Arriva: V neděli dojelo do cíle 99 procent našich rychlíků včas
Motorák řady 845 společnosti Arriva. Pramen: Arriva
Téměř všechny rychlíky společnosti Arriva dojely v neděli do svého cíle včas. Také dnes jezdí rychlíky podle jízdních řádů, opožděn
Dle GRAPP aktuální zpoždění nad 30 minut:
R 1168 (Arriva) – 35 minut
Os 23228 (Arriva) – 58 minut
OS 4301 30.12. zpoždění 70 minut. Arriva. Čekat v -6 stupnech na zastávce, kde se nedá nikde ukrýt je paráda. Nakonec vlak ani nepřijel. Jen náhradní doprava. K tomu Asi není co dodat. Jednou se to dá pochopit, ale je to tu na denním pořádku. Říkám to nerad, ale zlaté ČD.
Podle mého názoru jsou lidé kteří zde píší jako „Tomáš Petrovický“ naprosto ukázkový příklad trolla. A domnívám se, že trolla kterého platí Regiojet. A i to je důvod proč dosud ten troll nebyl zablokován zdejším administrátorem.
Protože žádný normální člověk nefunguje tak jak tento troll, kdy neustále rozeštvává a nahazuje „šťavnatá“ sousta – nejrůznější problémy – na kterých se chybí lidé s hádavou povahou. A výsledek je takový jaký je – v podstatě diskuse o faktické věci se zvrhla do naprosto nepřehledné změti vzájemných hádek. Ze kterých si normální člověk odnese akorát naštvání na Arrivu a na ČD.
oprava: …- na kterých se chytí lidé s hádavou povahou….
Tak určitě😀
Vám se zdá diskuze pod tímto článkem něčím přínosná? Přitom to byla dobrá příležitost, kdy cestující se můžou navzájem podělit o svoji reálnou, opakuji reálnou zkušenost, která potvrdí/doplní/vyvrátí trzení Arrivy o dochvilnosti. … A jestli se chtějí „fanoušci“ Arrivy, ČD, RGJ, Leo,… pohádat, tak příležitostí je dost a dost, např. v článcích o režijkách.
Vše dobré do Nového roku
Nezdá. Ale rozhodně se musím smát vašemu tvrzení o trollovi placeném RJ.
Nemyslim si, že by ho platil RJ. Spíš to podle příspěvků vypadá na bývalého zaměstnance z pobřeží, který byl odejit s nějakou tou organizační změnou, protože takových teoretiků je na pobřeží víc než dost a mají podobné názory, často dost odtržené od skutečné praxe. Takže teď má nejspíš potřebu komentovat skoro každý příspěvek alespoň na zdejší diskusi, protože na GŘ se už realizovat nemůže a tak si myslí, jak tím ČD uškodí. Víc bych za tím nehledal. 😉
Pro ostatní: Nejlepší je tohoto tyrkysového trolla Petrovického ignorovat. Dodnes nevysvětlil fakt, že u Arrivy jezdí strojvedoucí bez dostatečných znalostí českého nebo slovenského jazyka, což je elementární předpoklad pro zajištění bezpečnosti provozu na železnici.
ČD i jiní solidní soukromníci mají spoustu much, ale takovým způsobem bezpečnost na železnici neohrožují!
A máte pro své tvrzení důkazy jiného typu, než ty z kategorie jedna babka povídala? Drážní úřad již v dubnu v médiích ústy svého ředitele sliboval, jak u jazykových zkoušek bulharských strojvůdců bude, tak dovozuji, že svým slibům dostál a na jazykových znalostech vadu nenašel. Jestli někdo na ústřednách SŽDC blokuje hovory na čísla nezačínající +420, pak jde o problém způsobený provozovatelem dráhy a jeho obskuritou. Technicky není důvod blokovat hovory na žádná mobilní čísla, beztak ten telefon musí být přihlášený k naší GSM síti bez ohledu na fakt, že jde o bulharské číslo. A pokuď to blokovat chtějí, měl… Číst vice »
Tady se mluvčí Drážního úřadu vyjádřil, že chce odebrat licenci: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nezvladli-jsme-to-priznava-arriva-nevydareny-start-vlaku-muze-na-to-doplatit-85519?seq-no=5&dop-ab-variant=&source=clanky-home
Ale toto sem dávám kvůli ostatním, že ten důkaz mám, to není kvůli tomuto tyrkysovému trollovi.
Mluvčí neřekl, že chce odebrat licenci, nic takového v odkazovaném textu není. To jste si překroutil po svém. Vraťte se do první třídy a naučte se číst.
Z věty že by totiž dopravce v krajním případě mohl přijít o bezpečnostní osvědčení skutečně nelze implikovat, že drážní úřad už chce licenci odebírat. Holt tady je to samej dojmolog od ČD, co má problém i se čtením 😀
Pane Spamere, dle vyjádření několika výpravčích, nebylo možné se s několika strojvedoucími Arrivy domluvit z důvodu jazykové bariéry. Strojvedoucí totiž neovladají češtinu. Článek o problémech, které s nimi výpravčí mají najdete třeba na xdnesu. To snad zvládnete. Jinak můžete raději jít krmit srnky do lesa. Chápou, na čerstvý vzduch.
Jejich tvrzení jistě potvrdí nebo vyvrátí záznamové zařízení REDAT, jehož služeb jsou povinni zaměstnanci SŽDC při služebním telefonickém dorozumívání povinni užívat 😀 Zatím nikde není ověřitelná informace o tom, co se doopravdy stalo. Aby se z toho nakonec nevyklubalo nějaké porušení předpisů ze strany provozovatele dráhy.. 🤣
Novinové články na hranici bulváru rozhodně za věrohodný zdroj nepovažuji. Já vyčkám oficielního stanoviska Drážního úřadu. Dejte vědět, až úřad vysloví nějaký skutečný závěr.
Tak jo, dám vědět.
Neberte si do huby ostatni dopravce. Proste priznejte, ze to Arriva podrala a ma co napravovat. Vsechno ostatni jsou kecy na h….
Vy zkuste použít to, co máte na krku. 💀
Zkuste to doporučit strojvůdcům ČD… 😀
Jak sám vypověděl, očekával, že má odjezdové návěstidlo L2 v žst. Ejpovice v poloze povolující jízdu. Z místa zastavení na 2. SK u konce nástupištěna něj neviděl a od výpravčího pokyn k další jízdě neobdržel.
Přesto se ten blbec rozjel, návěstidlo zakazující jízdu projel a vjel do vlakové cesty protijedoucímu motoráku. Mohly to být solidní jatka 😀
Erik: píšťalku???
strojvedoucí vlaku Ex 350 – ze Záznamu o podaném vysvětlení DI vyplývá… uvítal by návrat výpravčích skutečně vypravujících vlaky do stanic, tak ano… strojvůdcům ČD se po píšťalkách viditelně stýská 😀
TR: tak se tolik neprožívejte, člověče.
Pane Petrovický, tohle Vám uděĺá radost.
Včera u R606 Krušnohor se mezi Holešovicemi a UnL rozbily dveře vozu 368 tak, že nešly otevřít. Vlakvedoucí za asistence baristy je opravoval. Co dělali nevím přesně, pod ruce jsem se jim nekoukal. Povedlo se, dveře opět fungovaly. Ale ta hrůza, R606 odjel z UnL se zpožděním pěti minut. Ještě v Mostě bylo zpoždění dvě minuty.
Už vím proč na některých radnicích visí státní vlajky. 🙂
Gratulace ke zlepšení, ovšem těch 99% není zas až tak pravda. Podle Grapu (teda jestli jsem něco nepřehlédl) dojely se zpožděním nad 5 minut pouze 2 rychlíky, ale celkový počet vlaků R v neděli byl 49, takže mi to vychází na 96%. Ale co, 3% sem, 3% tam, ono je to jedno….
Já teda aktuálně na GRAPPu vidím, že nejzpožděnějším vlakem je Os 9008 z 29 minutama, asi zase neschopná Regína… 😀
Ale Tomášku, článek byl o neděli, tiskový mluvka se chlubil 99% R včas, jenže to mohlo být max. 96% .-)
No a co jako? Mluvkové toho nakecaj, média si to zbulvarizují dle potřeby. Soudnej člověk se nad tím dávno už ani nepozastaví 😀
Vy jste také mluvčí? Vypadá to tak.
Os 6909 nabral deset minut zpoždění na úseku Ústí n/L hlavní – jih a zpoždění stále drobně natahuje. Asi také nějaké kvalitní vozidlo udržované v chodu silou vůle 😀
Jasně, špičková Arriva s kvalitními stroji a šroty ČD. Co si tak nejdřív informace ověřit, v Ústí má problém SŽDC s výhybkama, ČD za zpoždění 6909 fakt nemůžou.
Os 14065 chcípnul v Drahanovicích a pro nebohé pasažéry ČD vyráží autobus. Do cíle dorazí odhadem o hodinu později, než plánovali 😀
A dáš to procentuálně, Tomáši? 😉 99,99999999 % vlaků ČD jede pozdě, že jo?
Když ono ČD statistická data zpřístupňovat zrovna nechtějí. Už jste zapoměl, jak házeli klacky pod nohy Babitronu? 😀 Dodnes je ta statistika dost očesaná. I tak je tam na druhý či třetí pohled patrno, že některé vlaky ČD jezdí zpožděné naprosto pravidelně.
Ubohej lháři. Každej rok tyhle zprávy někde čtu. Bývá to 90 – 95 % spojů včas.
V neděli to nikoho nezajímá. To nikdo nikam nespěchá, nic neřeší.
Podle českodrážního šotohumbuku v jiné ekvivalentní dny bych neřekl 😀
Splašený šotouš
https://www.youtube.com/watch?v=BASgJ7hqrsE
A klidně v případě nouze někde přenocuje až do pondělí? 🙂 No možná byste se divil, kolik lidí je ten „nikdo“. Nelze soudit podle sebe nebo mírné většiny.
Tady převládá hlučná většina, co zveličuje problémy soukromníků a současně bagatelizuje problémy skvělého národního dopravce 😀
Dokážete zjevně nemožné – poměřovat nesouměřitelné. Nechcete s takovými superschopnostmi dělat ministra?
Samozřejmě, statisticky se bordel v molochu ČD vždy ztratí a tím jde omluvit naprosto vše! 😀
Doba,kterou meli dopravci diky last minute soutezim na pripravu je hoavnim duvodem pocatecnich problemu. Malokterej rychloprojekt bezi od zacatku hladce – cest vyjimkam jako je EET.
Myslíte, že bylo od účastníků veřejné soutěže moudré a profesionální čekat až na její opožděné vyhlášení?
Tak nám vysvětlete, na co tedy čekají ČD, když jejich vozový park je morálně dávno za zenitem? 😀 Proč už nenakupují odpovídající vozidla do těch soutěží, které se stále odkádají…?
Jako ze meli nejdriv nakoupit vlaky za miliardy a pak doufat? Tak tos me dostal, na to nemam co rict.
Velice dobrý výsledek. Blahopřeji kolegům z Arrivy.
Pokud onen výsledek není fikcí…
Tak vážení, už dejte pokoj s celou Arrivou pokoj. Po zkušenosti, chvilku zpět, se strojvedoucí na trati z Kolína do Nového Boru dáváme podnět DÚ k prošetření. Strojvedoucí rychlíku nechtěl odjet ze stanice na predvěštěnou rychlost s výstrahu. Důvod? Neplatná návěst. Platná je pouze zelená nebo blikající oranžová. A on se opravdu nehnul, dokud neměl na volno.
Je mi jasný, že mě tu zastánci tohodle podniku ukamenuji, ale tohle nemá pro bezpečnost cestujících na kolejích co dělat.
Vsak je na odjezdaku napr 40 a ….. temer v kazde stanici. To zas bude nakej patolizal
Já být váma, tak vážím slova. Ze své praxe si dovolím tvrdit, že podnět k prošetření z důvodu neznalosti předpisů SŽDC zaměstnanců řídící provoz mohu podávat průměrné 1x za kvartál.
No, když už se chceme osočovat, tak u pánů strojvedoucích to není kolikrát lepší.
No a u pánů elektrikářů už vůbec. Vlevo, vpravo na sloupem, závažím, nám je to jedno, však to máš v rozkaze.
Ano, páni elektrikáři s návěstmi problém mají a tak se to občas musí řešit hrubou silou 😀 Na stavbě „Uzel Plzeň 3. stavba – přesmyk domažlické trati”, kde probíhá nepřetržitá výluka trakčního vedení s demontovaným trakčním vedením v mezistaničním úseku Plzeň hlavní nádraží (obvod Jižní Předměstí) – Plzeň-Křimice od km 351,850 do km 352,060. Na základě žádosti zhotovitele stavby, z důvodu opakovaného nerespektování návěstí pro elektrický provoz, ohrožení bezpečnosti pracovníků stavby a poškození provizorního podepření mostovky bude z důvodu zajištění bezpečnosti provozování dráhy namontována za přenosné návěstidlo pro elektrický provoz „STÁHNI SBĚRAČ” (v obou možných směrech jízdy) na trolejový drát… Číst vice »
Máte naprostou pravdu………namachrovaný Tomáši Petrovický
Další neschopný z ČD promluvil 😀 😀
Poslední nádražák
https://www.youtube.com/watch?v=7DeECUjzKtQ
Neříkám, že se to neděje vůbec (špatné oterčování), ale častější je řev strojvedoucích, že to je les, další se po projetí výlukové stahovačky začal vymlouvat, že rozkaz nedostal, další projel kolej bez TV v přímém směru a mašinu chtěl v klidu odstavit jako, že se nic nestalo.
Ono to projetí je tak časté, že je dobře, že se vrací hákovnice, za jednu výluku to je možná v desítkách případů. Stačí kolik fírů nerespektuje světelnou stahovačku u měníren.
Excesy jednotlivců rozhodně nebudou znamenat problém pro celou Arrivu. Kdyby tomu mělo být naopak, Drážní úřad už dávno musel sebrat licenci i Českým drahám – i tam na stanovištích občas sedí mongolové 😀
Mongolové (bo ještě hůře) se najdou i na CDP a je jedno jestli Pře nebo Pha pane namachrovaný Tomáši z Petrovic
Tak zajisté, ono od ČD k SŽDC hromada neschopných nuceně přešla, to přece víme 😀
Arriva projevila zásadní neprofesionalitu tím, že se včas neinformovala na všechny podmínky provozu na tratích, na nichž s dopravní obslužností soutěžila. Kdyby to udělala, měla by od počátku dostatek bezporuchové techniky, osvědčeného dodavalete infosystému, strojvedoucí i znalost drážních předpisů. Přitom jejímu vedení u nás tomu nic nebránilo. Přestaňte již, prosím, hájit neprofesionálního dopravce, který se chová jako zmatkující amatér.
Z čehož jde ale dovodit, že SŽDC nemá kvalitně zpracovanou dokumentaci v čele s prohlášením o dráze a s popisem sítě. Na přípravu s ohledem na termíny soutěže nebyl dostatek času – což samozřejmě hraje do kapsy ČD, které ty informace historicky mají. Chápu, u ČD těžce nesete ztrátu monopolu a i když tu jsou porodní bolesti, rozjezd se v zásadě i přes omezený čas povedl. Dostatek bezporuchové techniky nemají ani ČD. Je to pořád dokola – nedodržené řazení, zkrácené soupravy, někdy i vytažené koženky z kopřiv na vlaku vyšší kvality, tu a tam odřeknuté spoje nebo náhrady autobusy pro… Číst vice »
Všiml jste si, že je řeč o Arrivě? A vy hned přiběhnete jako ratlík s ČD. Bohužel jste přesvědčil, že jste opravdu jen troll.
Samozřejmě, do soukromníku kopeme seč můžeme, ale o chybách nejskvělejšího národního dopravce mluvit nesmíme 😀
Zase reci a reci. Proc uz nepise odpovedi pan Nalevka? Pracuje tam jeste?
Ted konecne chapu, proc je to porad tak tahne k tem brejlovcum.. 🙂 a ostatni uz jezdi bez chyb.
https://i.imgur.com/vp1PTWr.png
https://i.imgur.com/Jx98Evz.png
Dobrý den, chápu správně, že Arriva hodnotí dochvilnost pouze u části vlaků (u rychlíků)? Prosím, bylo by možné se zeptat Arrivy, jak se daří regionální vlakům? Pokud Arriva neodpoví, tak i to bude pro cenná informace.
Hlavně se neptejte na facebooku, už začali banovat rychleji než nabírat zpoždění.
A zkoušel jste si s podobnou kadencí stěžovat na Facebooku Českých drah? Nebo třeba i AŽD? 😀
Můžete sdělit důvod, proč by tomu tak mělo být? Děkuji.
Například pravidelně nedodržené řazení na EC vlacích, kde chybí vozy nabízené v rezervačním systému.
Pane Tomáš Petrovický – vážený pane/paní- Nevím z jakého důvodu potřebujete neustále reagovat v diskuzi o Arrivě, tím že neustále srovnáváte s ČD? Vás platí Regiojet, kdyby měla být Arriva nahrazena, tak aby Regiojet nemusel o zakázku soupeřit s ČD? Jestli jo, tak buďte v klidu, já na RGJ nechci spoléhat, neboť mě už jednou podrazil (=dálkové vlaky RGJ jedoucí ze Starého Města přestaly jezdit, protože RGJ podrazil zákazníky, když kvůli ziskovosti raději začal jezdit do Rakouska)… Tj. já vnímám RGJ jako druhou volbu… podle mě RGJ není dopravce na kterého se můžu spolehnout (vyjma havárií,…), že mě jako zákazníka… Číst vice »
Vážený zaměstnanče ČD, chápu Vaši zhrzelost způsobenou postupnou liberalizací železnic, nicméně váš zaměstnavatel za desítky let monopolního provozu k dobrému obrazu železnic skutečně nepřispěl. Ke zlepšení došlo až poté, co na tratě vyjeli soukromí dopravci. ČD i přes veškeré kompenzace ztrát a další finanční injekce i skrze rozprodeje kdysi státního majetku nebyly za posledních dvacet let zajistit významnější obnovu vozového parku a pouze se za velký peníz látají takzvané modernizace desítky let starých vozidel. Věk ale modernizace neskryje, vozy se rychle rozpadají. Kde mizí prostředky z předražených přestaveb tuší asi jen pán bůh.
Pane, jsem cestující. Bohužel v železniční osobní dopravě nefungují normální věci, které fungují u jiných dodavatelů služeb. Zejména chybí informace, nebo ty informace předpokládají znalost jakéhosi zvykového práva, aspoň hádám. Čili pane Petrovický, omluvíte se mi?
V českém právu, na rozdíl od práva angloamerického, jsou dnes právní obyčeje pramenem práva pouze výjimečně.
Pane Petrovický, Vy jste mi podsouval něco jsem nenapsal (a nemyslím si). Vysvětlil jsem Vám o co mi jde = sehnat věrohodné info o provozu regionálních vlaků Arrivy (protože mám možnost tyto vlaky používat na trase Bojkovice- Staré Město a na trase do Vsetína – tj. přesednout z auta do vlaku)…. Neomluvil jste se mi. Končím se takovým diskutérem jak jste Vy.
…aneb ujasněte si, co je to zvykové právo 😀
A ČD že nepodrazí…? To je vtip 😀 Ono se nikdy u ČD nestalo, že prostě odřekli spoj. Ono se nepohřbila pod vedením ČD spousta tratí, kdy se rozumná osobní doprava buď zlikvidovala úplně, nebo se utlumila takovým způsobem, že místní si už dávno stejně pořídili auta? 😀 Dnes se tam provoz horkotěžko obnovuje.
A to jste zcela opoměl podrazy konstruktérů grafikonu u ČD, kdy potřebou dokázat svojí důležitost vymýšlely neustálé změny v terénu vedoucí k rozvazování přípojů 😀 Již v době, kdy ČD byli monopolním dopravcem. Tedy v dobách, kdy se nemohly vymlouvat na soukromníky.
Dobrej výmysl mluvčího 😃
Mluvky je třeba brát s rezervou vždy. Jak u Arrivy, tak i u ČD nebo DPP obvykle mluvčí plácají… nesmysly 😀
A jen o den později to ani tady nezvládnou, kde to řádně zmrvit nejde, asi jde…
https://www.facebook.com/101467674618938/photos/a.125648615534177/143101873788851/?type=3
Měl tam být odkaz na NAD Praha Rakovník
Jel jsem předchozím rychlíkem do Rakovníka a ten měl 8 minut.
Gratuluji!
S tím, že budou chvíli nějaké potíže se dalo počítat. Berme na vědomí, že tady ti lidé ještě nejezdili a museli se všechno postupně učit. Věřím, že se vše zlepší. Jen opravdu je potřeba změnit polepy, doinstalovat informační sistém a další věci, které jsou nutne jak pro bezpecnost cestujicích tak pro bezpečnost na trati.
Bezpečnost je nutná od začátku do konce.
Ano, proč tedy haníte jen Arrivu a ne i ostatní dopravce, kde vzniká mnoho mimořádností vinou porušení předpisů ze strany zaměstnance?
Projděte si prosím seznam mimořádností a uvidíte kolik pochybení je na straně např. ČD Cargo.
Pokud se zde výjimečně hovoří o chybě fíry z ČD, hovoří se o dlouhých směnách, přejezdech, malém odpočinku. Nikdy nikdo neřekne, že jde o ohrožení bezpečnosti, nebo porušení předpisů.
Ale tohle je porušování nejen předpisů drážních, ale i zákoníku práce…
Vážený pane Holube. Jsem rád, že se již Vašimi vlaky dá dojet do cíle, ale prosím zkuste se podívat, nebo se svézt, tím čím nás vozíte. Jinak Vám děkuji za jízdu v lůžkovém voze, příště bych poprosil alespoň o polštář.
Příště až se budete tlačit do dotované dopravy, zkuste se poradit s DB, jako dceřiné společnosti Vám jistě rádi poradí.
dyť to je pro DB zlatej důl, zbavit se nepotřebných vyřazených vozidel a ještě na nich vydělat..
No to určitě, to je rito jako blázen.
No to musí bejt vejvar z toho.
V neděli jezdily rychlíky včas jen proto, že celou linku S49 (Roztoky – Hostivař) jezdili během dopoledne s jedním motorovým vozem. To znamenalo, že všechny vlaky ve směru do Hostivaře měly zpoždění zhruba 10 – 15 minut. Souprava se v Roztokách obracela na vlak, který měl být dle jízdního řádu už dávno na cestě.
Nevěříte? Už to řeší ROPID.
Lidí, kteří to můžou dosvědčit, je víc. Doporučuji sledovat tuto FB stránku, sice je zaujatá, ale mimořádnosti u vlaků Arrivy dokumentuje velmi dobře: https://www.facebook.com/Arriva-vraky-v-%C4%8CR-nechceme-101467674618938/
Zpráva o problémech na S49 se tam objevila taky.
Ono už vůbec, že je tam jízdní řád tak blbě sestavený …
To nic nemění na tom, že Arriva by měla přistavovat soupravu v souladu s jízdním řádem!
Ano to je pravda ono pokud přijedu na Podbabu R od Děčína v 56 a potřebuji do Libně ,kde S 49 odjede v 49 tak to mohu jet rovnou metrem z Holešovic a to rychlík i S 49 jsou v PID a ještě lepší je R od Chebu přijede na Holešovice 26 a S 49 směr Liben-Hostivař odjede ve 23 ,když jezdily Žabáci tak jsem vylez z rychlíku na Podbabě ,nebo v Holešovicích a do 5 ti minut jela žába do Libně,dnes si tam počkám skorem půl hodiny a ještě nevím jestli to vůbec pojede .Prostě od nového GVD zlepšení… Číst vice »
A za časové polohy S49 odpovídá Arriva? A pokud to má ujíždět o pár minut a zároveň Arriva je nespolehlivá (mívá zpoždění na odjezdu z Roztok), tak by přestup mohl vycházet 😀
U ČD si přípoje ujíždí jak na běžícím pásu celé roky a celé roky se nad tím nikdo nepohoršoval. Ale když začal jezdit soukromník, hned je důvod si kopnout… 😀
Tak jestli to ROPID bude řešit se stejnou „důrazností“ jako vynechávání spojů DPP a přeskakování autobusů mezi pořadími různých linek, aby to do tabulek vycházelo „líp“ (na každém pořadí aspon „něco jede“), tak se nevyřeší vůbec nic. DPP s autobusy čaruje dlouhé měsíce, zcela vynechané spoje lze počítat na desítky. Jen se o tom nechce nahlas mluvit, žejo… přecijen majoritní dopravce v Praze, o jeho chybách se stejně jako v případě ČD mluvit totiž nesmí 😀 Ostatně ROPID k aktuálním škrtům (prodloužení intervalů) od ledna oproti minulosti již nesepsal tak detailní informace k jednotlivým linkám jako dříve a pouze se… Číst vice »
Ono by šlo papírově namalovat méně spojů, když není čím jezdit. Osobně bych za to byl raději, než spoléhat na spoje fiktivní. Leč, pokud dokážete přesvědčit lidi ve městě a jeho vedení, že včasnost veřejné dopravy (a zdravé prostředí navrch) má přednost před pohodlím většího než přiměřeného množství automobilistů, budete mít můj obdiv. 🙂
Vždyť preference MHD je na mnoha místech. Často tak geniální, že jedna linka je blokována a zpožďována linkou druhou… 😀 Tramvaje i přes všechny ty preference nedokážou jet načas ani na periferii, kde mají vyhrazené těleso samy pro sebe. A DPP? Ten data o poloze vozidel a tedy včasnosti jízdy raději tutlá, nejen před veřejností. Ani na dispečinku ROPIDu nemají o poloze vozidel DPP přehled 😀
Tramvaje obvykle časy dle jízdního řádu dodržují, trolle.
Jeden den z patnácti se jede včas? No to se je fakt čím chlubit. Ale dobře. Konečně pokrok správným směrem.
„Situaci kolem Arrivy i dalších přepravců monitoruje ministerstvo dopravy“ – alespoň tady na odborném serveru by mohl být znát rozdíl mezi dopravcem a přepravcem…
Šotouši tohle rozlišovat nebudou 😀 😀
99% je vymyšlené číslo. Museli by vypravit minimálně 100 rychlíků aby bylo vůbec možné mít dochvilnost 99% (při zpoždění jednoho z nich).
Při zaokrouhlení na celá procenta stačí 67 rychlíků a jeden z nich zpožděný. Ale oni jich nemají ani 50, takže 99% je fakt blbost.
Pře 50 jich je …
V neděli ne … to jich je přesně 50 … tedy včas dojela polovina jednoho vlaku 😀
Prolítl jsem 4 jízdní řády. Je tam v neděli cca 30 párů rychlíků.
Koukám, že vyměnili mluvčího 😀 Ten dává ještě větší perly než ten předchozí. Ovčáček hadr!
Ale nevyměnili. Jsou tam stále dva. Jen ten první šel na čtyři dny na rekonvalescenci do Střešovic 🙂
Je fakt, že jsem už třikrát po sobě na hlaváku neviděl Ležadlové vozně ČSD, nýbrž poctivý 845 von Duewag Uerdingen. O dochvilnosti spojů to samozřejmě nevypovídá zhola nic.
Вагоны для лежания dnes na rychlíku do Českých Budějovic, resp. na R26 dnes dvě klasiky s lehátky, původní červená němka a posprejovaný prototyp, takže krásná přehlídka naslibovaný kvality…
Ano jistý rozdíl tu je ČD https://youtu.be/Qfl_tiivNcw
Arriva https://youtu.be/8OZRfKydf8s
Odkazovat na video deset starý? Tak to jo, to chce kumšt.
Také provedení R26 https://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r714&loko=23002
Tak ať to tak jde i dál!