Airbus pokořil hranici 500 dodaných letadel A350, ubere mu 1,2 tuny

500. A350 pro Iberii. Foto: Airbus500. A350 pro Iberii. Foto: Airbus

Odlehčení umožní vtěsnat do letadla až o 30 cestujících více než dosud.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Bergham

Spíš se kvůli odlehčení navýší Maximální hmotnost užitečného zatížení, než Maximální vzletová, ne?

Hasler

Pro porovnání, dokázal by někdo najít kolik je venku 787 a na kolik jsou ještě objednávky?

Mad_Majk

1008 predano, 488 objednano.
Vice info:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Boeing_787_Dreamliner

Václav

„podle Airbusu bude možné současně vtěsnat do letadla až třicet cestujících navíc“ Toto neznamena nic jineho nez to, ze Airbus chce vtesnat misto 3-3-3 sedacek 3-4-3 sedacek napric. Na airliners.net se vede dlouha diskuse, jestli to bude lepsi nebo horsi nez Boeing 777(X) ve stejne konfiguraci. Zajimavy argument pro Airbus byl, ze trup letadla je kompozitni a steny u okna nejsou tak zahnute jako u Boeingu, ktery ma hlinikovy trup (kompozitni jsou pouze kridla u 777X). Nadruhou stranu Boeing ma sirsi trup. Kazdopadne A350 je zase o neco lepsi letadlo a zalezi jenom na aerolinkach, jak moc (ne)bude pohodlne pro… Číst vice »

SYN

Skoro si myslím že by mělo v rámci letadla existovat obojí, extralevná třída s 3-4-3 pro šetřílky „za každou cenu“ i premium economy s rozložením 2-4-2 pro ty kteří nemají problém zaplatit o 20-25% víc, protože chtějí (případně potřebují) o trochu víc místa…

Václav

Dival jsem se. MAD-SCL zpatecni 18-25.2. Economy 1250€, premium economy 4000€, business 10000€. Je to trochu vic nez 25%. Ale jasne, zalezi kdy, kam a s kym…

MildaIV

10 sedaček v A350 není zas tak úplná novinka viz https://www.seatguru.com/airlines/Air_Caraibes/Air_Caraibes_Airbus_A350-900.php
Novinka je rozšíření kabiny zúžením stěn. To že to některé aerolinky využijí k navýšení počtu sedaček je věc druhá.

Václav

AirCaraibes a FrenchBee, ale to jsou opravdu jedini operatori… Ted by se to mohlo rozsirit vic…