Austrian začal létat s Dreamlinerem, letoun ukázal i v Bratislavě
Boeing 787-9 Dreamliner v barvách Austrian Airlines. Zdroj: Austrian Airlines

Rakouský dopravce využívá nový přírůstek ve flotile na krátkých trasách k zácviku posádek.
Jen poznámka k Bamboo….Oni se nerozhodli dálková letadla vyřadit, ale fakticky zkrachovali, resp. procházejí restrukturalizací – zrušili všechny mezinárodní linky a ze 30 letadel dnes provozují je 6, nedávno se dohodli na vrácení E190.
Transatlanticky let Dreamlinerem v barvach Turkish byla normalni tortura. Dva mesice predtim s Iberii pres Atlantik sice celkem hladolet, ale bylo tam misto!!
Tak tak, musim rict, ze tak jak TK maji vesmes vetsinou pomerne velkoryse misto v economy jak v A330, tak triplech, tak v Dreamlineru je to nepohodlna sardinka :/ S A350 jsem zatim u nich nemel tu cest.
A350 je u TK v poho, ale IFE hrozne zaostale, na to jak to ma byt moderni letadlo
Jak souvisí IFE s letadlem?
Tak u nového letadla se předpokládá, že IFE bude rychlé a kvalitnější než v letadle např. z roku 2010 s tehdejším IFE. Stejně jako je třeba v autě z roku 2022 lepší palubní počítač/dotyková obrazovka než v autě z roku 2012 (lepší displej, rychlejší odezva atp).
Myslim, ze jeste neni jisty, jestli to budou predelavat na LH Allegris styl, nebo ne. Kazdopadne jak ex-Bamboo, tak ten zbytek od LH je reverse heringbone a jsou to dost nove interiery, takze pokud by se mely predelavat, tak bych si tipnul, ze az jako posledni – tedy po cele LH a LX. Ale jsem na tu 787 zvedavy, koupil jsem si VIE-FRA, zkusim upgrade do C a uvidim. Jinak na tu Allegris se tesim, protoze to, co ma Lufthansa ted, je fakt tragedie.
Je, nebudou.
Co je „odporne“ na reverse herrinbone?
To jsem ještě zatím naštěstí nezažil, ale ten hluk mi vadí, sice o něco menší, že v B777, ale pořád o parník horší, než A350.