Austrian začal létat s Dreamlinerem, letoun ukázal i v Bratislavě
Boeing 787-9 Dreamliner v barvách Austrian Airlines. Zdroj: Austrian Airlines
Rakouský dopravce využívá nový přírůstek ve flotile na krátkých trasách k zácviku posádek.
Jen poznámka k Bamboo….Oni se nerozhodli dálková letadla vyřadit, ale fakticky zkrachovali, resp. procházejí restrukturalizací – zrušili všechny mezinárodní linky a ze 30 letadel dnes provozují je 6, nedávno se dohodli na vrácení E190.
Transatlanticky let Dreamlinerem v barvach Turkish byla normalni tortura. Dva mesice predtim s Iberii pres Atlantik sice celkem hladolet, ale bylo tam misto!!
Tak tak, musim rict, ze tak jak TK maji vesmes vetsinou pomerne velkoryse misto v economy jak v A330, tak triplech, tak v Dreamlineru je to nepohodlna sardinka :/ S A350 jsem zatim u nich nemel tu cest.
A350 je u TK v poho, ale IFE hrozne zaostale, na to jak to ma byt moderni letadlo
Jak souvisí IFE s letadlem?
Tak u nového letadla se předpokládá, že IFE bude rychlé a kvalitnější než v letadle např. z roku 2010 s tehdejším IFE. Stejně jako je třeba v autě z roku 2022 lepší palubní počítač/dotyková obrazovka než v autě z roku 2012 (lepší displej, rychlejší odezva atp).
Takže oni opravdu i do budoucna počítají v C s tím odporným reverse herringbone?
To jsem ještě zatím naštěstí nezažil, ale ten hluk mi vadí, sice o něco menší, že v B777, ale pořád o parník horší, než A350.
Myslim, ze jeste neni jisty, jestli to budou predelavat na LH Allegris styl, nebo ne. Kazdopadne jak ex-Bamboo, tak ten zbytek od LH je reverse heringbone a jsou to dost nove interiery, takze pokud by se mely predelavat, tak bych si tipnul, ze az jako posledni – tedy po cele LH a LX. Ale jsem na tu 787 zvedavy, koupil jsem si VIE-FRA, zkusim upgrade do C a uvidim. Jinak na tu Allegris se tesim, protoze to, co ma Lufthansa ted, je fakt tragedie.
Je, nebudou.
Co je „odporne“ na reverse herrinbone?