Archeologický výzkum na D11 provede sdružení Eurovia CS, UHK a Archaia, cena stoupla o více než čtvrtinu

Vizualizace budoucí dálnice D11 Trutnov - státní hranice, most v Lamperticích. Foto: ŘSDVizualizace budoucí dálnice D11 Trutnov - státní hranice, most v Lamperticích. Foto: ŘSD

Práce na archeologickém výzkumu začnou na jaře, běží stavební řízení.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vysehradsky jezdec

Eurovia 🙂

Jan Schmidt

Jaktože takovýhle dálniční mega most nikomu nevadí a VRTky jo?

55p

Protože auto vlastní skoro každá rodina, ale kolik rodin vlastní vlak? 🙂

Jiří Kocurek

On někdo masivně protestuje proti VRT stejným stylem jako DZ a Voda proti obchvatu Přerova?

Jan z Rokycan

Zahájení D1109 do konce roku 2023 nemůže snad ani ŘSD věřit. U takhle velké stavby je vysoce nepravděpodobné, že bude vůbec uzavřené VŘ, u daleko menších staveb trvalo i přes rok. Tohle je navíc daleko daleko větší sousto za 13 miliard, to si nechá ujít málokdo, protažení VŘ a taktizování kolem je spíš výhodné pro stavební firmy. Nemluvě o tom, že na zakázce s 200 stavebními objekty bude i přes veškeré kontroly nemalé množství chyb, ke kterým budou objektivní připomínky.

Jirka

Necháme se překvapit, VŘ prodlužoval covid, plus hackerský útok na ŘSD. Teď už se to pomalu vrací do normálu.

Jan z Rokycan

No, prodlužování lhůt kvůli dotazům bylo běžné i bez ohledu na výše zmíněné faktory. Já bych si samozřejmě zahájení v roce 2023 přál, jen si myslím, že to zkrátka není realistické.

Ottis

Jestli se to zahájí 2023, tak to bude zahájení à la D1 u Přerova. V prosince tam kopnou jednou do země a rozjede se to na jaře 2024.

NIGKDO

Velké sousto za 13 miliard může znamenat, že na to jednotlivé firmy samy o sobě nebudou mít kapacity a půjdou do toho ve sdružení tří a více firem a tím pádem těch zájemců v konečném důsledku nemusí být tolik…