Upřímně je lituju, protože ty SORky velice špatně brzdí, pokud tedy nedošlo k nějaké úpravě o proti tomu, co provozuje DPP, kdy po zatažení retardéru a sešlápnutí brzdy vůz stále letí, jak rozjeté sáně. 🤦♂️
ondral9
5 měsíců
obe (rikam SORča, ne SOR, tak proto obe) jsem mel tu cest ridit, v porovnaní musim rict, ze SOR jednoznačne vyhráva. nejde zde jen o jízdní vlastnosti, ale napr. prostor ridice, dílenské zpracování, finalizace in/ex-terieru.
Marek
5 měsíců
Zrovna tohle ale není špatný bus (SOR 9,5)
liborvavrik82
5 měsíců
Na lince 224 dojde zařazením nových SORek k výraznému vylepšení vozového parku. Je tedy pravda, že technický stav vozidel ovlivňují cestující i řidiči. Styl jízdy zaměstnanců Arrivy (alespoň v oblasti Černého Mostu) je ovlivněn schopností přijmout opatrnější styl řízení oproti zemím jako je Gruzie, Kazachstán, Moldavsko, Arménie. Mnozí se přizpůsobili dobře.
Blzx
5 měsíců
Jsem chtěl napsat, jak je ta sorka ošklivá, když je to čelo hnusně zkopírovaný facelift T15, ale teda vedle Temsy/Škody to není tak jednoduché
Podle ČS Dopraváka se ty Škody do Roudnice nepodívají a zůstanou oba v Praze.
https://www.cs-dopravak.cz/skoda-dcity-9-le-v-prazske-premiere/
Upřímně je lituju, protože ty SORky velice špatně brzdí, pokud tedy nedošlo k nějaké úpravě o proti tomu, co provozuje DPP, kdy po zatažení retardéru a sešlápnutí brzdy vůz stále letí, jak rozjeté sáně. 🤦♂️
obe (rikam SORča, ne SOR, tak proto obe) jsem mel tu cest ridit, v porovnaní musim rict, ze SOR jednoznačne vyhráva. nejde zde jen o jízdní vlastnosti, ale napr. prostor ridice, dílenské zpracování, finalizace in/ex-terieru.
Zrovna tohle ale není špatný bus (SOR 9,5)
Na lince 224 dojde zařazením nových SORek k výraznému vylepšení vozového parku. Je tedy pravda, že technický stav vozidel ovlivňují cestující i řidiči. Styl jízdy zaměstnanců Arrivy (alespoň v oblasti Černého Mostu) je ovlivněn schopností přijmout opatrnější styl řízení oproti zemím jako je Gruzie, Kazachstán, Moldavsko, Arménie. Mnozí se přizpůsobili dobře.
Jsem chtěl napsat, jak je ta sorka ošklivá, když je to čelo hnusně zkopírovaný facelift T15, ale teda vedle Temsy/Škody to není tak jednoduché
Hned mě napadlo to stejné, Temsa zaměstnala horšího designéra než je mistr Kotas. To je opravdu co říct…
To jo a k tomu ty hvězdičky/vločky na zadních světlech. To je jako k čemu dobrý?
Zkopírovaný asi těžko, když oboje (ICN a 15T) dělal Kotas
No oproti tomu zoufalství SOR 8,5 je tohle nádhera a to i vzhledem ke kultuře jizdy.
Tak to je i 706 RTO. Teď o víkendu jsem se svezl, ať mám srovnání.