Austrian musí na Dreamlinery počkat, Lufthansa Group řeší zpožděné dodávky nových letadel
Boeing 787-9 Dreamliner v barvách Austrian Airlines. Zdroj: Austrian Airlines
S novými stroji by mohl rakouský dopravce zpočátku obsluhovat i evropské destinace.
Už se těším na přestup ve Vídni,kam mne odveze z Prahy Austrian Dreamlinerem.
Vzhledem k tomu, že nejmladší B767 ve flotile (OE-LAE) má 23 let a průměrné stáří flotily B777 je rovněž 23 let, je označení „stárnoucí Boeingy“ opravdu hodně umírněné…
On bude rozdíl mezí dálkovým letadlem, které má 1 až 2 vzlety a přistání denně a letadlem pro regio, které vzlétne a přistane za den i 8x.
Neboli má několik cyklů denně…
Naopak, to označení je přesné. Těm letadlům nic není.
Dalkové letadlo není trabant, že se po dvou letech rozpadne.
Nu, funkční je a dá se udržet, ale často vyžaduje třeba renovaci interiéru (aby se cestující necítili jak v historii, nemají to rádi a utíkají k jiným) a modernější typy je překonávají v parametrech, mj. v úspornosti… Takže bývá obvyklé se jich v rozumný okamžik zbavit a naleasovat nové.
Austrian vsechna sva dalkova letadla v prubehu poslednich deseti let refurbishnul.
Máte auto? Jak často ho měníte?
Auto a dopravní letadlo jsou dvě nesrovnatelné věci. Asi s dálkovým autobusem se to nedá srovnávat.
Vy se musíte vyjadřovat fakt úplně ke všemu? To už je snad nemoc 😀
Auto? Letadlo není auto, letoun prochází jednou za několik let celkovou generálkou, kdy se rozebere takřka do mrtě, motory též, ten drak je vždy na 100 % i když je 30 let starý. I interiér se renovuje, také nic co by se dělalo u spotřebky typu automobil. Jediné co se u letadla neposune je ekonomika (spotřeba), jediný důvod proč se vyplatí koupit nové.
Díky a panu Kocurekovi taktéž, že mi rozšířili obzory, doteď jsem nevěděl, že auto a letadlo není totéž 😀
Tak proč ten zbytečný komentář, pokud je vám rozdíl v provozování takových věcí jasný?
Nikde nepíšu, že ty letadla nefungují.
Ale Austrian má jednoznačně nejstarší dálkovou flotilu v Evropě a jednu z nejstarších na světě; to je prostě fakt.
Ty Boeingy i s novým interiérem a lakem nejsou stárnoucí, ale staré jako Metuzalém.
Je to tak, podívejte se na extrémní případ z oblasti vojenských letadel jménem B52. Letadla která se vyráběla v 50. letech a USAF s nimi počítá min. do roku 2050.
Ten rachot ve staré B777 musí být uširvoucí, v pár let staré B777 se to nedá vydržet natož v tak starých kouscích.
Já chci taky aby ČSA měla dreamlinery 😭😭😉
Tak si kupte ČSA a pak si kupte Dreamlinery, těžko říct, co je těžší koupit.
Dreamlinery
A stanete se milionářem, tedy pokud začnete jako miliardář.