AirBaltic ohlásil dosud nejvyšší tržby za první pololetí, o zisku zatím nemluví

Airbus A220-300. Foto: airBalticAirbus A220-300. Foto: airBaltic

Výsledky předčily očekávání dopravce.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Bob

V poslední době jsem s nimi několikrát letěl a zkušenost je spíš tragická. Většinu svých letadel pronajali do západní Evropy, takže nemají dostatek letadel na své linky. To se dá řešit pronájmem 737/320/319 od jiných aerolinek (např. Getjet Airlines), ale tato letadla jim ani tak nestačí, takže nemají dostatek letadel pro své linky a polovina letů jim nyní létá se zpožděním běžně tak 1 – 2 hodiny (nepřekročení 3 hodin si celkem hlídají, aby nemuseli platit kompenzace). Jejich letové řády nejsou postavené na takto nízký počet letadel, takže je běžné, že letadlo, které má dle letového řádu přilétat do Rigy… Číst vice »

Juraj

AirBaltic je takový protiklad ČSA. Státem vlastněná aerolinka, kde ovšem vlastník (lotyšská vláda) dal ruce pryč a odolal pokušení politických nominací, ale místo toho si našel zkušené manažery ze zahraničí a nechal je najít schůdný byznys model.

Teď jim sice vypadl velký kus trhu v podobě tranzitních cestujících z Ruska a Běloruska, ale patrně se dokázali adaptovat a daří se jim.

Martas

Je pravda, že matematika jim letos utekla a musí si půjčovat A320, tak třeba je na některých linkách dokáží zaplnit (navenek to tvrdí). Jsou občas nasazovány i do Prahy.

Ivan_pha

Chápu, že je pronajali. Vzhledem k situaci těžko věštit, co bude…

Hake

No matematika jim právě jde docela dobře. Na ACMI se vydělává (Swiss, Eurowings, SAS) a pronajatých A320 a B737 se dá lehce zbavit když bude potřeba. Vzhledem k tomu, že nové motory s jistotou nevědí, kdy přijdou, aby mohli nasadit své AOG. A se zaplněním také není problém.

Gunduľ neubiješ

Jedná z mých nejoblíbenějších aerolinií. Letěl jsem s nimi mnohokrát, jak pracovně, tak i soukromémně a spokojenost. Akorát letos ještě nic. Tak snad se to do konce roku zlepší;)