Pro tyhle Ruskem oblikecene zeme je valka opravdu ‚pozehnani‘. Finnair i airBaltic diky ni museji prenastavit cely obchodni model. Chudaci si v Helsinkach na Vanoce otevreli novy terminal a Rusko jim to zazdi. Ted Finnair leta pro Eurowings, stejne jako airBaltic, ktery ted pribude i Swiss. Snad si poradi.
mě jde o to, že ruský stát rozpoutal válku, odnesla to (mimo mnoho jiných) ruská státní společnost, takže si ruský stát způsobil (v případě aeroflotu) ztrátu sám, proto je není na místě litovat, air baltic si to nezpůsobil sám, stejně tak jako kdyby válka významně poškodila Jančurův business, nebyl by v tom Jančura vlastní vinou, ale vinou někoho jiného…..
No, to je nepochybně pravda, že za problémy SU stojí politika ruského státu, to nikdo nezpochybňuje, ale pronájem letadel od BT do LX je spíše řešení problémů BT pokud jde o velikost flotily a její využití v době nízké sezóny/poptávky. Příklad s Jančurou je z tohoto pohledu trošku mimo mísu.
Tak oni zatím nemají takové opotřebení, protože letadla co létaly západní Evropu a dálky stojí nebo létají doma. Navíc se frekvence asi nějak nenavyšovaly + část jihozápadního Ruska má stále uzavřené letiště a léta se tam snad jen Soči a dál na Krym se musí autobusem.
Jen poznámka: správný název je Swiss International Air Lines nebo SWISS a ne Swiss Air Lines. Jen pro pořádek věci:)
Má pravdu,předsedo 🙂
Pro tyhle Ruskem oblikecene zeme je valka opravdu ‚pozehnani‘. Finnair i airBaltic diky ni museji prenastavit cely obchodni model. Chudaci si v Helsinkach na Vanoce otevreli novy terminal a Rusko jim to zazdi. Ted Finnair leta pro Eurowings, stejne jako airBaltic, ktery ted pribude i Swiss. Snad si poradi.
Tak myslím, že Aeroflot na tom není o nic lépe 😀
Ale aeroflotu to patří, co chtěli to mají! Aeroflot je státní
Tak Air Baltic je taky prakticky státní, o tom to asi není.
mě jde o to, že ruský stát rozpoutal válku, odnesla to (mimo mnoho jiných) ruská státní společnost, takže si ruský stát způsobil (v případě aeroflotu) ztrátu sám, proto je není na místě litovat, air baltic si to nezpůsobil sám, stejně tak jako kdyby válka významně poškodila Jančurův business, nebyl by v tom Jančura vlastní vinou, ale vinou někoho jiného…..
No, to je nepochybně pravda, že za problémy SU stojí politika ruského státu, to nikdo nezpochybňuje, ale pronájem letadel od BT do LX je spíše řešení problémů BT pokud jde o velikost flotily a její využití v době nízké sezóny/poptávky. Příklad s Jančurou je z tohoto pohledu trošku mimo mísu.
Skoro půl roku pryč, bych čekal víc zpráv o problémech s údržbou Ruské letky.
Co třeba toto: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/po-pristani-nebrzdete-nabadaji-aerolinky-ruske-piloty-40404906
On je hlavně problém, že rusové se tváří, že sankce nejsou a západní novináři to teď nemají v případě Rusku lehké
Pro zajimavost: https://www.ch-aviation.com/portal/news/117706-eu-clarifies-russia-sanctions-on-aircraft-spares-and-tech
Tak oni zatím nemají takové opotřebení, protože letadla co létaly západní Evropu a dálky stojí nebo létají doma. Navíc se frekvence asi nějak nenavyšovaly + část jihozápadního Ruska má stále uzavřené letiště a léta se tam snad jen Soči a dál na Krym se musí autobusem.
Jenže pobalstské země žádnou invazi neprovedly.