Austrian představil novinky pro příští léto, úspěšná sezóna umožní dopravci předčasně splatit pandemický úvěr
A320neo v barvách Austrian. Foto: Austrian Airlines
Letecká společnost získá 4 nové Airbusy A320neo, přestavba čeká její největší Boeingy 777.
Splatit půjčku od státu a ještě předčasně? To je dnes skoro nepředstavitelné…
S koncem roku 2023 by zároveň z flotily měly vypadnout všechny tři B767 a upřímně – dobře že tak. Vyzkoušel jsem OE-LAY i OE-LAZ a interiér vypadal značně opotřebovaně – asi předzvěst toho, že se s nimi prostě dál nepočítá.
767 jsou ještě dědictví původního Lauda Air, ale 777 už také nejsou v juniorském věku (LPA, LPB a LPE jsou dokonce starší nez 767), což by asi tak nevadilo, ale z hlediska provozních nákladů už to také nebude žádná hitparáda. Problém je v tom, že pro OS se u dálkové flotily nepočítá s jejich náhradou, přednost v rámci LH Group má v tomto segmentu „prémiová“ LX…
Interier byl uz trochu zasly, ale dalo se tim cestovat pohodlne i na delsich tratich. To o nekterych jejich novejsich strojich bohuzel az tak neplati.
Nabízí se pro AUA řešení v rámci LH Group, že by sjednotil Austrian dálkovou flotilu. Vzhledem k tomu, že teď provozují dálkovou flotilu pouze z Boeingů, je na místě v tom pokračovat. A LH Group objednala B787, ikdyž přímo pro LH, tak bych viděl za logické B787 u AUA, nahradí tím oba typy jak 767 tak 777. Dolet 787-9 je cca 15 000 km, B763 je 9 800 km, a 772 je 11 200km.