Článek tak, jak je napsán je krajně zavádějící…. Nadpis by měl být, že ALSTOM dodá ETCS do vozidel ŠKODA pro RegioJet. A pan Kurucz, všechna čest že je generálním ředitelem společnosti v ČR/SR, by si měl ještě jednou přečíst smlouvu a zjistit, kdo je jeho zákazníkem (=ŠKODA) a kdo vlastníkem vozidel (=RegioJet).
Rozumím, ale je to zvláštní, u panterů ČD jsem nikdy nečetl, že by se dodavatel etcs soutěžil nebo vybíral samostatně
Jan
4 hodin
To je jenom taková bezvýznamná informace, kdo komu dodá ETCS do jeho vozidel. Spíš nás bude zajímat, aby to ETCS hlavně fungovalo, aby se nemohlo stát, ze hned dva strojvedoucí na stanovišti to napálí do stojícího vlaku, který řídí opilec. A opilým strojvedoucím to ETCS sednout za řízení asi nezabrání, že?
ETCS pouze přebírá informace se staničních a traťových zabezpečovacích zařízení. Nemá – li SZZ či TZZ informace o nedošlé závoře, nemůže to ETCS zjistit…
Možná by to šlo. Jestli se na ETCS místo obyčejného živáku dá napojit i hébl, co kamerou pozná, jestli fíra spí, mohlo by poznat, možná ne spolehlivě, i jestli je v rauši. A samozřejmě je tu ta možnost vyžadovat při nástupu fouknutí.
Je to zab. zař. Chtějte po něm, ať dělá co musí a nic navíc. Má zastavit před stůj? Tak ať mašinu zastaví. Je jedno jestli fíra usnul, nebo ho zmátl návěstní prales, nebo se pod ním zřítila židle, nebo… Na zjišťování důvodů je dost času potom.
Článek tak, jak je napsán je krajně zavádějící…. Nadpis by měl být, že ALSTOM dodá ETCS do vozidel ŠKODA pro RegioJet. A pan Kurucz, všechna čest že je generálním ředitelem společnosti v ČR/SR, by si měl ještě jednou přečíst smlouvu a zjistit, kdo je jeho zákazníkem (=ŠKODA) a kdo vlastníkem vozidel (=RegioJet).
Aha, tak toto vysvětluje moji otázku níže 😂
Wow, Panter v té zelené nevypadá špatně, dá se říct, že vypadá i dost modernější.
To nebude mít etcs už z výroby? Huh?
Podle informací v článku bude Alstom dodávat ETCS Škodovce. Z toho se usuzovat, že instalace bude probíhat při výrobě jednotek.
Rozumím, ale je to zvláštní, u panterů ČD jsem nikdy nečetl, že by se dodavatel etcs soutěžil nebo vybíral samostatně
To je jenom taková bezvýznamná informace, kdo komu dodá ETCS do jeho vozidel. Spíš nás bude zajímat, aby to ETCS hlavně fungovalo, aby se nemohlo stát, ze hned dva strojvedoucí na stanovišti to napálí do stojícího vlaku, který řídí opilec. A opilým strojvedoucím to ETCS sednout za řízení asi nezabrání, že?
Projetí stůj to zabránit umí a už se stalo při testech. To je jeho účel. Ovšem vyčítat šroubováku matici, abychom pohaněli šroubovák?
… aniž by zabránilo někomu navalit šutr na koleje.
No raději bych ještě počkal. V tomto týdnu spadly závory na kamión čili se neuzavřely a co myslíte ETCS, kupodivu návěst VOLNO a hurá jedeme
ETCS pouze přebírá informace se staničních a traťových zabezpečovacích zařízení. Nemá – li SZZ či TZZ informace o nedošlé závoře, nemůže to ETCS zjistit…
A je ten přejezd datově napojený, aby se o tom traťová část ETCS dozvěděla a „řekla“ to mašině?
Otázka spíše je, kdy bude ETCS od Alstomu schválené k provozu.
A není? Skôr na konkrétnom type vozidla je problém.
Možná by to šlo. Jestli se na ETCS místo obyčejného živáku dá napojit i hébl, co kamerou pozná, jestli fíra spí, mohlo by poznat, možná ne spolehlivě, i jestli je v rauši. A samozřejmě je tu ta možnost vyžadovat při nástupu fouknutí.
možná, mohlo …
Je to zab. zař. Chtějte po něm, ať dělá co musí a nic navíc. Má zastavit před stůj? Tak ať mašinu zastaví. Je jedno jestli fíra usnul, nebo ho zmátl návěstní prales, nebo se pod ním zřítila židle, nebo… Na zjišťování důvodů je dost času potom.