Alstom ukázal nové vlaky pro příměstskou dopravu v Paříži. Svařují se v České Lípě
Nová jednotky RER NG. Foto: Île-de-France Mobilités
Jde o největší kontrakt v historii francouzské železnice.
Jde o největší kontrakt v historii francouzské železnice.
jojo…bývalá žoska,tam to teď frčí…
Bývalá Žoska je hned vedle nádraží a až za ní je Alstom bývalá Vagónka Tatra Česká Lípa, n. p.
Nádherný interiér. Ano, konfigurace 3+2, ale barevná kombinace, podsvícení… Z toho jsem nadšený. 🙂
Mají širší skříň než naše příměstskė jednotky nebo cca shodné? Ano,sukafon má taky 3+2, já vím 🙂
Mají jí podobně širokou, jako ten šukafon.
Průměrný francouz je vychrtlý čech 165cm vysoký….
Svařují je v České Lípě…….. svařují je agenturní zaměstnanci ze všech koutů světa s mizivými hygienickými zásadami a na hony vzdálené evropské kultuře, po kterých je bordel, nepořádek a podobně. Takže z toho tato země opravdu moc nemá. To by bylo snad lepší svařovat je jinde …..
Vy jste z České Lípy že to tak víte? Já s Vámi nesouhlasím protože tohle není pásová výroba, kde někoho zaučíte za pul hodiny.
alespoň co vím, tak minimálně 800 zaměstnanců z 1200 lidí je kmenových, agenturní lidé dělají většinou servis a správu apod.
A jsme u toho. 800 lidí „někde“ bydlí ….v pořádku. 400 lidi na ubytovně, který po šichtě nemají co dělat, tak chlastaji a dělají prostě bordel.400 agenturních ( ! ) a to se bavíme o jedné firmě v malé České Lípě se vám zdá málo ? Mě tedy ne. Ale chápu mínusy, jsme už dávno národem humanistů, sluníčkářů a korektních …..ale do obýváku by jste si je nenastěhoval, že ??
Někdo je humanista, někdo zase vylízanej debil, no.
Celkem krátkej životopis….
Co by z toho měla mít tahle země?
Nestačí, že tu ta firma platí daně a zaměstnává lidí. Mimochodem, většina Češi. Ověřte si to.
Doporučuji účetní závěrku za 2021. Sice kovidoý rok, ale při cca 2,8 mld. čistého obratu, 180 mil. HV a 750 mil. osobních nákladech klasická práce „ve mzdě“. Polotovar se přiveze, něco se na něm za levno udělá – a zase se odveze.
Výsledkem je 40 mil. daně PO.
Dvacátá firma podle odvodu (dle žebříčku firem, které daly souhlas) odvádí cca 800 mil. na dani PO.
Prostě Jouda má v zásadě pravdu.
Bylo by tedy lepší těch 800 mil v rozpočtu nemít, práci pro 1200 lidí nemít a zaklínat se heslem „vše pro národ“?
A pokud by se nic nemělo vozit tam a zpátky, tak co TGV jedoucí do Velimi na zkoušky? Určitě jsou proti francouzům zalevno…
Ale největší přidaná hodnota bude přidána ve Francii. I když nebudou ji přidávat pouze Jean aThierry ale hlavně Ahmedové a Karimové. A není to jen u této společnosti .
„Vyrobené má zůstat tady!“ prohlásil, a jel na dovolenou k moři.
ty dveře teda moc krásy nepobraly … no, ale asi to bude levný a spolehlivý
Nám musí stačit elefanty
Obávám se, že tyto RER NG neobstály v očích ČD, které si přeje rychlejší vlaky než 140 km/h
Na obsluhu letiště a okolí Prahy by to nebylo špatný, jako to mají v Paříži..
Ani jeden ze 3 nově vyvíjených příměstských vlaků Alstomu neplní podmínku ČD = maximálka minimálně 160 km/h…
Když ČD kupovalo první RegioPantery, tak ten fígl, jak vyřadit jiné dodavatele, spočíval v šířce dveří…
A hlavně by chtěli dveře 2,075m… takže nevyhovují zadání
Kdo by si chtěl přečíst bližší info o vlaku, tak třeba zde v angličtině: https://en.wikipedia.org/wiki/RER_NG
Jinak nechápu, jak chtějí do té delší 7 vozové verze nacpat až 1861 cestujících?! Možná tak na střechu (pod trolej), rám otevřeného okna, vnější madlo aj. ala styl cestování v jižní Asii.
8 PAX/m2?
10 lidi na představku, 2 v umyvárce a 2 v mezivozovém přechodu, patrně heavymetalisti.
PS: Už jste někdy jeli nastojáka v obsazeném kupé?
A co teprve sedět sám v přeplněném kupé…
Jel jste někdy koncem srpna rychlíkem R6xx v osmdesatkach Bratislava Zilina ? Nebo před dusickami Velikonocemi , před Vánocemi. A Ex Báthory Budapešť Varšava v roce 1989 kdy mistenky prodali MÁV, ČSD , i PKP všechny na stejné místo třem lidem – madarovi Ceschoslovakovi i Polákovi … to bylo žůzo !
To je 35×35 cm na pasažéra – tak malý prostor nedáte ani na stojáka – jedině naprosto brutálně namačkaní na sebe ještě více než sardinky. Navíc zapomínáte na sedící cestující, kteří zabírají mnohem více místa na m2.
A teď sedíte uprostřed vagonu a zkuste si z takto napěchovaného vlaku vystoupit 😉
Tak třeba v Japonsku jsou pěchovači cestujících nazývaní Oshiya a vlaky jsou obsazené na 300%
Jde to… 237 lidí v buse:
https://www.reddit.com/r/funny/comments/1a2bje/busrar/
Ano, přesně takto se tam vejdou a možná tam ještě zbude i trochu volného místa pro pár dalších cestujících 😉
7 dle údajů na wiki. Dřív se tak počítala kapacita i i nás. Zkoušeli jsme to se známými, ale víc jak pět se nám jich na m2 nepodařilo dostat, tedy pokud jsme nechtěli riskovat pocity dušení atp. Shodli jsme se, že bychom prostě nepřistoupili.
Asi jste nikdy nejel pařížským metrem ve špičce, že? NYC a Tokyo hadr.
Jsem byl v šoku, když jsem slezl po schodech dolů a ani se nedostal na nástupiště. Jsem nejdřív stál ve frontě v chodbě před nástupištěm, po příjezdu prvního vlaku jsem se posunul na nástupiště a teprve do druhého jsem se nacpal.
Za těmito zážitky není vůbec nutné cestovat do vzdálených destinacích – měl jsem tu čest i u nás stát na sousedově noze jak ve vlaku, tak v autobuse 😉
Ale pokud si to chcete skutečně užít, tak doporučuji navštívit Rio de Janeiro – tam k tomu ještě jako bonus jezdí autobusáci tzv. rallye retardéry (v cca 70 km/h), křižovatky na červenou (pokud nezahlédnou ze strany blížící se auto) a zatáčky nad 100 m útesy tam vyvažují cestující (jako v sidecarcross), aby se nemuseli proletět se závěrečnou koupelí v moři
Autobus 39 ke kolejim ( vysokoškolsky internat ) v Mlynskej dolině v Bratislavě taky byl pověstný . Ikarus kloubový ale narvany až na střechu . Aspoň hezké studentky tam jezdily .
Vždyť je to dvoupatrové. Do jednopatrové soupravy pražského metra (100 m) se „papírově“ taky vejde asi 1500 lidí. Takže tohle je luxusně mnoho místa :))) Myslím, že to bude podobné hausnumero, reálně jich tam asi tolik nepojede. Ale nebál bych se, že to nebude našlapané. Však to v podstatě taky takové metro je.
Co je na uspořádání sedaček 3+2 netradičního?
Tady s tím jezdí (některé) motoráky řady 810. A ve Španělsku s tím jezdí dokonce některé vysokorychlostní soupravy.
Ve Francii to má i omneo. Francouzi jsou akorát první, kdo přišel na to, že v příměstu krátké a široké články fungují lépe, než dlouhé a úzké.
Na to se přišlo dávno u metra a S-bahnu.
V Norsku mají také toto uspořádání jednotky BM69
Šukafon je zjevně nadčasový.
3+2 měl také osobák, co jezdil z Buchsu do Sankt Gallen
3+2 má i řada 820.