Analýza: Smlouva na mobiliář pražské MHD s firmou JCDecaux je nevýhodná a dlouhá

Reklama společnosti JCDecaux, v které upozorňuje na problémy magistrátu a BigBoardu. Foto: JCDecauxReklama společnosti JCDecaux, v které upozorňuje na problémy magistrátu a BigBoardu. Foto: JCDecaux

Smlouva na provoz přístřešků MHD, kterou má magistrát uzavřenou se společností JCDecaux, je ve srovnání s jinými evropskými městy s

3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jkjk

12,8 mil. Kč za pronájem, za prodej reklamy tamtéž v roce 2017 utržila 127 mil. Kč. Zjevně velmi férová a pro město výhodná smlouva!

Tlapkova patrola

Jo devadesatky, to modri kmotri dojili DPP ve velkym.

vydra

Kdyby jenom DPP…