Airbus ukázal maketu hlavní paluby nákladního letounu A350F
Maketa hlavní paluby nákladního Airbusu A350F. Zdroj: Airbus
Součástí instalace jsou i dosud největší boční nákladové dveře na hlavní palubu na světě.
Součástí instalace jsou i dosud největší boční nákladové dveře na hlavní palubu na světě.
Doufejme, že zámky těchto obřích nákladních dveří budou spolehlivé, těch průšvihů se zámky nákladních dveří bylo v letectví docela dost.
Co to je za blábol? To máte odkud?
Zas taková blbost to není, ale od dob DC-10 už je dost dlouho.
https://en.wikipedia.org/wiki/Uncontrolled_decompression#Notable_decompression_accidents_and_incidents
„těch průšvihů se zámky nákladních dveří bylo v letectví docela dost.“ a jedna turecká DC-10?
Koukám, že si někteří jedinci tady z toho udělali blafárnu jak na Novinkách.
„Cargo door failure“
Je tam uvedeno výslovně 4x, u DC-10 dokonce 2x
Než budete někoho obviňovat z „blafárny“ tak si raději ten odkaz projděte.
Říká ten, co se tu musí vyjadřovat úplně ke všemu.
“ a jedna turecká DC-10?“
Když mi lžete do očí, tak se ozvu.
Dávat do souvislosti DC 10 – konstrukce a výroba 80tá léta z budoucí mašinou? To je jako „doufejme, že to poletí, více než 100 metrů“. Ale jo, denní množství svých mnohdy a rádoby vtipně ironických příspěvků musí p. K. plnit.
Za další, kolík se od té doby postavilo nebo přestavělo nákladních letadel, že to vaše 4x a 2x představuje tak zásadní problém? Padá to snad jako hrušky?
Jestli DC-10 mel problemy s dverma, tak MD-11 mel problem s tim, aby pasazeri neshoreli v plamenech. To je klasika odkazu McDonnell, to je tam u nich soucast sluzby vcetne soudobeho MCASu.
Mezi tím B787-F zřejmě neexistuje ani na papíře(?) a vyrábí se 767, který brzy bude mít problémy s povolováním kvůli hluku ze zastaralých motorů(?).
A 777F je snad vzduch?
Není, ale oproti A350F je to již hodně zastaralý model.
Není problém vyměnit motory za nový. Když se to vyplatí. Viz DC 8. Ale musí aerolinky chtít…. a zaplatit.