium: nabídnutá cena.
V soutěži je jediné kritérium: nabídnutá cena.
Prošel jsem celý seznam a některé položky jsou vyloženě golden – např. “Zkušebna funkčnosti naftového topení. Stav: nefunkční” nebo: “kiosek, obsahuje 2 chladicí boxy. Kiosek je zamčený, nejsou klíče, hmotnost 5 tun”
Samozřejmě chápu, ze část majetku se prodá na ND, část na šrot (kovy), potom ale jaksi celá věc ztrácí pointu, když je v podmínkách uvedeno, že pokud bude výkupní cena “do šrotu” vyšší, nez nabídnutá, tak se prodej ruší – tedy na kovy si to umíme prodat sami…
Ten bus, co najel jen 900 kilometrů by se mi hodil.
Milión km a už to odepisujou? 😀 tolik když mají busy u Regiojetu, tak se přesunou že zahra na vnitro
Opotřebení městských autobusů je výrazně vyšší než u dálkových autobusů. Dokonce i auta, která jezdí stop and go, jsou zničená rychleji než auta obchodních zástupců. Auta poštovní a balíkové služby jsou po krátké době katastrofou.
Kilometry na dálnci soustavnou stovkou a popojíždění od zastávku k zastávce po městě včetně kostek, kolejí a dalšího jsou opravdu diametrálně odlišná zátěž.
On si chtěl kopnout do žlutého, takové věci ho nezajímají.
O tu Karosu se lidi poperou. STK pak není problém udělat.
Byla by to adekvátní NAD za vlaky vedené motorákem 810, aby si cestující nezvykali na lepší … 😀
U About Me už rozbíjejí prasátko
Docela by mě zajímalo k čemu si někdo takový vrak koupí.
Možná nějaký garážový NADista… ale zase i zprovoznění stojí majlant.
V reálu tomu můžou chybět náhodně vybrané díly včetně oken a nemusí to zvládnout ani odtah…
Možná k vytěžení dílů… ale to je už jeho věc
Proto je to za cenu šrotu
z 12m autobusu je skvělej obytňák, do 12 metrů jsou ty pravidla pro obytňáky ještě celkem přívětivý.
Tak spousta těch NB18 je i dle popisu pojízdných a provozuschopných dle české legislativy. Nemluvě o tom, pokud by to někdo vyvezl mimo EU – což by se ale nejspíš nevyplatilo.
Skoro se ale divím, že ty pojízdné nevěnují alespoň do Charkova jako tramvaje.
Stav je podle seznamu nabizených vozů různý, ale jsou tam i funkční a pojízdné vozy s platnou STK.
V reálu se to vždy prodá, stačí se podívat do registru smluv.