Arriva nakoupila nové autobusy pro linku Praha – Teplice, přechází na Scanii Irizar

Autobusy Scania Irizar i6 v korporátním nátěru Arriva Express. Foto: ArrivaAutobusy Scania Irizar i6 v korporátním nátěru Arriva Express. Foto: Arriva

Společnost Arriva začíná na linku Praha – Teplice od  tohoto týdne nasazovat zcela nové autobusy Scania Irizar i6. První se

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin V.

Chápu to správně, že nové Irizary jsou o metr delší než původní MAN Lion`s Coach L, takže ta čtyřka navíc není na úkor místa pro nohy?

svojsin

U Regiojetu je v Irizarech o něco víc místa na nohy než v Manech Arrivy, takže tomu tak bude snad i v tomto případě.

Ryk Mat

Všechno v Česku je hnus. Ve Španělsku jsem cestoval http://www.alsa.es a tam bylo místa na nohy tolik, že se o tom může zdát i mnohým vlakům u nás.

Gajda

To je sice hezký, ale tady by to zase nikdo nezaplatil. Ono koupit patnáctimetrovej autobus s 33 místy není problém, ale naplnit ho lidma, co dají za jízdenku z Prahy do Brna skoro 400 už problém bude, zejména dnes, kdy se opravuje dálnice a rozhodně by do tohodle neprošla státní 75% sleva pro vybrané skupiny

Jiří Kocurek

Jojo, kdyby to RJ nakoupil, tak by se honem rychle musel změnit zákon. A zřídit úřad pro neprolácení zákonem nařízených slev. Podle ÚNZNS mají ze zákona nárok na proplácení nařízených slev všichni. Ovšem v tomto případě termín višchni neplatí, protože tento případ zahrnuje něco víc než všichni. A Ústavní soud to sežere i se chcíplým holubem.

Travegoist

Jojo, dokud cestujícím a řidičům nevadí, že jim první řada sedí vpodstatě na krku, tak se to dá i takto nazvat.

PKCZ

Prakticky ovládla? Však jezdí jediný. 😁

AAA

tak jezdí tam vlak, ne

petr766

Je zajímavé, že RJ na Teplice nepřišel.

Petr Frýdlant

Není zkoušel to a dostal jasně najevo, že tady ne. Proto jezdí Most a Chomutov.

PKCZ

Zkoušel?

David

Jenom pro upřesnění, Arriva má verzi i6s, ne pouze i6. RegioJet pak má i8

petr766

Jestli to nasadí i na Moravu, tak myslím že si RJ může se svou současnou politikou – nejvyšší cena a omezení služeb a doprovodu možná pomalu balit kufry. Už teď jim ubírá Arriva jak na Olomouci, tak cestující z KM, protože je o něco levnější (a když je to u RJ slavná „špička“ za 100, tak není o čem) a v podstatě nabízí to stejné. A Flixbus se svými dotovanými jízdenkami taky postupně nabírá cestující zejména na Zlín – Brno….

TPal.

Pravdou je, že relace Brno – Kroměříž je dneska vyloženě konkurenční prostředí. Všichni 3 dopravci (Arriva, RegioJet a FlixBus) obsluhují linku bez jakéhokoliv mezizastavení (úžasný počin!), ale mně nejvíce vyhovuje RegioJet. Časově je to Arriva, ale když můžu, tak si v Brně těch 40 minut klidně počkám na Irizar RegioJetu. Zábavní systém funguje teď už konečně dobře i v nejstarších busech. Za mě palec nahoru. 🙂

Sitgestravel

To same o Liberec – Praha. Od te doby, co nejezdi stevardky, autbusy najizdi pozde, ne 10 min. pred odjezdem, ridici nestihaji odbavit a vyjizdi se se zpozdenim. Cena drazsi nez Flixbus. Takze Jancura razantne snizil duvody, proc s nima jezdit. Snad jedine ta mobolni apka a zmeny rezervaci jdou jednoduseji nez u Flixbusu. Doufam, ze na tom skrt zapracuje, jinak muze balit kufry.

Xaver

Zrovna před pár dny jsem jel Praha – Liberec a zpět a zvolil jsem RJ. Ano, Flixbus je sice levnější, ale jede taky třeba dvakrát tak dlouho. Těch 30 korun rozdíl mě opravdu za tu ztracenou hodinu nestojí.

David

Flix má stejný doby jízdy jako RJ. Z Fugnerky na Čerňák 65 minut. To, že pak Flix pokračuje ještě na Florenc nemůžete počítat. Velkou výhodu, kterou RJ stále má, je, že na dálnicích objíždí kolony. Kdežto u Flixu Vám raději rovnou řidič při výjezdu v lepším případě řekne, že tam je kolona a musí se počítat se zpožděním, ale žádná snaha o objetí není. Navíc můj osobní pocit při jízdě s RJ je, že byť zrušili stevardky, i tak vím, že se v případě průseru někdo o mě jako cestujícího postará (Což lidé řeší hlavně na dálkových trasách). Takový pocit… Číst vice »

Jiří Kocurek

Napřed se radovali, že někdo vyhnal české autobusové podnikatele ze silnic. A pak se vztekali, že tady čechům už nic nepatří.