Auta stojí, vlaky jedou. Kvůli zácpám na D10 u Prahy se dočasně posílí železniční spoje
Oprava 3,5 kilometru dlouhého úseku dálnice D10 u Prahy. Foto: Skanska

Zavedení posilových vlaků potrvá do 12. prosince.
Zavedení posilových vlaků potrvá do 12. prosince.
Určitě naženou točvolanty do vlaků, ještě k tomu 810. Ty sockou nepojedou, i kdyby měli popojíždět v zácpách celý den.
Další příklad točvolantského myšlení: Autobusem nepojedu, on popojíždí v zácpách.
Nemám rád, když si lidé nadávají do točvolantů nebo pumpičkářů. Zde máte můj mínus.
Na základě jakých dat rozhodlo IDSK utrácet veřejné peníza za vzduchovoziče, navíc v nesmyslném termínu, když v minulém článku bylo uvedeno: „Původní obavy řidičů z velkých dopravních problémů v Praze a okolí způsobených opravou se dosud nenaplnily,“ konstatoval mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Jan Rýdl.
Je otázkou, jaké obavy byly. Reálně tam ráno stojí auta 30-60 minut.
Nenaplnily? Situace je v obou směrech až “dramaticky” horší.
A ve směru “do Prahy” to platí dvojnásob.
tady je na nabízených časech krásně vidět, jak je současná trať Brandýs nad Labem – Praha zoufale pomalá. Už hezkých pár let se mluví o novém vedení trati, třeba trať via obce Podolanka a Přezletice by na Masarykovo nádraží mohla nabídnout časy okolo 30 minut. Když si člověk vezme, že jen z Brandýsa dojíždí do Prahy za prací kolem 5000 lidí, tak by to vytížené bylo. Jenže jsme v Česku…
Co to je za bandu amatérů, kteří vyhazují veřejněné prostředky? Proč jsou posilové vlaky objednány do 20 prosince, když dopravní omezení na dálnici končí v první polovině listopadu? Takhle Borecký šetří? Nebo je to malá domů oblíbenému dopravci? Tohle je neúčelné vynaložení veřejných prostředků.
Jestli ono to nebude tím, že uzavírek bude víc.
Proč
Aby tím jezdili cestující 😉
Omezeni trva od pulky srpna do zacatku listopadu a proto zavedeme posilove vlaky od 20.10. do 12.12. To jako vazne?
Také nechápu. Je to totální katastrofa.
Není lepší to objednat na dýl, kdyby se omezení protáhlo? Nebo na zmíněné omezení navazuje jiné nezmíněné omezení 🙂
Pokud bych chtěl vidět svět růžový, tak bych doufal, že je to proto, aby si kraj vyzkoušel, zda třeba i po ukončení omezení na silnici, někteří z dojíždějících objevivše výhody cesty vlakem zůstanou. Následně by se pak mohl provoz rozšířit trvaleji…