Ryanair neuspěl. Ceník pražského letiště není diskriminační, potvrdil předseda ÚOHS
Boeing 737-800 letecké společnosti Ryanair v Praze. Foto: Letiště Praha

Na údajně „excesivní“ navýšení poplatků si stěžoval Ryanair.
Na údajně „excesivní“ navýšení poplatků si stěžoval Ryanair.
Ujeceny Ryan, ktery sproste vymahal slevy na mensich letistich. At si leta do Budweis, kdyz mu to v Prazr prijde drahe
Já jsem za Ryanair rád a jen je škoda, že ho není v Praze více (A Easy jetu). Na cestování s Emirates nemám peníze a nízkonákladovky mi dovolují poznávat Evropu.
A užívejte si ty mínusy 😀
Fair enough, litejte si s kym chcete ale bez dotaci aerolince v podobe slev na letistnich poplatcich
Ale to vám přeci nikdo nebere, ani nikdo Ryanair nevyhání.
Ale pokud zde mají funkční byznys, tak se holt vyrovnají i s podmínkami letiště.
A když ne, Pardubice, Brno a Budějce už se třesou.
No abych se přiznal, když jdu s online check-inem a prirucakem rovnou na gate, tak se mi zdá těch 600 skoro hodně za takovou srandu.
A právě proto nejen ve Španělsku místní proti takovým turistům protestují. Smrdí korunou, ale díky Ryanairu jsou všude.
Až na to, že v Praze potřebujeme kobkurenci jako sůl, a tímto jde letiste na ruku otřesným a předraženým smart wings …Nu, zřejmě účel, že… 🙂
No a o co vlastně jde? Nemají snad všichni dopravci stejný cenník?
Ano mají a to je největší problém pro Ryanair. Chce slevy.
Takhle to asi před ÚOHS nepřednesli…
Čím jsem na ruku komu? Tím, že účtuje stejné poplatky každému?
Kdyz nekoho bavi letat se smrtwings, budiz mu přáno
S QS léta ročně 3 miliony lidi. V čem je problém?
A Vy myslíte, že všechny ty 3 miliony lidí to baví? 🙂
Mám s nima teda letů jen pár (z toho jedna dubaj tam a zpátky) – a co by mě na tom nemělo bavit?
Mohu se prosím zeptat, čím jde letiště „na ruku“ smartwingsům?
Nebo jen nějaká dojmologie made by PetrN?
Konkurence a dominance jsou dvě odlišné kategorie. A vřískot Ryanairu kvůli poplatkům je cosi jako jejich korporátní folklór. Stejně jako praktikování kapitalismu 19. století vůči zaměstnancům, ale business model mít postavený na socialistických dotacích od sekundárních a terciárních letišť.
Pokud má nějaký zaměstnanec problém s praktikováním 19. století vůči jemu a dalším zaměstnancům, pak ma možnost pracovat jinde 🙂
Zkuste si poposednout. Řeč je o O’Learyho pokrytectví.