Airbus ukázal maketu hlavní paluby nákladního letounu A350F

Maketa hlavní paluby nákladního Airbusu A350F. Zdroj: AirbusMaketa hlavní paluby nákladního Airbusu A350F. Zdroj: Airbus

Součástí instalace jsou i dosud největší boční nákladové dveře na hlavní palubu na světě.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Roman osobně

Doufejme, že zámky těchto obřích nákladních dveří budou spolehlivé, těch průšvihů se zámky nákladních dveří bylo v letectví docela dost.

Kuneš

Co to je za blábol? To máte odkud?

Jiří Kocurek

Zas taková blbost to není, ale od dob DC-10 už je dost dlouho.
https://en.wikipedia.org/wiki/Uncontrolled_decompression#Notable_decompression_accidents_and_incidents

Kuneš

„těch průšvihů se zámky nákladních dveří bylo v letectví docela dost.“ a jedna turecká DC-10?
Koukám, že si někteří jedinci tady z toho udělali blafárnu jak na Novinkách.

Jiří Kocurek

„Cargo door failure“

Je tam uvedeno výslovně 4x, u DC-10 dokonce 2x

Než budete někoho obviňovat z „blafárny“ tak si raději ten odkaz projděte.

Kuneš

Říká ten, co se tu musí vyjadřovat úplně ke všemu.

Jiří Kocurek

“ a jedna turecká DC-10?“

Když mi lžete do očí, tak se ozvu.

ydš

Dávat do souvislosti DC 10 – konstrukce a výroba 80tá léta z budoucí mašinou? To je jako „doufejme, že to poletí, více než 100 metrů“. Ale jo, denní množství svých mnohdy a rádoby vtipně ironických příspěvků musí p. K. plnit.

Kuneš

Za další, kolík se od té doby postavilo nebo přestavělo nákladních letadel, že to vaše 4x a 2x představuje tak zásadní problém? Padá to snad jako hrušky?

MajsterN

Jestli DC-10 mel problemy s dverma, tak MD-11 mel problem s tim, aby pasazeri neshoreli v plamenech. To je klasika odkazu McDonnell, to je tam u nich soucast sluzby vcetne soudobeho MCASu.

libcha

Mezi tím B787-F zřejmě neexistuje ani na papíře(?) a vyrábí se 767, který brzy bude mít problémy s povolováním kvůli hluku ze zastaralých motorů(?).

Joe

A 777F je snad vzduch?

lvy

Není, ale oproti A350F je to již hodně zastaralý model.

ydš

Není problém vyměnit motory za nový. Když se to vyplatí. Viz DC 8. Ale musí aerolinky chtít…. a zaplatit.