Arriva nakoupila nové minibusy SOR a Škoda. Jezdit budou v Praze a Roudnici

Minibus SOR ICN 9,5. Foto: ArrivaMinibus SOR ICN 9,5. Foto: Arriva

Všechny nové minibusy jsou v barevném schématu PID.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
kubiqcz

Podle ČS Dopraváka se ty Škody do Roudnice nepodívají a zůstanou oba v Praze.
https://www.cs-dopravak.cz/skoda-dcity-9-le-v-prazske-premiere/

DM*

Upřímně je lituju, protože ty SORky velice špatně brzdí, pokud tedy nedošlo k nějaké úpravě o proti tomu, co provozuje DPP, kdy po zatažení retardéru a sešlápnutí brzdy vůz stále letí, jak rozjeté sáně. 🤦‍♂️

ondral9

obe (rikam SORča, ne SOR, tak proto obe) jsem mel tu cest ridit, v porovnaní musim rict, ze SOR jednoznačne vyhráva. nejde zde jen o jízdní vlastnosti, ale napr. prostor ridice, dílenské zpracování, finalizace in/ex-terieru.

Marek

Zrovna tohle ale není špatný bus (SOR 9,5)

liborvavrik82

Na lince 224 dojde zařazením nových SORek k výraznému vylepšení vozového parku. Je tedy pravda, že technický stav vozidel ovlivňují cestující i řidiči. Styl jízdy zaměstnanců Arrivy (alespoň v oblasti Černého Mostu) je ovlivněn schopností přijmout opatrnější styl řízení oproti zemím jako je Gruzie, Kazachstán, Moldavsko, Arménie. Mnozí se přizpůsobili dobře.

Blzx

Jsem chtěl napsat, jak je ta sorka ošklivá, když je to čelo hnusně zkopírovaný facelift T15, ale teda vedle Temsy/Škody to není tak jednoduché

MP22

Hned mě napadlo to stejné, Temsa zaměstnala horšího designéra než je mistr Kotas. To je opravdu co říct…

Pako

To jo a k tomu ty hvězdičky/vločky na zadních světlech. To je jako k čemu dobrý?

Soumrak

Zkopírovaný asi těžko, když oboje (ICN a 15T) dělal Kotas

Horst

No oproti tomu zoufalství SOR 8,5 je tohle nádhera a to i vzhledem ke kultuře jizdy.

Pája

Tak to je i 706 RTO. Teď o víkendu jsem se svezl, ať mám srovnání.