Arriva vybírá elektrobusy pro Kladno, MHD má být do roku 2030 jen na baterie

Elektrobus SOR EBN 11 v Kladně. Foto: ArrivaElektrobus SOR EBN 11 v Kladně. Foto: Arriva

V soutěži shání dopravce osm kloubových a osm standardních elektrobusů.

Zpět na článek
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karl vB.

Jeden zajímavý článek o ústupu od zavádění elektrobusů v MHD ve Wiesbadenu:
https://www.cs-dopravak.cz/wiesbaden-redukuje-sve-plany-na-nakup-elektrobusu/

Aaabbb

Mě by spíš zajímalo, kdy skončí monopol Arrivy v MHD Kladno a tato se plně zapojí do PID a celkově tak nějak vejde do 21. století…

VojtaDrevik

Ohledně Arrivy záleží na tom kdo vlastní ČSAD MHD Kladno což je Arriva a pokud se nemýlím tak Č. M. Kladno to dostává automaticky od města zadané. Jestli se do MHD zapojí do PID záleží na radnici města Kladna. A ještě by mě zajímalo čím nevstoupila MHD do 21. století.

Anelim

Například chováním řidičů …!!
Bohužel musím smutně konstatovat, že naprostá většina z nich je ten nejhorší lidský odpad – tam je to dlouhodobě všechno špatně..

robert

Takové velké město by potřebovalo trolejbusy.

Osamělý Vlk

Tak on by celý systém chtěl trolejbusy, ale někde by to asi jiní řidiči těžko zkousli.

Jiří Kocurek

To by mě zajímalo, kde a jakým řidičům vadí, že 4 m nad vozovkou visí dráty? Snad jedině nadrozměrné přepravy…

Bernard L.

No, chtějí budovat systém se statickým dobíjením, bohužel. Vozidlo co stojí, nevydělává. Trolejbusy by pro Kladno byly super, infrastruktura by se zaplatila a v okrajových částech to lze vozit (na menší a o to ekologičtější) baterie.

Pája

Tak trolejbusy, nebo elektrobusy? V úvodu článku je zmíněno obojí.

Kubrt

Elektrobusy. I když trolejbusy by se mi líbily víc 🙂

Jiří Kocurek

Parciální…

Anonym ze severu

Ideálně co nejvíc drátů a baterky hodně okrajově 😉 Kladno by si to zasloužilo.