Airbus pokořil hranici 500 dodaných letadel A350, ubere mu 1,2 tuny
500. A350 pro Iberii. Foto: Airbus
Odlehčení umožní vtěsnat do letadla až o 30 cestujících více než dosud.
Odlehčení umožní vtěsnat do letadla až o 30 cestujících více než dosud.
Spíš se kvůli odlehčení navýší Maximální hmotnost užitečného zatížení, než Maximální vzletová, ne?
Pro porovnání, dokázal by někdo najít kolik je venku 787 a na kolik jsou ještě objednávky?
1008 predano, 488 objednano.
Vice info:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Boeing_787_Dreamliner
„podle Airbusu bude možné současně vtěsnat do letadla až třicet cestujících navíc“ Toto neznamena nic jineho nez to, ze Airbus chce vtesnat misto 3-3-3 sedacek 3-4-3 sedacek napric. Na airliners.net se vede dlouha diskuse, jestli to bude lepsi nebo horsi nez Boeing 777(X) ve stejne konfiguraci. Zajimavy argument pro Airbus byl, ze trup letadla je kompozitni a steny u okna nejsou tak zahnute jako u Boeingu, ktery ma hlinikovy trup (kompozitni jsou pouze kridla u 777X). Nadruhou stranu Boeing ma sirsi trup. Kazdopadne A350 je zase o neco lepsi letadlo a zalezi jenom na aerolinkach, jak moc (ne)bude pohodlne pro… Číst vice »
Skoro si myslím že by mělo v rámci letadla existovat obojí, extralevná třída s 3-4-3 pro šetřílky „za každou cenu“ i premium economy s rozložením 2-4-2 pro ty kteří nemají problém zaplatit o 20-25% víc, protože chtějí (případně potřebují) o trochu víc místa…
Dival jsem se. MAD-SCL zpatecni 18-25.2. Economy 1250€, premium economy 4000€, business 10000€. Je to trochu vic nez 25%. Ale jasne, zalezi kdy, kam a s kym…
10 sedaček v A350 není zas tak úplná novinka viz https://www.seatguru.com/airlines/Air_Caraibes/Air_Caraibes_Airbus_A350-900.php
Novinka je rozšíření kabiny zúžením stěn. To že to některé aerolinky využijí k navýšení počtu sedaček je věc druhá.
AirCaraibes a FrenchBee, ale to jsou opravdu jedini operatori… Ted by se to mohlo rozsirit vic…