Airbus ukázal první snímky A330neo pro Air Greenland

A330-800 pro Air Greenland. Foto: AirbusA330-800 pro Air Greenland. Foto: Airbus

Airbus má na letadlo jen 11 objednávek, Air Greenland bude třetím provozovatelem.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukáš

Jaktoze ma mensi A330-800 kapacitu 305 pasazeru a vetsi A330-900 katalogove jen pro 257 cestujících?

SYN

Záleží na uspořádání / rozdělení na třídy… když bude mít 800ka skoro samou ekonomy, překročí kapacitou 900ku s běžným podílem first/business

VíKo

Me se tenhle typ livery strašně líbí.

KrizeVychodniSpolecnosti

330 obecně jsou i jedny z nejlepších letadel v economy class, konfigurace 2-4-2 decimuje všechny ostatní (s výjimkou 767 s 2-4-2 samozřejmě) a je v EC podstatně pohodlnější než třeba Dreamliner s 3-3-3 + nemá to otravné zatmavení oken, co má Dreamliner. 😀

Ivan

Také rád létam s A330 právě kvůli 2-4-2. B767 má však 2-3-2, ale to máte asi jen překlep (nepočítám verzi pro Ukrainen Airlines).

Livery fajn, jen bych vzhled k názvu vybral vhodnější barvu.

KrizeVychodniSpolecnosti

Ano, měl jsem namysli 2-3-2, díky za opravu.

Ondřej

Tak to reflektuje Grónskou vlajku

Ivan

To mne nenapadlo, díky.

Aleš

Předpokládám,že jste se u toho 767 překlepl (správně 2-3-2) 🙂
Jinak třeba 340 má taky 2-4-2

Jan

Jj, v tom moři bílých letadel to hezky vynikne. Nedávno jsem viděl ten jejich starý A330 v Kodani. Zajímalo by mě, jak plné to lítá. Aby to naplnili, tak potřebují víc jak půl procenta populace.

Roman osobně

Zejména to lítá jako cargo pro Grónsko, těch lidí tam asi moc létat nebude

PetrN

ale kdepak, do Grónska lítá docela dost turistů…

Sch

A wide body se hodí, protože ma poměrně velký nákladový prostor. U Narrowbody by muselo jít o hybridní verzi jako mají tfrba v Kanadě, a to je velký speciál. Tohlr navíc krome zboží z Kodaně umí přivézt i ty turistity.