Tak jsou minimálně dva důvody… Lotyšsko si asi uvědomuje význam fungující letecké společnosti pro ekonomiku státu a proto je Air Baltic dlouhodobě vlastněná z většiny státem, který ho několikrát vytáhl z bankrotu, resp. hlubokých ztrát… Ale hlavně se politici v Lotyšsku byli schopni poučit a před lety dosadili profesionální zahraniční management a nechali ho firmu řídit bez politických zásahů (alespoň viditelných). Do ČSA v době, kdy na tom bylo dobře, naši politici dosadili svoje neschopné nominanty a když ti pak přivedli firmu do faktického bankrotu, tak to raději prodali za cenu jednoho motoru firmě, která nakonec pro rozvoj stejně nic… Číst vice »
Dopravní letadla nakupovat můžou, ale stíhačky ne. Blbý Češi je budou zadarmo hlídat naším letectvem a oni se budou chechtat a opakovat si státní kasu. To jsme to dopracovali 😠
Z pohledu cestujícího jde o velmi příjemné a pohodlné letadlo. Letěli jsme s ním u Swiss.
Škoda, že toto nečteme o ČSA 🙂
Nebojte, za pár měsíců bude první OK A220 přistávat v Praze. Stále doufám v pokračování příběhu ČSA.
Také doufám 🙂
Tak jsou minimálně dva důvody… Lotyšsko si asi uvědomuje význam fungující letecké společnosti pro ekonomiku státu a proto je Air Baltic dlouhodobě vlastněná z většiny státem, který ho několikrát vytáhl z bankrotu, resp. hlubokých ztrát… Ale hlavně se politici v Lotyšsku byli schopni poučit a před lety dosadili profesionální zahraniční management a nechali ho firmu řídit bez politických zásahů (alespoň viditelných). Do ČSA v době, kdy na tom bylo dobře, naši politici dosadili svoje neschopné nominanty a když ti pak přivedli firmu do faktického bankrotu, tak to raději prodali za cenu jednoho motoru firmě, která nakonec pro rozvoj stejně nic… Číst vice »
Dopravní letadla nakupovat můžou, ale stíhačky ne. Blbý Češi je budou zadarmo hlídat naším letectvem a oni se budou chechtat a opakovat si státní kasu. To jsme to dopracovali 😠
No zadarmo to neděláme.