Tohle je jak z 80. let. Oproti tomu jsou nové škodovky pro Prahu výstřel moderního designu a to mi jinak taky přijdou pozadu za opravdu moderním designem.
Veřejná doprava KUPŘEDU
10 měsíců
To je o level za prezentovanými novými tramvajemi pro Prahu.
K tomu, dle mého mínění, dost přispívá ta tradiční göteborská modrá barva – ta nesluší snad žádné generaci tamních tramvají. Ale jinak je to provoz rozsáhlý a sympatický 🙂
Je pravda že třeba celomodré schéma (viz Stockholm) by tomu slušelo asi mnohem více, stejně tak Ansaldo tramvajím. Na milost bych vzal jen ty archaické M28/M29, ty bych nechal polomáčené 🙂
Tohle je jak z 80. let. Oproti tomu jsou nové škodovky pro Prahu výstřel moderního designu a to mi jinak taky přijdou pozadu za opravdu moderním designem.
To je o level za prezentovanými novými tramvajemi pro Prahu.
Vzhledově teda docela obsolete…
K tomu, dle mého mínění, dost přispívá ta tradiční göteborská modrá barva – ta nesluší snad žádné generaci tamních tramvají. Ale jinak je to provoz rozsáhlý a sympatický 🙂
Je pravda že třeba celomodré schéma (viz Stockholm) by tomu slušelo asi mnohem více, stejně tak Ansaldo tramvajím. Na milost bych vzal jen ty archaické M28/M29, ty bych nechal polomáčené 🙂
Mně to naopak přijde designově velice zdařilé a nadčasové. Ale každý má svůj vkus.
V roce 94 možná…ale tak každý to vidíme jinak.
Pouze malé doplnění: M34 byla opce původního kontraktu M33, nejednalo se o novou soutěž.