Mimochodem, Siemens už vyrábí pro Amtrak Midwest nové osobní vozy (někdy ve formě párů) Siemnes Venture. Už jsou asi rok v provozu a vypadají pěkně (viz také konec pátého dílu odkazovaného seriálu).
Nikoliv, opravdu to budou netrakční jednotky.
Amtrak plánuje tři možné konfigurace:
– s dieselovou mašinou (Siemens Charger)
– s elektrickou mašinou (Siemens ACS-64) na Northeast Corridor
– s dvojzdrojovým pohonem, přičemž souprava bude mít pantograf a trakční elektřina půjde do lokomotivy kabelem (to je novinka)
Vyrábět se budou v Sacramentu, jako ostatně všechny dodávky Siemensu pro severní Ameriku. Lokomotivy budou Siemens Charger, jejich dodávky k Amtraku probíhají.
Zřejmě se jedná o nové soupravy pro https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/8332-Z-USA-3-Northeast-Corridor/
Mimochodem, Siemens už vyrábí pro Amtrak Midwest nové osobní vozy (někdy ve formě párů) Siemnes Venture. Už jsou asi rok v provozu a vypadají pěkně (viz také konec pátého dílu odkazovaného seriálu).
Na tom linku níže od Martina je seznam vlaků, kde se nimi počítá – nejen NEC, ale i další „services“.
https://www.amtrak.com/amtrak-airo
nynější https://en.wikipedia.org/wiki/Amfleet
Ví se, v kterých fabrikách se to bude vyrábět? A jaké loko k tomu… nové nebo starší?
Z videa je jasně patrné, že se jedná o ucelenou jednotku, nikoli pushpull
Aha, mě zmátla ta pasáž, že se vychází z Viaggio Comfort, tj. Railjet
Není to railjet, je to americká odvozenina Siemens Venture. Fabrika je v Sacramentu, tak asi tam.
Dík
Bude to push-pull, trakci zajistí loko Siemens Charger.
Nikoliv, opravdu to budou netrakční jednotky.
Amtrak plánuje tři možné konfigurace:
– s dieselovou mašinou (Siemens Charger)
– s elektrickou mašinou (Siemens ACS-64) na Northeast Corridor
– s dvojzdrojovým pohonem, přičemž souprava bude mít pantograf a trakční elektřina půjde do lokomotivy kabelem (to je novinka)
Dík
Vyrábět se budou v Sacramentu, jako ostatně všechny dodávky Siemensu pro severní Ameriku. Lokomotivy budou Siemens Charger, jejich dodávky k Amtraku probíhají.
Díky