Argentinská v Praze je opět průjezdná, oprava skončila dříve

Opravená Argentinská ulice v Praze. Pramen: Adam ScheinherrOpravená Argentinská ulice v Praze. Pramen: Adam Scheinherr

Během opravy Argentinské byla provedena i příprava na stavbu lávky z Holešovic do Karlína.

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza D.

Právě teď jsem projel Argentinskou do centra a za křižovatkou s Plynární je na cca 50 m zavřený pravý pruh a před křižovatkou je rovně jen levý pruh. Prostřední je odbočovací doprava a pravý je uzavřen. Shrnutí – povrch vypadá luxusně, ale tu křižovatku to chce před chválou ještě doladit.

Pavel

Len tak mimochodom na samotnej Argentinskej bol asfalt celkom v pohode a su useky v Prahe ktore si pytaju rekonstrukciu ovela viac, ale usek asi dostal prioritu kedze priamo na Argentinskej byva sam namestek pro primatora Prahy pan Adam Scheinherr :))

On první

Jestli se doba povedla zkrátit téměř na polovinu odhadu projektanta, tak je něco schnilého v tomto státě při plánování dopravních staveb. Zjevně to jde výrazně rychleji, ale nechce se a i projektanti prostě počítají že se firmám prostě nechce.
Ve výběrových řízeních by se kromě ceny měla stejnou vahou řešit i rychlost, aspoň u staveb a rekonstrukcí které generují výrazná omezení.

SaulGoodman

Projektant asi pracuje s nějakým tabulkovým tempem, případně se zadáním zadavatele. Jak se chce nebo nechce dělníkům, je celkem irelevantní, zhotovitel má nějakou smlouvu s nějakými termíny, ty musí dodržet, nebo platit penále. Buď jsou těsné, nebo naopak štědré, to už záleží na zadavateli. Až na nějaká technická omezení lze stavbu samozřejmě provádět mnohem rychleji, než je běžné. Děje se to třeba při demolicích mostů přes dálnice. Ale holt je to vždy o tom, co je objednavatel ochoten zaplatit. Můžete nahnat na 100 metrů sto dělníků, pracovat 24/7 a použít nejmodernější techniku. Ale někdo to musí zaplatit. U většiny staveb… Číst vice »

Petr

Celou rekonstrukci jsem temer denodenne sledoval a jsem velice pozitivne prekvapen, jak se v Praze povedlo tohle zvladnout. Denne tam bylo desitky delniku, stavba skutecne postupovala kazdy den vcetne vikendu a to vse bez kompletni uzavirky cele ulice. Na ceske pomery prijemne prekvapeni.