Arriva vybírá elektrobusy pro Kladno, MHD má být do roku 2030 jen na baterie
Elektrobus SOR EBN 11 v Kladně. Foto: Arriva
V soutěži shání dopravce osm kloubových a osm standardních elektrobusů.
V soutěži shání dopravce osm kloubových a osm standardních elektrobusů.
Jeden zajímavý článek o ústupu od zavádění elektrobusů v MHD ve Wiesbadenu:
https://www.cs-dopravak.cz/wiesbaden-redukuje-sve-plany-na-nakup-elektrobusu/
Mě by spíš zajímalo, kdy skončí monopol Arrivy v MHD Kladno a tato se plně zapojí do PID a celkově tak nějak vejde do 21. století…
Ohledně Arrivy záleží na tom kdo vlastní ČSAD MHD Kladno což je Arriva a pokud se nemýlím tak Č. M. Kladno to dostává automaticky od města zadané. Jestli se do MHD zapojí do PID záleží na radnici města Kladna. A ještě by mě zajímalo čím nevstoupila MHD do 21. století.
Například chováním řidičů …!!
Bohužel musím smutně konstatovat, že naprostá většina z nich je ten nejhorší lidský odpad – tam je to dlouhodobě všechno špatně..
Takové velké město by potřebovalo trolejbusy.
Tak on by celý systém chtěl trolejbusy, ale někde by to asi jiní řidiči těžko zkousli.
To by mě zajímalo, kde a jakým řidičům vadí, že 4 m nad vozovkou visí dráty? Snad jedině nadrozměrné přepravy…
No, chtějí budovat systém se statickým dobíjením, bohužel. Vozidlo co stojí, nevydělává. Trolejbusy by pro Kladno byly super, infrastruktura by se zaplatila a v okrajových částech to lze vozit (na menší a o to ekologičtější) baterie.
Tak trolejbusy, nebo elektrobusy? V úvodu článku je zmíněno obojí.
Elektrobusy. I když trolejbusy by se mi líbily víc 🙂
Parciální…
Ideálně co nejvíc drátů a baterky hodně okrajově 😉 Kladno by si to zasloužilo.