Arriva končí v Kutné Hoře, vystřídá ji Lutan. Budeme mít nejlepší autobusy, slibuje koordinátor
MAN Lion’s City 10 E. Foto: MAN
Provoz v Kutné Hoře zajistí výhradně elektrobusy.
Provoz v Kutné Hoře zajistí výhradně elektrobusy.
Proč se všude řeší ta klimatizace, otevření okna má lepší intenzitu? Pochybuji, že by ji někdy nějaký dopravce čistil, takže se bude dýchat, co se bude foukat
Protože se to lépe prodává.
Protože v letních měsících je to v těch, co tam teď jezdí, nevydržitelné
Tak to mi tedy řekněte jak to dělali lidé v minulosti kdy autobusy žádnou klimatizaci neměly, lidé s nimi jezidli a nijak extra to nikomu neublížilo. Dnešní lidé jsou zhýčkaní, tím to je a to je celé.
A drív neměli ani ledničku. Choďte pěšky.
Že neměli lednici? Ale měli a už je tomu nějakých pár století.
No upřímně?? Všechny to dost tenkrát sralo.
Osobněš si myslím, že ztenkrát bylůi lidé rádi že mohou jet a nemusejí jít pěšky.
Takové cestování v Praze. To se takhle sáhlo ke stropu busu, zatlačilo se na přední část „střešního okna“ a bylo krásně. Proudící vzduch díky jízdě krásně proudil dovnitř.
A když bus stál, tak bylo prd a ne proud vzduchu.
Myslim, že v roce 2024 je tohle zbytěcné řešit a klimatizace je prostě standard. Akorát jste k smíchu.
Pokud zapnutí klimatizace v autě dokáže zvýšit spotřebu paliva protože motor musí pohánět kompresor je otázkou zda by bez toho standardu nebyly emise nižší. A jsme u toho . Spousta lidí by chtěla dýchat čistší vzduch, ale bez klimatizace v autobusu , autě, vlaku se neobejdou.
Ve vlaku, který nemá otevíratelná okna (což je stále častější), se bez klimatizace opravdu nedá fungovat.
Tomu rozumím. Ovšem proč je ten vlak nemá otevírací? Není to náhodou proto aby je lidé neotevírali z důvodu aby klimatizace měla smysl?
Při rychlosti nad 120 km/h už otevíratelná okna nejsou to pravé ořechové. 🙂
Však oni si lidé v zpomenou až zase přijde nějaká ta pandemie.
Pokud vím :
„Můžeme potvrdit, že v uzavřeném prostředí s klimatizací se může nový typ koronaviru přenášet i na vzdálenost přesahující běžně uznávaný bezpečný odstup,“ uvedli vládní experti z čínské provincie Chu-nan, kteří případ zkoumali.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/relax/zdravi/nova-fakta-o-zmutovanem-koronaviru-siri-se-az-na-vzdalenost-4-5-metru-a-ve-vzduchu-vydrzi-pul-hodiny.A200310_130108_ln-zdravi_ele
Sám seš pandemie
Stejně tak v průvanu způsobeném otevřenými okýnky.
Koordinátor slibuje to je úžasný, zavedené linky zničil, nové našponoval tak, že si řidiči nemají čas dojít skoro na toaletu a to že si místní lidé stěžují, že se MHD nedostanou na autobusové stanoviště ho vůbec nezajímá. To je výborný koordinátor
Myslíte zavedený arriva bordel, čti “co spoj to originál?”
A všiml si anonym třeba ostatních linek, které na autobusové nádraží zajíždějí (381,533 atd.). Nehledě na to, že ze zastávky Tylovo Divadlo, to je na nádraží kousek. Třeba tam brzo ani žádný nádraží nebude a vybuduje se léta diskutovaný terminál u vlakového nádraží Město.
1) Oběhy si tvoří dopravce, nikoli koordinátor.
2) Z které městské části se cestující nedostanou na autobusové stanoviště? Zajíždí tam dost linek, konkrétně 381, 481, 533, 705, 782, 783, 785, 786, 788 a vybrané spoje 805.
3) Počet cestujících neustále roste. V rámci města se dnes přepraví o cca 55-60 % více cestujících než před 8 lety. Zřejmě jim nové linky vyhovují více.