Arriva spustila možnost nákupu jízdenek přes mobilní aplikaci
Mobilní aplikace Arrivy. Foto: Arriva
Aplikace upozorňuje cestující i na výluky či mimořádnosti na trase.
Aplikace upozorňuje cestující i na výluky či mimořádnosti na trase.
Už?
Celý tři roky po zahájení provozu, není to brzo?
Proboha k čemu je tarif každého jendoho dopravce, když už konečně máme sjt a ids?
Protože tarif dopravce je zpravidla levnější pokud jedete jen s jedním dopravcem.
V případě Arr je tarif Arr levnější i než IDS.
Dotaz: Jaké jsou ceny (jednorázová jízdenka v rámci PID) v porovnání s Lítačkou?
Na to fakt těžko odpovědět… Kolik zón? Které?
Myslím všeobecně, na stejné trase
Arriva je zpravidla levnější i než PID
Díky za info, nainstaloval jsem a místo 60,- to je (u mě nejobvyklejší cesty) jen 40,-
Tak ten jejich zázrak je tak úžasný, že stejně když chcete jet s kolem, tak se dozvíte, že musíte povinné volat na jejich zákaznický servis….. Tomu fakt říkám 21.stoleti…. opravdu naprosto fatální IT zásah, 5 chlivečku místo sedaček nazvat stojan na kola….na to je opravdu potřeba asi Harvard ….
Na eshopu to jde už nyní. V aplikaci se to objeví také, až odladí dodavatel rezervačního systému věci na své straně.
na kole máš jezdit a ne ho vozit.
Proč mám tolik mínusů? Vím, že moje máma si vyhledá spoj a když je to Arriva, tak ji to přes Idos jde na ni koupit….
To neřešte
Na IDOSu jsou vyšší ceny např. proto, že neumí nacenit přestupní cesty jednou cenou a sčítá to po segmentech.
Bohužel, před odjezdem vlaku to asi zase jízdenky prodávat nebude. Zase jen, jak je u Arrivy svérázným zvykem „někdy jindy“.
Do 5 min před odjezdem z každé zastávky vyjma busu Olomouc-Brno.
Lepší než dosavadních 15, ale stejně: proč? Pokud do poslední chvíle nevím, jestli stihnu přestup, tak si nechci kupovat jízdenku, dokud v tom vlaku skutečně nesedím.
Protože při nákupu až ve vlaku stojí jízdenka víc, tak z toho má Arriva větší vývar.
Protože se v té aplikaci prodávají i autobusy a ty potřebují v zastávce také vystavit nastupujícím místenky.
Tak proč to u vlaků nejde až do času odjezdu a u autobusů třeba těch 5 minut před?
Jízdenky u Arrivy (LBC-HK) kupuju bezne už dlouho
Nešlo to už dávno přes Idos?
Na IDOSu jsou vyšší ceny např. proto, že neumí nacenit přestupní cesty jednou cenou a sčítá to po segmentech.
Hurá!
No konečně Arriva objevila 21. století, ČD mají takovou aplikaci už dávno…
Srovnáváte nesrovnatelné…jak dlouho trvalo ČD aplikaci vyladit do dnešní podoby, a jak dlouho působí Arriva u nás v takovém rozsahu, aby aplikace plnila účel…? To aplikace pro MHD už byly dříve….
…jen pro doplnění…aplikace v Německu už funguje dlouho.
No prostě normálně by se ta aplikace zvládla za pár hodin, vždyť to nic není. Támhle pepa tohle zvládne za pivo: https://login.microsoftonline.com Staticky, po stisknulí LOGIN se nic nestane. Ale vypadá to stejně.
Připojit aplikaci na platební bránu asi nebude jen tak. Asi tam bude něco jako bezpečnostní certifikace, kterou dělá vydavatel karet, resp. jím najatý subjekt. A bez ní to nesmí ven.
Právě že platební bránu vyberete z několika možných hotových řešení. To řešení se pak stará o (svoji) bezpečnost, a vám jen dá vědět, že platba se podařila. I tak integrace do softwaru chvíli trvá, ale může to být pro jednoho člověka hraní např. na týden.
Raději bych byl, kdyby se (nejen) jejich jízdenky daly koupit třeba na portálu SJT. Nebo u ČD (stejně jako v e-shopu DB koupíte lístek na jakýkoli vlak jakéhokoli dopravce v celém Německu) Tenhle systém, že co dopravce/IDS to aplikace je děs.
SJT místenky na Arriva vlaky prodává už od července.
Opravdu to jde? Já to nikdy nezkoumal, ale snažil jsem se teď koupit jízdenku Bayerisch Eisenstein – Bodenmais a na DB eshopu se mi to nepodařilo. Dělám něco špatně?
Jako souhlasím, ale zrovna tak se můžete dožadovat, aby jízdenka ČD šla koupit v appce Arrivy.
Ono by bylo úplně nejlepší, kdyby appku Můj vlak koupilo třeba MD a otevřelo ji naplno. ČD jí (náhodou?) ani názvem nepřivázaly ke svému jménu..
Sám jsem velký konspirační teoretik, ale tohle je už fakt moc 🙂
Kdy bude konečně veřejně dostupná poloha autobusů? Tady na Vysočině, když autobus Arrivy hlásí zastávku, tak je z repráku na pozadí slyšet datový přenos, čili online poloha autobusu už je dnes v systému přítomna.
Už jsem slyšel kde co, ale jak zní v repráku datový přenos??
Neslyšel jsem to, ale může to být například zvuk GSM (určitě to znáte, když máte telefon blízko reprákům).
No konečně…
Pokud jde nakupovat přes web, pak je mobilní aplikace zbytečný rozmar.
Není. Mobilní aplikace nabízí mnohem rychlejší nákup jízdenek, třeba u ČD appky si můžete uložit platební kartu a kupovat jízdenky bez nutnosti vypisování čísla karty a ověřování pomocí SMS kódu, jako na webu. Obzvlášť na webu Arrivy to zabralo dost času.
Když jste na cestě, a zrovna jako ve čtvrtek byla doprava omezená kvůli větru, docela se hodí… 🙂
Souhlas, hlavně přes WEB se mi nestalo, že by byl nějak problém s platební bránou, kdežto teď mám asi 3 měsíce místo karty VISA nově MASTECARD a v Můj vlak v appce zaplatím v nejlepším případě tak na třetí nebo čtvrtý pokus a to ještě se štěstím–možná to dělá starší ANDROID 4.4.4, ale s tou VISOU to fungovalo na první dobrou…holt to ČD nemají nějak vyladěné no nebo počítají s tím, že si každý koupí kvůli Můj vlak Androida 11-ku v nějakém Samsungu za 40 tyček:-)))
Já mám MasterCard a na různých verzích Androidu jsem nikdy neměl problém s platbou, a vždy mobil do 6k. Takže problém bych asi nehledal v aplikaci.
Android 4.4 je už roky nepodporovaný Googlem. Ten vynucuje, že aplikace
v současnosti mohou být psané pro Android 10 a novější.
když chci používat nové aplikace tak k tomu potřebuji odpovídající zařízení (telefon) android 4.4 vám nebude fungování už ve spoustě aplikaci a kartu už bych do you toho asi taky nedával
„Starší“ Android? No já bych řekl totálně zastaralý a dávno nepodporovaný… A ne, telefon za 40 tisíc na to fakt nepotřebujete. Prodávají se klidně i telefony za 5 tisíc, na kterých budete mít nový Android…
Všude je přece 5G internet zadarmo…
Onehdá jsem sakroval, že si jen chci koupit jízdenku ať mi nepodsouvají megabajtové obrázky. Já nechci kupovat bickyl, jenom jednu zatracenou jízdenku. Chytil jsem tam jenom EDGE.
Takže omezit zasílaná data na minimum nutného dává smysl a přesně tohle ta aplikace dělá oproti webovkám.
Bohužel se obávám, že tento celospolečenský úlet jen tak brzo neskončí a mobily budeme mít nadále zas.ány spoustou nesmyslných aplikací, budeme stále ztrácet čas zbytečnými instalacemi a majitelé staršího hardwaru budou mít další a další potíže, že jim něco nechodí. Softwarové firmy zaplatí zbytečně miliony za vývojáře. Opravdu ničemný úlet.
Já naopak aplikaci vítám, je to uživatelsky přívětivější než mobilní web.
Uživatelsky přívětivější mobilní aplikace? To asi ano. Ale proč, resp. za jakou cenu? Kdyby aplikace neexistovaly a místo nich jste na ploše mobilu měl designově elegantní link na mobilní verzi webové aplikace, a designu této mobilní verze by vývojáři věnovali 30% času/úsilí/nákladů vývoje mobilní aplikace, byl by výsledek stejný. Místo instalace byste si jen na cokoli uložil link. Jinak řečeno: za třetinu úsilí by to mohlo vypadat a chovat se naprosto stejně. Dělat tutéž věc 2x resp. 3x (Android, iOS, web) opravdu není efektivní. A nebojte: Je to sice zdarma, ale buďte si jist, že nějakou formou trojnásobek práce koncový… Číst vice »
Záleží co považujete za úlet. Já vyrůstal na kuličkovém počítadle, a dnes maximálně využívám vymoženosti doby, ovšem většinou kvůli práci. Pokud máte na mysli závislost, v tom v vámi souhlasím.
A přesto lidi prudí, že jim mobilní web nestačí a kdy bude aplikace.