Propagace se Auto bey nepovedla. Spoj 303 jede z Lokte do Prahy 4 hodiny……
Jedlička
1 měsíc
Na výlet nepoužitelné. Cena 129 Kč do Humpolce docela vysoká. Kdo potřebuje jet do práce z Prahy do Kamenice nad Lipou, aby tam byl v pracovní dny ve 12:10 :-D. Krkonoše ani Šumava této firmě nevyšly, tak zkouší Vysočinu
Kolik znáte Pražáků, kteří jezdí do Kamenice nad Lipou denně za prací? Není to spíš obráceně? A 129 Kč z Prahy do Humpolce je moc? Nejste zaměstnanec nebo majitel konkurence, když tu píšete takové bludy?
„Kolik znáte Pražáků, kteří jezdí do Kamenice nad Lipou denně za prací“, to pochopitelně nevím (asi nikdo), ale pro použití na pracovní cestu nebo při potřebě tam cokoli vyřídit je příjezd tam až v době oběda zkrátka pozdě, zejména když zpět do Prahy už odtud v ten den žádný spoj nejede. Přitom ten autobus zjevně v Praze stojí 1 a 3/4 hodiny, takže by se klidně mohl vracet třeba o hodinu dříve (i s velkou rezervou na problémy na dálnici). A „venkovanům“ zas přitom doba pobytu autobusu v Praze stejně k vyřízení naprosté většiny záležitostí nestačí. A sobotní první („ranní“)… Číst vice »
Neznám nikoho z Pražáků, kdo by jezdil za práci do Pelhřimova nebo Kamenice nad Lipou. Ale „Cílíme hlavně na cestující pravidelně dojíždějící například za prací, obchodem či studiem.“ – řekla majitelka firmy. V začátcích jezdili např. UB Humpolec a Pelhřimov za 99,-Kč, aby si získali cestující🙂
Humpolec – Praha ICOM 117 – 131, Psota 143 jen v pátek a neděli, UB 3x denně po 170,-, JAMI 1x denně po 170…. pořád mi ta cena Auto Bey vychází jako jedna z nejlevnějších. A kde se píše o dojíždějících z Prahy do Kamenice? V tom článku se píše uplně opačný směr.
Ale ten jízdní řád není příliš výhodný ani pro dojíždění z „venkova“ do Prahy – možná ještě tak pro jednorázové cesty, ale každodenně dojíždět na takovou vzdálenost?
Konkurence tady dost spí. ČD se svým super tarifem dynamicky od 281 po 337 Kč (přes Havlíčkův Brod). Čas nejde pod 2,5 hod.
Takže já bych hlasoval pro 129,- jako slušnou cenu…
Kdo by používal tarif ČD, když lze využít IDS? Prh-Světlá PID, Světlá-Havl VDV Pokud jedu na otočku do Prahy a mám předplatné, vyjde mě to na 102 Kč na jeden směr (140,- PID 24h krajské, 2x 32,- Světlá-Havl), bez předplatného to je za 240,- PID, 2x 32,- VDV = 152,- na jeden směr + MHD v Praze. Jednosměrná pak vyjde na hlavák 184,- bez předplatného, s 144,-. Na Libeň bez před. 164,-. (VDV Havl.B.-Čáslav, PID Čáslav-Prh) Rozhodně je to tarifní džungle a bohužel, ne každý cestující to ví, ale po tom, co jsem viděl ve Světlý, kdy cestující chtěla do… Číst vice »
výletník
1 měsíc
Podle jízdního řádu je to spíše linka z Vysočiny do Prahy než z Prahy na Vysočinu, navíc Kamenice nad Lipou tam působí spíše jako přívažek. A v legendě chybí vysvětlení symbolu „paragraf“.
Jízdní řád platí (zatím) jen do 23. června 2025, z čehož je zřejmé, že firma to pojímá zatím spíše jen jako zkušební provoz. Ale budiž jí přáno, ať se jí daří.
Něco mi říká, že to po 23.6.2025 pojede dál, nebo se upraví jízdní řád na léto. Dopravce může spoje přidat kdykoliv, takže takto si nechává otevřená zadní vrátka. Pokud kupuje na linku nové autobusy, asi nemá v úmyslu jezdit jen dva měsíce.
Škoda, že UB nejezdí pořádně ČB – Brno.
Ale při jejich „spolehlivosti“ atd. se divím, že jim nějaký ten zákazník ještě zůstal.
Přitom začátek byl super ( i covid se ustál).
noerf
1 měsíc
Konkurence pro United Bus a Icom. Tak jsem zvědav, jak to dopadne.
Propagace se Auto bey nepovedla. Spoj 303 jede z Lokte do Prahy 4 hodiny……
Na výlet nepoužitelné. Cena 129 Kč do Humpolce docela vysoká. Kdo potřebuje jet do práce z Prahy do Kamenice nad Lipou, aby tam byl v pracovní dny ve 12:10 :-D. Krkonoše ani Šumava této firmě nevyšly, tak zkouší Vysočinu
Kolik znáte Pražáků, kteří jezdí do Kamenice nad Lipou denně za prací? Není to spíš obráceně? A 129 Kč z Prahy do Humpolce je moc? Nejste zaměstnanec nebo majitel konkurence, když tu píšete takové bludy?
„Kolik znáte Pražáků, kteří jezdí do Kamenice nad Lipou denně za prací“, to pochopitelně nevím (asi nikdo), ale pro použití na pracovní cestu nebo při potřebě tam cokoli vyřídit je příjezd tam až v době oběda zkrátka pozdě, zejména když zpět do Prahy už odtud v ten den žádný spoj nejede. Přitom ten autobus zjevně v Praze stojí 1 a 3/4 hodiny, takže by se klidně mohl vracet třeba o hodinu dříve (i s velkou rezervou na problémy na dálnici). A „venkovanům“ zas přitom doba pobytu autobusu v Praze stejně k vyřízení naprosté většiny záležitostí nestačí. A sobotní první („ranní“)… Číst vice »
Nemohl. A důvod se jmenuje povinná doba odpočinku řidiče. 😉
Neznám nikoho z Pražáků, kdo by jezdil za práci do Pelhřimova nebo Kamenice nad Lipou. Ale „Cílíme hlavně na cestující pravidelně dojíždějící například za prací, obchodem či studiem.“ – řekla majitelka firmy. V začátcích jezdili např. UB Humpolec a Pelhřimov za 99,-Kč, aby si získali cestující🙂
Humpolec – Praha ICOM 117 – 131, Psota 143 jen v pátek a neděli, UB 3x denně po 170,-, JAMI 1x denně po 170…. pořád mi ta cena Auto Bey vychází jako jedna z nejlevnějších. A kde se píše o dojíždějících z Prahy do Kamenice? V tom článku se píše uplně opačný směr.
Ale ten jízdní řád není příliš výhodný ani pro dojíždění z „venkova“ do Prahy – možná ještě tak pro jednorázové cesty, ale každodenně dojíždět na takovou vzdálenost?
Každý není tak líný jako vy. 😉
A tu vzdálenost ovlivní AutoBey? Nebo si mají pořídit vrtulníky?
Konkurence tady dost spí. ČD se svým super tarifem dynamicky od 281 po 337 Kč (přes Havlíčkův Brod). Čas nejde pod 2,5 hod.
Takže já bych hlasoval pro 129,- jako slušnou cenu…
Kdo by používal tarif ČD, když lze využít IDS? Prh-Světlá PID, Světlá-Havl VDV Pokud jedu na otočku do Prahy a mám předplatné, vyjde mě to na 102 Kč na jeden směr (140,- PID 24h krajské, 2x 32,- Světlá-Havl), bez předplatného to je za 240,- PID, 2x 32,- VDV = 152,- na jeden směr + MHD v Praze. Jednosměrná pak vyjde na hlavák 184,- bez předplatného, s 144,-. Na Libeň bez před. 164,-. (VDV Havl.B.-Čáslav, PID Čáslav-Prh) Rozhodně je to tarifní džungle a bohužel, ne každý cestující to ví, ale po tom, co jsem viděl ve Světlý, kdy cestující chtěla do… Číst vice »
Podle jízdního řádu je to spíše linka z Vysočiny do Prahy než z Prahy na Vysočinu, navíc Kamenice nad Lipou tam působí spíše jako přívažek. A v legendě chybí vysvětlení symbolu „paragraf“.
Jízdní řád platí (zatím) jen do 23. června 2025, z čehož je zřejmé, že firma to pojímá zatím spíše jen jako zkušební provoz. Ale budiž jí přáno, ať se jí daří.
Něco mi říká, že to po 23.6.2025 pojede dál, nebo se upraví jízdní řád na léto. Dopravce může spoje přidat kdykoliv, takže takto si nechává otevřená zadní vrátka. Pokud kupuje na linku nové autobusy, asi nemá v úmyslu jezdit jen dva měsíce.
Jak jste přišel že dopravce na to kupuje nové autobusy. Evadys mají několik měsíců a je to Předváděcí vůz. Původně jezdil Třebíč
Už teď to budou jezdit 2 vozy. Jeden to fyzicky nevyjezdí, takže „ten“ Evadys na všech spojích nebude.
Očekávám, že UB to brzy položí.
Škoda, že UB nejezdí pořádně ČB – Brno.
Ale při jejich „spolehlivosti“ atd. se divím, že jim nějaký ten zákazník ještě zůstal.
Přitom začátek byl super ( i covid se ustál).
Konkurence pro United Bus a Icom. Tak jsem zvědav, jak to dopadne.
Ub ma prakticky neustále problémy s autobusy a icom jezdi jen dotované spoje takze konkurence to fakt neni 😂😂
Linka Počátky – Praha (Icom) není dotovaná. Ani linka Jihlava – Praha, kterou jezdí Icom.
Skvělá zpráva, konečně nějaká kvalita oproti United Buses.