Arriva končí v Kutné Hoře, vystřídá ji Lutan. Budeme mít nejlepší autobusy, slibuje koordinátor

MAN Lion’s City 10 E. Foto: MANMAN Lion’s City 10 E. Foto: MAN

Provoz v Kutné Hoře zajistí výhradně elektrobusy.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jedlík

Proč se všude řeší ta klimatizace, otevření okna má lepší intenzitu? Pochybuji, že by ji někdy nějaký dopravce čistil, takže se bude dýchat, co se bude foukat

noerf

Protože se to lépe prodává.

Jan

Protože v letních měsících je to v těch, co tam teď jezdí, nevydržitelné

Trumway

Tak to mi tedy řekněte jak to dělali lidé v minulosti kdy autobusy žádnou klimatizaci neměly, lidé s nimi jezidli a nijak extra to nikomu neublížilo. Dnešní lidé jsou zhýčkaní, tím to je a to je celé.

Jiří Kocurek

A drív neměli ani ledničku. Choďte pěšky.

Trumway

Že neměli lednici? Ale měli a už je tomu nějakých pár století.

mufiklo

No upřímně?? Všechny to dost tenkrát sralo.

Trumway

Osobněš si myslím, že ztenkrát bylůi lidé rádi že mohou jet a nemusejí jít pěšky.

Trumway

Takové cestování v Praze. To se takhle sáhlo ke stropu busu, zatlačilo se na přední část „střešního okna“ a bylo krásně. Proudící vzduch díky jízdě krásně proudil dovnitř.

Flinta19

A když bus stál, tak bylo prd a ne proud vzduchu.

mufiklo

Myslim, že v roce 2024 je tohle zbytěcné řešit a klimatizace je prostě standard. Akorát jste k smíchu.

Trumway

Pokud zapnutí klimatizace v autě dokáže zvýšit spotřebu paliva protože motor musí pohánět kompresor je otázkou zda by bez toho standardu nebyly emise nižší. A jsme u toho . Spousta lidí by chtěla dýchat čistší vzduch, ale bez klimatizace v autobusu , autě, vlaku se neobejdou.

jouda

Ve vlaku, který nemá otevíratelná okna (což je stále častější), se bez klimatizace opravdu nedá fungovat.

Trumway

Tomu rozumím. Ovšem proč je ten vlak nemá otevírací? Není to náhodou proto aby je lidé neotevírali z důvodu aby klimatizace měla smysl?

jouda

Při rychlosti nad 120 km/h už otevíratelná okna nejsou to pravé ořechové. 🙂

Trumway

Však oni si lidé v zpomenou až zase přijde nějaká ta pandemie.
Pokud vím :

„Můžeme potvrdit, že v uzavřeném prostředí s klimatizací se může nový typ koronaviru přenášet i na vzdálenost přesahující běžně uznávaný bezpečný odstup,“ uvedli vládní experti z čínské provincie Chu-nan, kteří případ zkoumali.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/relax/zdravi/nova-fakta-o-zmutovanem-koronaviru-siri-se-az-na-vzdalenost-4-5-metru-a-ve-vzduchu-vydrzi-pul-hodiny.A200310_130108_ln-zdravi_ele

Jan

Sám seš pandemie

martin749

Stejně tak v průvanu způsobeném otevřenými okýnky.

Anonym

Koordinátor slibuje to je úžasný, zavedené linky zničil, nové našponoval tak, že si řidiči nemají čas dojít skoro na toaletu a to že si místní lidé stěžují, že se MHD nedostanou na autobusové stanoviště ho vůbec nezajímá. To je výborný koordinátor

Pozorující

Myslíte zavedený arriva bordel, čti “co spoj to originál?”

A všiml si anonym třeba ostatních linek, které na autobusové nádraží zajíždějí (381,533 atd.). Nehledě na to, že ze zastávky Tylovo Divadlo, to je na nádraží kousek. Třeba tam brzo ani žádný nádraží nebude a vybuduje se léta diskutovaný terminál u vlakového nádraží Město.

Radim Fedorovič

1) Oběhy si tvoří dopravce, nikoli koordinátor.
2) Z které městské části se cestující nedostanou na autobusové stanoviště? Zajíždí tam dost linek, konkrétně 381, 481, 533, 705, 782, 783, 785, 786, 788 a vybrané spoje 805.
3) Počet cestujících neustále roste. V rámci města se dnes přepraví o cca 55-60 % více cestujících než před 8 lety. Zřejmě jim nové linky vyhovují více.